Ako si niekto moze kupit srot auto Skoda?
Pane boze jak si muzete kupovat futrt tu skodu nasi mali jednu oktavku a uz ju nechceme nikdy kazdu chvilu bola len v servise a furt čosi mala s hlavu ventilmy a atd kupili sme si Fiat Brava 1.8 benzim s nemeckou vybavou a tam sa menili len filtre a dalsie veci ktore sa opotrebuvaju bola pohodlna a drzala aj na snehu a lade vybordelne a unas na kopec sme museli tahat novu oktavku a to mala 4x4 tak jako ja nwm co su to za auta alebo radsej my napiste vase skusenosti a vas nazor a sproste komenty si nechajte nikohonto netrápi
Na slovensku můžete řídit v patnácti letech? no to je hustýýýýýýýýýýýýýýýý
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nehovorim ze ja ty d***le nasi asize
Souhlasím • Nesouhlasím - 7
Nahlásit
Aha, tak to jo.... no ale když teda to auto ani neřídíš, ani není koupený za tvoje prachy tak proč to řešíš miláááášku? :*
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pretoze som.vnom jezdil furt niekde s rodici aj s som sa na tom zaucal jazdit 10x nas nechalo na dialnici za hranicami a 7x v SR tak asi viem.ake je to auto ta skoda
Souhlasím • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Ajono, už chápu, sere tě že si tvoji rodiče dovolili koupit šrot ... :D mě trochu spletlo to cos napsal: "mal som jednu oktavku a uz ju nechcu nikdy" ... napsal jsi to totiž tak, že TY jsi měl oktávku, ne že VAŠI měli oktávku... tak kdo je tady de_bil, že...
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ked niekto neumi jezdit ako stym mozes jazdit ked to bolo kazdy druhy týždeň v servisu jako to si stym najazdil moc
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Teraz uz nwm ale mala niakych 180 000 km a nasa brava ma 300 000 km a jazdi bez zavaznych oprav len ta klasika
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Hlava narilovnavana potom sa menila zas to iste a bola to nafta ventili sa sem dokazali pokrivit potom turbo potom sa odjebal jeden valec lebo ventil sa ujebal a furt cosi bud bol na k***t spraveny blok ze to nesedelo alebo ja nwm
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
No pravdepo dobne sa ujebal jeden ventil a tej potom jubnul do valca a bolo po pici
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jsou jen dva způsoby, jak pořídit špatnou Ofci:
1. koupit slepenec několika bouranejch aut
2. nebo bejvalej taxík (popř. firemní auto).
1. koupit slepenec několika bouranejch aut
2. nebo bejvalej taxík (popř. firemní auto).
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Šíro, v tom případě koupit si taxík a navíc několikrát bouranej by mohlo být vhodné pro nějakého obzvlášť ouchylného masochistu :D
Auta na F jsou desny .. fiat, ford a fsechno francouzsky :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
:D mi taky máme 1.9 TDI a akorát teď odešlo díky technické turbo ale jinak dobrý
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Podle me je to o tom na co člověk natrefi, i papírově spolehlivé auto se někdy taky vysype a naopak nějaký údajně nespolehlivý křáp někomu může vydržet dlouho. Je to všechno jen o štěstí a přístupu k vozidlu.
A pokud jde o ojetinu, tak tam je to o štěstí tuplovaně. Člověk nikdy nevi na co narazí a co vlastně kupuje.
Ja měl takovou příležitost, ze jsem si koupil auto od mého strýce, který si kupoval zrovna nové, takže o tom autu mam přehled od prvních kilometrů a vím do jakého rizika jdu. U bazaru tuhle jistotu nikdy mit nebudu a budu podelany strachy co všechno se posere.
A k opravam.... Motory jsou dělané tak aby přežily auto samotné, (aspoň ten můj :D) mají byt nejspolehlivější součást auta, takže by k bezproblemovemu fungovani mela stacit pravidelná údržba. Ale jakmile se na motoru už jednou něco duleziteho posere tak je to spatné a nikdy už to bez problému nebude a budou se objevovat další a další potíže protože už je všechno rozladěné a všechno se na sebe akorát bude nabalovat. Ale to je jen můj názor jako laika. :D ostatní na to muzou mit jiny a správnější názor. :D
A pokud jde o ojetinu, tak tam je to o štěstí tuplovaně. Člověk nikdy nevi na co narazí a co vlastně kupuje.
Ja měl takovou příležitost, ze jsem si koupil auto od mého strýce, který si kupoval zrovna nové, takže o tom autu mam přehled od prvních kilometrů a vím do jakého rizika jdu. U bazaru tuhle jistotu nikdy mit nebudu a budu podelany strachy co všechno se posere.
A k opravam.... Motory jsou dělané tak aby přežily auto samotné, (aspoň ten můj :D) mají byt nejspolehlivější součást auta, takže by k bezproblemovemu fungovani mela stacit pravidelná údržba. Ale jakmile se na motoru už jednou něco duleziteho posere tak je to spatné a nikdy už to bez problému nebude a budou se objevovat další a další potíže protože už je všechno rozladěné a všechno se na sebe akorát bude nabalovat. Ale to je jen můj názor jako laika. :D ostatní na to muzou mit jiny a správnější názor. :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
I8051: co se týče těch francouzskejch aut, tak je to divný, ale francouzi uměj dělat docela dobře takový ty velký rodinný krabice takže, když už něco francouzskýho tak Renault Espace/Scénic, Citroen Pic***o (maj asi 4 modely s tímhle slovem v názvu) a Peugeot, to je zajímavá věc, ten dělá relativně kvalitní i takový ty malý auta a hlavně jejich ostrý verze: 208 (GT), 308 (GT) a u nás se už neprodává, ale stejně ho sem napíšu RCZ.
U Fordu dělaj dobře taky ty semimístný krabice, takže S-Max a Galaxy, a ještě Mustang (ale ne s ecoboost motorem).
Pod Fiat spadá jedna značka, která dělá superkvalitní auta, jmenuje se Ferrari, bohužel jsou ale tyhle auta příšerně předražený.
Ale když pominu tyhle výjimky, tak máš naprostou pravdu ;)
U Fordu dělaj dobře taky ty semimístný krabice, takže S-Max a Galaxy, a ještě Mustang (ale ne s ecoboost motorem).
Pod Fiat spadá jedna značka, která dělá superkvalitní auta, jmenuje se Ferrari, bohužel jsou ale tyhle auta příšerně předražený.
Ale když pominu tyhle výjimky, tak máš naprostou pravdu ;)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Auta na F nebrat Ford Fiat vše z Francie :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Je velký rozdíl v koupi japonských,jihokorejských,francouzských nebo čínských aut.Nejlepší auta jsou z německé země a naše Škodovky.Je tam vidět německá preciznost.Toť vše!!!!I v cenách vyšších je to vidět napříč všem značkám nových i ojetých!!!
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Máme oktávku 15 let a ani jednou v servise a tak jsme si koupili 3. Generaci a naprostá spokojenost jak z pohledu mého, tak rodičů jako řidičů. Škoda je kvalita... Nevím nekupujte auta po někom.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Skoda alebo nemecký WV ktorý dawa do aut skurvenu olejovu pumpu comu hovoria turbo alebo motor HTP ties genialita kvalita cely WV je na nic olejový dymiaci motor nechcem a skodu ktora musi.mat furt tu istu prednu celnu masku a nic nove nevedia vymysliet a ties davaju len olwjovu pumpu ktra dymí hučí a výkon ten isty takze citroen c 5 je lepsie a je kvalitnejsie auto nez skoda alebo wv a staci tomu motor 2.2Hdi alebo 2.0 Hdi a je uspornejsi ekologickejsi vyzorvo krajší a s miestom a komfortom lavou zadnou prekonava octaviu
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Nepsals tu nedavno, ze ti ta C5 nejde porad nast**tovat? Tak to bude asi fakt lepsi nez dymajici folksvejgn :-) ale s HTP (Hovno To Pojede) mas pravdu
Denisko2002: C5 je auto střední třídy, takže při srovnání s Ofcí (která patří o třídu níž) je jasné, že vyjde líp. Pokud ho chceš srovnávat se Škodovkou, tak srovnávej se Superbem a v případě VolksWagenu s P***atem. V životě jsem neviděl Ofci z HTP motorem a pokud je mi známo, tak tyhle motory se dávaly jen do Fabií a dnes už se nedělají vůbec.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ford je z Francie? :-O :-O :-O sakra to jsou mi novinky. Já měl dvakrát starý Mondeo s 1.8TD, na který jsem se nikde na netu nedočetl nic hezkýho. Všude od toho jen odrazovali. Já si nemohl stěžovat. Kdyby mě před půl rokem nesmetl kluk v zatáčce, ještě by hezky sloužilo :-) Sice jsem chtěl pořád zůstat věrnej Fordu, (GALAXY), ale nakonec jsem dal přednost v podstatě tomu samýmu, akorát španělovi pod křídly VW. 1.9TDI 85kw v Alhambře je taková klasika a držák. Mimo město cca 5,5l ve městě něco přes 7l, ale záleží na řidiči samozřejmě. Jinak soudit auta podle jednoho kusu je největší p**ovina, jakou kdo může zplodit....
I8051 - stačí se podívat kousek vejš...... psáno: "Ford Fiat vše z Francie" :-D a to sem pominul fakt, že Fiat je italskej :-D
Vsak ano .. rozvedu autorovu myslenku ...cili "fiat, ford a vsechna auta, ktera jsou francouzka" .. nikdo nepsal, ze je ford z francie a proto vyse reagoval shiro na ta francouzka (citroen, pazout, renault, ...) uz chapes? ona je to takova ironicka poznamka na ta francouzka auta, proto jsem i vyse, aby byla vsude F, napsal to vse s F :-)
Jakejpak je asi rozdíl ... ford fiat A vše francouzský ..... ford fiat vše francouzský ... podle mě docela velkej :-D Já vim, sem detailista, ale prostě sem si musel rejpnout :-D :-D ono jedno písmenko ve větě udělá dost
Tak ono i to bez A je spatne, aspon by tam mela bejt carka a pak by to smerovalo k tvymu vysvetleni :-) nicmene spravne gramaticky a obsahove je moje veta "Auta na F jsou desny .. fiat, ford a fsechno francouzsky :-)"
I8051: jo to souhlasim :-D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
I8051 stacilo vymenit pal cerpadlo a trosku sa prevetrat na 130 km/h aby sa FAP filter prečistil
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
To je tu zase diskuze a hanobení Škodovky. Ať si kdo chce říká, Octa prodejními čísly jasně ukazuje, že to není žádný šrot, ačkoliv ojetá často bývá, tak je to především zanedbanou údržbou. Pokud se jedná o Octavii 1. generace, tak ten TDI motor (ale i ta 1.8 a 1.6) je dělaný aby to auto přežil klidně dvakrát (novější generace už mají poruchovější technologie) s nalítanými 600 tisíci kilometry. A pokud ta deniskova Octavia byla oné 1. generace, tak ani FAP filtr neměla ani z výroby.
Pak jsem zde ještě zaznamenal výsměch motorům HTP. Ano, spoustě lidem vadil jejich nízký výkon, ale taky si tu Fabii HTP koupila většina v kombíku a používala to jako rodinný vůz s vidinou, že u tak malého motoru přeci ušetří. Opak byl pravdou. Když malému motoru naložíte váhu kombi karoserie navíc a narvete auto čtyřmi osobami a bagáží na dovolenou, tak se nemůžete divit, že to bude žrát, kor na dálnici. Ten motor správně patřil jen do klasické Fabie v provedení hatchback a především na jízdy po městě a okolí.
Pak jsem zde ještě zaznamenal výsměch motorům HTP. Ano, spoustě lidem vadil jejich nízký výkon, ale taky si tu Fabii HTP koupila většina v kombíku a používala to jako rodinný vůz s vidinou, že u tak malého motoru přeci ušetří. Opak byl pravdou. Když malému motoru naložíte váhu kombi karoserie navíc a narvete auto čtyřmi osobami a bagáží na dovolenou, tak se nemůžete divit, že to bude žrát, kor na dálnici. Ten motor správně patřil jen do klasické Fabie v provedení hatchback a především na jízdy po městě a okolí.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.