Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Marketingové agentury

15. 03. 2017 v 00:48Off-line MazliveStene  (22/174/68)
Dobrý den.
V současné době potřebuji z finančních důvodů co nejvíce práce. Ke své stále práci také pracuji jako CATI tazatel pro společnost IPSOS s.r.o. a Data Collect s.r.o.
Obě práce vykonávám z domu,z vlastního PC,takže se to dá zvládat.
U společnosti Ipsos ještě pracuji jako Mystery shoper,kdy provádím kontrolní nákupy tak 2 týdně.

Chtěl bych se zeptat, neznáte někdo ještě známé,zavedené a spolehlivé společnosti a agentury, kde by se dalo pracovat na pozicích z domu,případně na pozici Mystery Shopera?

Nejde mi o žádné vyplňování dotazníku,klikačky,r-emaily,atd...

Dík moc za případnou radu
15. 03. 2017 v 13:27Off-line i8051  (53/184/97)
O tom nevim vubec nic, vydelavam jinak, ale libi se mi tvuj pristup k zivotu v tom, ze se snazis uz v 15 neco delat. Drzim palce :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 03. 2017 v 15:22Off-line BussterX  (103/130/150)
Tazatel který zde uvádí že má mimo jiné i stálou práci (pokud teda nemyslel stálou BRIGÁDU :D) nejspíš zapoměl, že si napsal do profilu věk 15 let, ledaže by šel v patnácti pracovat se základním vzděláním... jestli jo tak držím palce a mnoho štěstí na trhu práce :*
15. 03. 2017 v 21:49Off-line MazliveStene  (22/174/68)
BussterX: Když jsi tak strašně chytrý, jak se snažíš všude vystupovat, věděl by jsi, že tazatele z domu můžeš dělat od 15 let. Veškeré společnosti ty velké - IPSOS, Data Collect, Median, TNS Aisa, všechny zaměstnávají tazatele již od 15 let věku.
U Mystery shoperů záleží na společnostech, jsou společnosti kde jim stačí 15 let, jiné chtějí od 18 :)

Takže jsem nezapomněl,kolik jsem uvedl do profilu věk :)
16. 03. 2017 v 03:36Off-line BussterX  (103/130/150)