Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Anglický jazyk

04. 09. 2017 v 20:20Off-line Anonym
Ahoj, chci se zeptat.Za 1) Za jak dlouho, když jsem úplný začátečník, se dá posunout do jazykové úrovně B2? 2)Jsem na učelišti a chci si po výučním listu udělat nástavbu, kde bych chtěl dělat matu***u z jazyka.Má otázka zní, když mám teď na učilišti němčinu, nevíte zda-li je možné, abych dělat matu***u, nikoli z němčiny, ale z angličtiny? :-) Děkuji předem za odpovědi :-)
04. 09. 2017 v 20:31Off-line sweet_boy  (22/184/74)
Angličtina je úplně easy... Stačí strávit hodiny u games of thrones... nebo tvého oblíbeného seriálu... Pak ta nějaká gramatika, kterou najdeš na stránkách HelpForEnglish. A když se chce všechno jde... Btw úroveň matu***y je B1
04. 09. 2017 v 20:36Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Angličtina je easy, dokud se před tebe nepostaví anglicky mluvící člověk (učitele angličtiny nepočítám) a nezačne se tě na něco ptát. To bys dost možná jen čuměl s otevřenou hubou a nebo bys utekl. :-D :-P
04. 09. 2017 v 20:59Off-line Martin.19  (27/-/-)
Dost pomůže tzv. podcast. https://www.youtube.com/watch?… třeba pro příklad. Hodně angličtinu poslouchej. I když to tak nevypadá, postupně se do toho dostaneš a díky tomuto třeba rychleji. Zvládáš němčinu - angličtina je jednoduší (alespoň pro mě)
04. 09. 2017 v 21:12Off-line igy  (38/173/81)
Souhlasím se seriály, vícero, anglické i americké, aby ses učil různé přízvuky. Pak si třeba překládej texty písniček nebo jiné věci, aby ses učil i zásobu. Pak zvládneš třeba i povídky nebo nějakou knížku... A moc dobré je samozřejmě i komunikovat s jinými lidmi - ale u toho musíš počítat, že nemusí mluvit gramaticky správně, tak aby tě nenaučili nějaké hovorové výrazy, které by pak mohli vadit u zkoušek.