Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Bojím se vztahu

27. 09. 2017 v 10:58Off-line Anonym
Ahoj všichni,

obracím se k Vám se zpovědí. Jsem student, je mi 24 let. Dlouho jsem si svoji orientaci nepřipouštěl, vlastně ani teď moc nevím, jak s ní nakládat. Byl jsem vychováván v modelu, kdy jsem si zvykl, že kluk je pro mě hlavně kamarád. Vnímám to tak i dnes. Když jsem s někým venku, beru ho jako kámoše. Snad nikdy jsem žádnou schůzku nepovažoval za rande. Mám problém s tím, že málo komu důvěřuji a chci chodit jen s někým, s kým si opravdu sedneme a bude tam důvěra. Chci někoho vyrovnaného, koho budu moci s klidným svědomím představit doma (nejsem dosud vyoutovaný).

Dlouhou dobu jsem žil v tom, že nejsem příliš hezký, ani přitažlivý, ale asi to byla jen mylná přestava. V poslední době mi dost lidí (a kluků) řeklo, že mi to fakt sluší, až mi to připadalo podezřelé. :-D Na jednu stranu se bojím vázat se a chodit s klukem (nikdy jsem neměl vztah, vždy jsem se lekl a cuknul), jsem celkem uzavřený a samotářský, ale na druhou nechci promrhat svoje šance, dokud jsem mladý a prý hezký. :-) Zkrátka, možná to je dané výchovou, ale mít vztah obecně mi nepřipadá moc přirozené. Asi to je zvláštní. Je mi dobře, když jsem sám, ale pak mám chvilky, kdy bych rád měl někoho, komu na mně záleží. Chci se tedy zeptat, zda je také někdo z Vás takto na vážkách se svými životními preferencemi, popř. jak to řešíte, děkuji. :-)
27. 09. 2017 v 12:18Off-line VegWan  (23/194/82)
Mám to tak nějak stejně.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 09. 2017 v 14:20Off-line Z.M.R.D  (50/181/80)
Nikdo nechce být sám. Už jenom tím, že jsi tu, jdeš štěstí trošku naproti.
27. 09. 2017 v 15:54Off-line Titan24  (30/168/56)
Hele věř tomu nebo ne, ale některým lidem ta introvertnost a nesmělost může přijít přitažlivá :) Jako třeba mně :)