Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Posilování - stačí doma, nebo je lepší chodit do fitness?

30. 09. 2017 v 16:45Off-line Anonym
Čau chtěl bych začít posilovat ale nemam dost peněz abych chodil pořad do posilky mam doma činky a nějaký stroj na břicho, myslíte že bych mel cvičit doma a nebo si něco našetřit a pak chodit do fitka (je mi 17) dik
30. 09. 2017 v 17:19Off-line Anonym
Hm jako ted ? Ja bydlim na vesnici tady panelaky nejsou :D
30. 09. 2017 v 20:18Off-line pear  (100/-/-)
Koloseum má dost praktické nápady, které nejsou k zahození :D. Na činky do 18 let vůbec nesahej, protože zpomalují růst, což ti potvrdí i jakýkoliv ortoped. Dělej workout (posilování s vlastní vahou) je to nejpraktičtější a nejzdravější druh posilování (když to pochopitelně nijak nepřeháníš). Takže kliky, zkracovačky, dřepy, shyby, a jakékoliv cviky s vlastní vahou (nejlepší jsou ty při kterých zapojuješ, co nejvíce svalů najednou).
30. 09. 2017 v 23:10Off-line biker8  (38/174/67)
Pokud chces vytrenovat svaly, cviky doma s vlastni vahou bohate staci. Pokud chces vypadat jak nafoukla gorila, pak budes muset do fitka ;)
30. 09. 2017 v 23:23Off-line Honza1024  (20/168/57)
.. kup si TRX na domů je to best :) procvičíš na tom uplně všechno a nemusíš řešit nic dalšího.
malý úryvek o TRX.. TRX je posilovací nástroj používaný americkými námořními jednotkami, kvůli jeho mobilnosti, praktičnosti a milionu způsobu využití :)
v kombinaci s hrazdou je to bomba :)
01. 10. 2017 v 13:07Off-line Radax  (43/188/85)
Na YouTube máš plno návodů od zkušených trenérů jak co procvičit, co jist etc... Tak proč toho nevyužít ;)
01. 10. 2017 v 20:38Off-line fifotronic  (30/186/85)
Tak prve v sedmnacti neni dobre to s posilovanim az moc hrotit, protoze to v dobe vyvoje muze omezit rust a taky snadno vyrobi nerovnomernosti. Druha vec je, jestli chces jen vizualne vetsi svaly, nebo taky mit dobrou kondici. To druhe se v posilovne a zranim sypani moc nenatrenuje, musel bys tam byt nekolikrat tydne. P***om je cela rada cviku, ktere trenuji svalstvo i pomoci vlastni vahy.
01. 10. 2017 v 21:23Off-line Peta80  (40/187/-)
Na střed těla (core)/břišáky dost lidí doporučuje plank - https://www.google.cz/search?… ... na ten nepotřebuješ nic. :)
01. 10. 2017 v 21:24Off-line Darko  (33/185/97)
Bohatě stačí doma s minimální výbavou.
01. 10. 2017 v 21:45Off-line Radax  (43/188/85)
Ano, prkno doporučuji
http://fityou.cz/…prkno-plank/
01. 10. 2017 v 22:08Off-line mdfcStarBoy  (33/178/65)
Dá se i doma bez výbavy s vlastní váhou ale je nutný vědět jak na to, existuje milion cviků o kterých jsem ani nevěděl, já si koupil tohle a je to v poho... www.live4life.cz
02. 10. 2017 v 21:08Off-line anzu86  (100/-/-)
Pokud se dokážeš namotivovat k pravidelnému cvičení doma, nepotřebuješ chodit do posilovny. Aspoň ne na každé cvičení, viz níže. Důležitější je cvičit podle nějakého plánu a pravidelně. Když začneš cvičit, musíš přesně vědět co ten den budeš cvičit, s jakou váhou (pokud si nějakou budeš přidávat), kolik opakování, jakou si budeš dávat přestávku mezi sériemi, a tak dále. A všechno si zapisuj, abys viděl jaký děláš pokroky.

Na posilování s vlastní váhou se dají najít na internetu cvičební plány, většinou ale v angličtině. Pro inspiraci: https://www.youtube.com/watch?…

Třemi sériemi po deseti opakování nic nezkazíš. To ze začátku asi nedáš; nevadí, dělej jich kolik můžeš, ale tři série. Shyby jsou dobré. Začal bych úchopem podhmatem, protože tím zabírá i biceps, ale po dvou-třech měsících bych vystřídal na úchop nadhmatem. Kliky na bradlech jsou také dobré, ale dost při nich mohou trpět ramena. Nechoď níž, než když jsou paže rovnoběžně se zemí. Taky můžeš zkusit kliky na nízké hrazdě. Obecně nedělej chybu, kterou dělá hodně začátečníků: nezaměřuj se na biceps. Podstatně víc posiluj triceps. Je to větši sval s větším růstovým potenciálem.

Obyčejný plank není moc dobré cvičení na posilování břicha. Pokud dokážeš držet plank jednu minutu, tak si najdi účinnější cviky. Pro inspiraci: https://youtu.be/8jyhJ6TiUPA?… Nevím jaký máš stroj na břicho, ale pokud to je kolečko, tak bych se na něj vykašlal.

Nohy... No nevím. Obyčejné dřepy mi nepřipadají dostačující pokud ti nejde "pouze" o vytrvalost. Podle mě je dřep s činkou jedno z nejlepších cvičení vůbec, ale obávám se, že jsi na něj fakt mladý. V tom případě je leg press celkem rozumnou alternativou, a právě na něj bys mohl chodit do posilovny, třeba jednou týdně. A když už tam budeš, tak můžeš dělat "cable rows" (nevím jak to je česky) na záda. Na nohy můžeš ještě zkusit pistol squats.

Nezapomeň, že cvičení je pouze jeden aspekt. Potřebuješ taky dostatek spánku a vyváženou stravu.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload