Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Občas si říkám a cítím na něm, že on by se asi taky chtěl sblížit

06. 12. 2017 v 00:27Off-line Anonym
Ahoj,
studuji teď VŠ - 1.rokem, začínám, a už zkraje školy jsem si všiml jednoho kluka. Chodí na příbuzný obor, máme s nimi společné nějaké předměty, takže ho tak 3x týdně na některých hodinách vídám...je velmi sympatický, hraje teda furt nějaký hry na telefonu nebo na počítači, o tom se baví (když jsem ho zaslechl), ale jinak vypadá inteligentně vzhledem i chováním.
Zjistil jsem, že po mně občas kouká, někdy méně či více nápadně, je fakt boží ale...jednou jsem měl s ním společnou hodinu a on se zeptal, jestli může vedle mě sedět, tak slušně:D a bylo vidět, jakej měl stud a jak se přemáhal, aby se dal se mnou aspoň tak na chvíli do řeči. Pochopitelně jsem mu to povolil, ale do řeči jsem se s ním nedal. Jednou po mně hrozně "mlsně" koukal a docela dlouho, seděl za mnou, já se zrovna otočil, prostě jsem ten jeho pohled vycítil...já už taky po něm občas koukám, on to podle mě zjistil a je z toho někdy v rozpacích - stydí se a jakoby uhejbá pohledem. Jenže podle mě to bude taky takovej člověk, co se spíš drží stranou, a já většinou první neoslovuju, jsem taky docela introvertní osobnost :/
Ale líbí se mi tím, jak vypadá (nosí takové kožené bundy a boty), tím, jak se chová, vždycky když po někom něco chce, poděkuje, poprosí...
Ale mám pocit, že se takhle budeme míjet zbytek školy, pokud nás nevyhodí a pokud se budeme na nějakých předmětech občas vídat, jakože na nějakých minimálně v letním semestru určitě.
Jednou jsem si úplně živě představoval, jaké by to bylo dostat tu odvahu, sedět třeba někde poblíž jeho a začít se s ním opravdu bavit a následně ho pozvat třeba na kafe nebo na pivo...