Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Dočkám se povýšení?

04. 02. 2018 v 11:05Off-line Anonym
Je mi 28, zil jsem v Praze, v Berline, Tel Avivu, Budapesti, Vidni a ted ziju v UK. Prvni brigady jsem mel kdyz mi jeste nebylo ani 15 na jedny farme (docela fajn zazitek) a dostal za to 150 Kc :D :D A od ty doby jsem tak nejak pracoval porad, Cesky Telecom (pak pro O2) asi 5 let na ruznych oddelenich, pak ve statni sprave (3.5 roku) pak jsem odesel do zahranici po te mi na jednom pohovoru rekli ze moje anglictina stoji za hovno (ackoli anglictinu ani nechteli a predtim jsem prekladal na magistratu).

V UK ted studuju (dalkove), moje prvni prace tady byla v hostelu (vetsi mrchu jako vedouci jsem jeste nezazil - slo k to rozhodcimu soudu), pak si nasel novou praci v jedny velky siti hostelu po UK (ale je to non profit organizace) kde delam nocni na recepci a na baru (vetsinou jsme tam 2-3). Jenze tady clovek kdyz nedostane nejakou lepsi pozici, tak je to vzdycky za minimum wage a uz mne to moc nebavi delat za minimum wage protoze s minimum wage toho clovek od zivota moc nedostane.

Nejvetsi sranda je, ze ty nocni delaji celkem 4 lidi (vcetne mne), z toho jeden je night duty manager, dalsi dva jsou night team leaders a jenom ja jsem nic. Ja jsem nedostal ani name tag :D

Jako ja bych rekl sam o sobe ze jsem pracovitej, vzdycky do prace prijdu (v 99.5% vcas) vzdycky udelam i to co nikdo delat nechce (jako uklizeni a tak), dokazu vyresit i slozity situace a dokazu pracovat samostatne, ale nedokazu nikomu z vedeni lezt do p***le a nejsem ten typ na takovy to tlachani (small talk) takze se asi nikdy na lepsi pozici nez na entry level nedostanu :D
04. 02. 2018 v 11:07Off-line Mr.No  (27/185/70)
A co my s tim?
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 02. 2018 v 11:08Off-line Anonym