Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Posilování

19. 02. 2018 v 11:26Off-line Anonym
Kluci, jak posilujete břišní svaly? Sedylehy jsou prý špatné pro páteř, kvůli všelijakým tlakům na plotýnky, které pak degenerují a talčí na nervy, což způsobuje bolest. Teď jsem četl o prknu jako náhradě, ale moc se mi tomu nechce věřit... máte nějaké zkušenosti? :D děkujuu
19. 02. 2018 v 12:21Off-line igy  (35/173/85)
U břišních svalů je nejdůležitější zhubnout na břiše co nejvíce tuků, aby ty svaly vůbec byly vidět. Takže jak píše Tom, cvičit vše. Tím mimochodem posílíš i zádové svaly a páteř bude pak takové cviky snášet lépe.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 02. 2018 v 14:45Off-line Anonym
Mám 176/52, tuk prostě nemám :D je pravda, že tam jsou ty svaly trochu vidět už teďkom, ale není to sixpack... potřebuju nabrat váhu, ale tuky přibrat nemůžu, nejde mi to, tkže svaly... ptám se jenom na břišní, protože se jedná o poškození PÁTEŘE což je trochu vážné asi...
19. 02. 2018 v 16:54Off-line kloudik  (36/182/80)
Zajdi do fitka a zeptej se borcu u kterych je na prvni pohled videt ze uz maj neco za sebou. Zada ti nezk***i snad zadnej cvik, ale skoro kazdej spatne provedenej cvik. Potrebujes nekoho kdo se na tebe bude divat a hlidat spravnost drzeni tela atd sam dost riskujes podobnych hrdinu par znam
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload