Budou nás na ulici zabíjet samořiditelné vozy?
Statisticky je větší šance, že tě zabije šílená kráva, nebo koza.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Pls anonyme... *facepalm*
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Všechny vozy nás budou zabíjet. Ale ty řízený lidma víc.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tu ženu nezabil samořiditelný vůz, ale řidič který se nevěnoval své práci!
Ty technologie se zatím jen testují, plná autonomie je ještě dost daleko a ten řidič měl zareagovat.
Příspěvek o hovnu....
Ty technologie se zatím jen testují, plná autonomie je ještě dost daleko a ten řidič měl zareagovat.
Příspěvek o hovnu....
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Nojooo, Arizooona ... https://www.youtube.com/watch?…
Ale coz, ten kus kremiku se to taky casem nauci. No kolik lidi prejeli zacinajici ridici? :-)
Ale coz, ten kus kremiku se to taky casem nauci. No kolik lidi prejeli zacinajici ridici? :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Tak já hlavní problém vidím v tom, že to testují v ostrém provozu, když tyhle technologie ještě na testy v ostrém provozu zralé nejsou. V tomhle stádiu vývoje to na mě působí jako snaha ušetřit prašule za komplexní testování v řízených ("laboratorních") podmínkách. Pak to bohužel může skončit takhle...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 5
Nahlásit
STV - mas pravdu, jak pises, ze "Základem jsou tkzv.vstupní data", od nas tu mas spostu vstupnich dat o tom, ze pises kraviny a pises je stejne. Takze i tobe chybi to "Vyhodnoceni situace a samostatne rozhodovani" :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Peto80 - zajimal jsem se pred nejakym casem o guuglii vozitko a ver tomu, ze tomu testovani se fakt venovali. Problem je v tom, ze v laborce nikdy neodchytis vsechny mozny a nemozny situace, a je to vzdy testovani na umelejch situacich. Bohuzel realita je uplne jina a souhra nekolika naprosto neocekavanejch situaci tam muze nastat.
Znam to i od sebe. Taky jsem mel v jednom dulezitym softu pro drahy (bud v klidu, bylo to pro cinsky drahy :-) ) odchytany vsechny mozny varianty poruch a analyzy nesmyslnejch dat a vse jsme otestovali tak, aby si ten kus kremiku s timto vzdy poradil a spravne to vyhodnotil, pripadne se prenul do sejfmodu. Dokonce to posvetila dalsi nezavisla firma, ktera to musela kvuli drazni norme po nas zkontrolovat. Nenapadla nas uz zadna moznost, jak to zblbnout a i presto se to cinanum nakonec povedlo. Chybou jejich zarizeni jsme od nich dostali takova data, ze vypadala naprosto v pohode a byla vyhodnocena jako realna moznost. Jednalo se tenkrat o velkej prokluz kol a s tim spojenej malej narust rychlosti. Nacez nas mozek zareagoval snizenim tocivyho momentu pohonu a opetovnym plynulym rozbehem. Problem byl ale v tom, ze tyto dve chybny vstupni hodnoty byly generovany chybou jejich senzoru diky poddimenzovanymu zdroji, kterej byl rozkmitanej pri rozjezdu vlaku nejakym jejich dalsim zarizenim a zpusoboval prave naprosto typicky hodnoty pro tuto situaci. Vysledkem bylo jen trocha cuknuti pri rozjezdu, prakticky nepostrehnutelny, ale bylo to v logu a my nevedeli, co s tim :-)
Znam to i od sebe. Taky jsem mel v jednom dulezitym softu pro drahy (bud v klidu, bylo to pro cinsky drahy :-) ) odchytany vsechny mozny varianty poruch a analyzy nesmyslnejch dat a vse jsme otestovali tak, aby si ten kus kremiku s timto vzdy poradil a spravne to vyhodnotil, pripadne se prenul do sejfmodu. Dokonce to posvetila dalsi nezavisla firma, ktera to musela kvuli drazni norme po nas zkontrolovat. Nenapadla nas uz zadna moznost, jak to zblbnout a i presto se to cinanum nakonec povedlo. Chybou jejich zarizeni jsme od nich dostali takova data, ze vypadala naprosto v pohode a byla vyhodnocena jako realna moznost. Jednalo se tenkrat o velkej prokluz kol a s tim spojenej malej narust rychlosti. Nacez nas mozek zareagoval snizenim tocivyho momentu pohonu a opetovnym plynulym rozbehem. Problem byl ale v tom, ze tyto dve chybny vstupni hodnoty byly generovany chybou jejich senzoru diky poddimenzovanymu zdroji, kterej byl rozkmitanej pri rozjezdu vlaku nejakym jejich dalsim zarizenim a zpusoboval prave naprosto typicky hodnoty pro tuto situaci. Vysledkem bylo jen trocha cuknuti pri rozjezdu, prakticky nepostrehnutelny, ale bylo to v logu a my nevedeli, co s tim :-)
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jenže ty auta netestoval jejich výrobce, ale Uber, takže se netestovalo kolik lidí to zabije, ale jak to funguje jako taxík. Jak už jsem psal, auta budou vždycky zabíjet lidi, ať budou otestovaný a vyvinutý sebelíp. Jsou to s***ě plechový.
Traverzova nemoc? prosim vysvetlit. Dekuji
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Hm, tak to mozna v Jiznich Cechach na tvoji chate a blizkem okoli. Mam v kanclu jak silenyho motorkare, tak i vasnivyho cyklistu, ale nikdo z nich o tom nikdy neslysel :-) A ani google nenasel jedinej zaznam :-) takze to je zase kravina, jako vzdy :-)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Zadne slovo o traverzove nemoci tam nectu, ty jo? btw to tvrdis, napsal jsi to par prispevku vyse :-) ale chapu, napsal jsi uplnou blbost, aby se hlavne neco napsalo a ted to budes okecavat, ikdyz sam vis, ze sis to vycucal z prstu :-)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
No je i tady par d***lu, kteri mi pravidelne vyhrozujou, jak prijdu o praci az nastoupej robotrux jako v Loganovi.... kdyz vidim reporty o tom, co kde, koho nejaky samoriditelny vuz zase roz**dal tak si rikam, ze ja mam svoji praci jistou az do duchodu, to uz ten duchod je mene jisty nez ta prace....
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Anonymy, co pisou nesmysly, urcite. Vecna skoda se netrefit, no ni?
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Anonyme, ano a jsou to homofóbní auta, která sráží jenom buzny a lesby. :-) :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Z toho videa se potvrzuje co už jsem psal.... Řidič byl p*****c který se nevěnoval své práci. Měl dávat pozor a zareagovat mnohem dříve a všimnout si že systémy nedetekovaly překážku na silnici...
Vzdy, slovy: pokazdy, je chyba mezi klavesnici a zidli. Na co uzivatel sahne, to se posere. V tomto pripade to plati drobet prenesene mezi volantem a sedadlem.
Nemusel být p*****c. Když bez problému najezdil stovky kilometrů a jenom seděl a koukal z okna a pak jel na přehledným úseku s minimálním provozem a došla mu esemeska nebo co, tak si ju přečetl. Asi by to udělal každej. Beztak tam seděl jenom proto, že legislativa dotčenýho státu neumožňuje pohyb prázdných aut po krajině.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.