Jsou tu nějací fanoušci do vlaků?
Sú, ale spíš nadšený uživatel a obdivovatel než šotouš.
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Rozhodně ano... V Praze je každej druhej vlakvedoucí gay... Za šotouše se nepovažuji, ale dráha je pro mě smysl života a již za pár dní budu věrný zaměstnanec Národního dopravce :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Akutol
co to má společnýho s bolševismem? Stejně jako máme národního dopravce, tak máme národní divadlo, národní muzeum, knihovnu atd. Spíš mě sere, že vedle toho nápisu "národní dopravce" je často nějakej d***lní anglickej název vlaku.
co to má společnýho s bolševismem? Stejně jako máme národního dopravce, tak máme národní divadlo, národní muzeum, knihovnu atd. Spíš mě sere, že vedle toho nápisu "národní dopravce" je často nějakej d***lní anglickej název vlaku.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Brání se změnám? Tak to asi nevíš, že změny tarifů a přepravních podmínek jsou minimálně jednou ročně... letos dokonce jedna mimořádná díky zavedení slev pro studenty. Ale já se s blbcem odmítám hádat, zaměstnání nesouvisí s politickou orientací a už vubec mi není nic do politického zaměření mých již brzy budoucích kolegů :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Na režijku dojedou maximálně do Humenného. A žádná směna není špatná...
Nevím jak můžeš hovořit o kvalitě a včasnosti, páč je vidět, že vlakem jsi dlouuuuho nejel. Příjde ti Wifi, zásuvky, klimatizace málo? Každý cestující ve vlaku kategorie SC má nárok na denní tisk a vodu zdarma a to i v 1. třídě vlaků kategorie Rx, Ex, IC, EC a rj.
Nevím jak můžeš hovořit o kvalitě a včasnosti, páč je vidět, že vlakem jsi dlouuuuho nejel. Příjde ti Wifi, zásuvky, klimatizace málo? Každý cestující ve vlaku kategorie SC má nárok na denní tisk a vodu zdarma a to i v 1. třídě vlaků kategorie Rx, Ex, IC, EC a rj.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Přiznám se, že nevím, jaký první vůz byl u ČD vybaven klimatizací, nicméně elektrická jednotka řady 471 (City elephant) jezdí po českých kolejí od roku 2000 (tyto soupravy obsluhují hlavně regionální spoje) a první soukromí dopravce působí na síti od roku 2010. Tak nevím, kdo je tady o 10 let opožděn? Nehledě na to, že on poskytuje své služby na jedné trati, my poskytujeme tyto služby po celé ČR. Což nám dává mnohem horší podmínky na údržbu, ale zase se díky nám cestující dostane přes celou ČR na jednu jízdenku. Což by v případě privatizace znamenalo ztrátu této výhody, na kterou hlavně doplatí cestující.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Já vím co je FIPka, ale to není zadarmo, ani samotná režíjka není zadarmo. U RJ může pracovat kdejakej b***c z ulice, protože nemají lidi tak vezmou kdekoho, nehledě na to, že odbory jsou jistě i u RJ. A za tu buzeraci tam mi to nestojí.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
A co takové zajištění přípoju? Díky jedné jízdence může na tebe přípoj počkat, nebo pokud ti ujede poslední vlak máš nárok na náhradní přepravu Taxi, případně ubytovaní a pokračování v jízdě následující den. Uzavřením dvou přepravních smluv je prostě nevýhodné. Nehledě na to, že pro cestujícího je to vlak a nekouká se na to, zda z Aše až do Ostravy pojede s námi... My mu tu jízdenku vydame tam kam bude potřebovat, ale konkurence mu jí neuzná a ve finále se mu cesta může pěkne prodražit.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Z prahy do Ostravy a do Brna se jede až do České třebové po jedné trati. Přiznám se, že je mi uplně u p***le kde jezdí nějakej Jančura, když mu chcípne mašinka tak koho prosí o pomoc? To takovej LeoExpres při chybející soupravě(protože nemá náhradní) odřekne klidně celý vlak.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Tak já budu zatím dočasně vykonávat funkci vlakvedoucího, tudíž se s blbcem na kolejích co tam neměl co dělat nesetkám.. (maximalně se půjdu podívat, jestli je po něm, když by to náhodou fíra nedal) ČD ale odřekne vlak na trati, kde provozuje více vlaků, tudíž nasledky nejsou tak hrozné, za to takový Leoš jezdí až do ostravy ale jen každé dvě hodiny, vlaky jsou povinně místenkové, tudíž cestující nemůže změnit vlak. U ČD tě sice přepravíme se zpožděním, ale můžeš jet libovolně jiným vlakem v rámci platnosti jízdního dokladu.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Musí si koupit novou jízdenku vč. místenky. s Návratky to u nich taký není kdovíjak rychlé... To u ČD se návratky za UPPS(Uplatnění práva z přepravní smlouvy - tento hrozný pojem jsme si nevymysleli, ale žádá si to zákon) v 90% vyplací do pár minut.
Tak když na to člověk nemá žaludek, nemá na tom stanovišti co dělat... Stejně tak jako ten člověk neměl co dělat v kolejích..
Ta "baba v pokladně" to sice přezkoumá ale plně odpovídá za správné vyplacení návratku, což by v případě chyby jí strhly z platu, ona musí znát všemozné předpisy, nařízení, přepravní podmínky, tarif.. doporučuju skus si na jeden den sednout za pokladní přepážku a poslouchat všemožné kecy cestujících, pak možná změníš názor.
Proletl jsem to jen bleskem, protože je jasné že většina těchto problémů vzniklo blbostí na straně cestujících(třeba přečíst si směrovou tabuli na dveřích vozu ať vím kam nastupuju) , navíc se zde používá pojmů, ktere ani já neznám a to se o přepravu zajímám dlouho, tudíž je článek hodně starý. Ale ve zkratce: služba ČD kurýr se jíž neposkytuje, v JŘ v hlavičce vlaku je vyznačeno, zda je ve vlaku služba "rozšířená přeprava spoluzavadel, především jízdních kol. A to podle mě nejzásadnější: když mám kolo, tak jedu na kole a ne vlakem.
Tak my totiž předpokládáme, že cestující je svéprávný, tady se ukazuje že není, když ho regiojet musí vodit za ručičku aby se dokázal přepravit. Nicméně když si není jistý, může oslovit poveřeného zaměstnance který mu jistě podá potřebné informace.
Obsluha vlaků bude potřeba vždycky, páč jsi teď potvrdil, že cestující není sám schopen nastoupit do správného vlaku.
Maximum ...nebuď babovka.....strojvedouci samovrahov nezbiera z trate do čierneho vreca, na to je pohrebna služba.
No, tak si přečti příspevek od kolegy, kde citoval nějakou pochybnou internetovou drbnu, kde si cestující stěžoval, že nastoupil do špatného vlaku, navíc já jsem už několikrát před vlakem stál a ikdyž je tam obrovský nápis Kralupy nad Vltavou, stejně se tě cestující zeptá: "jedete do Kralup?"
No, lidi co to nikdy nedělali nepochopí. Kdo ti ve vlaku zajistí přípoj, když bude mít vlak zpozdění? Kdo tě informuje o situaci, když bude vlak stát na trati?
Akutole, ty modrej svazáku, nebýt odborů, tak tu lidi dřou jak v Kongu a za pár grošů.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Myslím, že kdyby mě tato práce nenaplňovala a nedodávala mi energii, tak bych jí nedělal... Naopak, zničený mladí bych měl, kdybych to dělat nemohl... Navíc z vlastní zkušenosti vím, že právě čím mladší vlakvedoucí, tím lepší služby poskytuje. A já chci cestujícím poskytnout všechny služby na 110%
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Přesně od tohoto jsou psychotesty... Aby lidi, které na to nemaj a nedokážou si to přiznat nebyli vpuštěni do provozu, kterej není žádný med. Práce to je náročná, ale prakticky hned po matu***ě a po složení odborných zkoušek může člověk do provozu. V kdejaké normální práci po člověku chtěj kdovíjak dlouhou praxi, tady stačí ukázat, že to umíš a máš dost pěknej plat.
Maximum....Nechceš cestovať vlakom, napali do teba auto na ceste.... na cestach niektorí jazdia ako d***li najmä Poliaci.
Ahoj ja take ,sem delal 6 let na draze a ted me lakaly at jdu delat do depa do rakovnika ale nechtej zaplatit jinak jezdim do luzne do muzea a doma mam takove male muzeum petrolejovych lampicek
Nevim, co je to za podivnost, ale kazda buzna ma rada vlaky, autobusy, tramvaje nebo letadla... :-(( Jak kdyby nebylo mrak jinych veci.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Vlaky mám rád, jak který, třeba takovej RailJet je boží, všude klimatizace (pro mně v létě primární potřeba prakticky kdekoliv), všude elektrický zástrčky, všude dokonce i Wifi (a na rozdíl od autobusů regiojetu i funguje!). To mi potom ani nevadí, že padesát minut stojíme před Prahou, protože nějakýho i***ta co vlezl do kolejí srazil před náma jedoucí vlak. Ale rychlík k rodičům na Vysočinu... no slušně řečeno, je to jedinej důvod proč uvažuju, že si koupím auto, ikdyž žiju v Praze.
Dnešní vlaky jsou na dvě věci. Už se s nima nedá jezdit na černo a vyskočit před revizorem.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Nevládly, vládla tu KSČ dirigovaná z Moskvy.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jo,kdyby se vlaky daly lovit,tak bych si na nějaké Pendolino v zatáčce počkal a na navnádu dostal...ale takhle používám vlak jen na to,abych se co nejrychleji dostal z bodu A do bodu B a rozhodně vlakem jezdím raději než autobusem:)
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.