Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Jsem závodník a přítel se bojí

10. 09. 2018 v 15:09Off-line Anonym
Čau kluci, jak píšu v titulku tak jsem automobilový závodník. Jezdím na okruhu v custom-produkčních autech takže žádný motorky nebo formule kde sedíte v podstatě venku, normál sedím v autě a řídím ho. Problém je že přítel se o mě hrozně bojí což chápu ale jako větší problém vnímám to že on se bojí když někam jedeme a já řídím tý jízdy. Nejezdím pomalu, to fakt ne mám rychlost v krvi a jezdit pomalu mě děsně ubíjí, ale jestli něco na světě umím fakt hodně dobře tak je to řídit auto a sám před sebou si jsem jistej, že já nikdy nic nezaviním, že nám nic neudělám a že když se něco děje okolo, dokážu z toho "vybruslit". Už jsme i pár takových případů měli, třeba v zimě proti nám klouzala naložená dodávka a kdybych nebyl závodník a neuměl s autem všechno možný tak bysme se z toho nedostali ale takhle naprosto pohoda.

štve mě že se přítel bojí protože po dálnici nejezdím víc než 160, je pravda že okresky si dost užívám protože to je občas skoro jak jízda na okruhu, ale máme i super auto - bezpečné, silné a ve vysoké rychlosti se nijak neklepe ani není cítit jakákoliv nejistota podvozku, motoru nebo brzd. Takže důvod se bát není. Řekněme mi jak ho přesvědčit nebo jak mu ukázat že se se mnou nemusí bát protože s kým jiným by měl být v autě v bezpečí než se mnou :( Zajímavý je že třeba když řídí jeho táta a jedou jejich autem tak se nebojí, přitom mají rapida a nechci se vytahovat ale ten je o hodně úrovní jinde než moje auto. A přitom taky jezdí po dálnici rychle, nedávno jsme jeli dvěma autama jejich rodina a já někam a jeli jsme po dálnici za sebou a já navrhl ať on jede po dálnici první že se budu držet za ním tak on že dobře ale kalil to po dálnici často i víc než bych vůbec jel já a mezi náma jestli 160 v Porsche nebo 180 v rapidovi je celkem dost rozdíl v neprospěch jeho táty a přitom s ním se nebojí ://

Docela mě to trápí, vždycky vidím že třeba auto z pravýho pruhu vjíždí doleva HODNĚ DALEKO před náma a on se stejně hned křečovitě chytá madla ve dveřích a přitom já rozhodně nejsem nějakej najížděč do kufru, většinou jdou auta z cesty sama od sebe a rychle... Poradíte prosím :(
10. 09. 2018 v 15:17Off-line sexovac  (22/201/86)
Asi se bojí, že se v tobě vzedme závodnická nátura a jednoho dne na tachometru před šedesátkou bude místo jedničky trojka :-) Protože co si budem povídat, kdybych seděl v porsche co má pod rukama závodník, taky bych nebyl úplně v klidu. Podle mě se nebojí, že vás zabiješ, ale toho, že pojedeš tak, že mu bude blbě.
10. 09. 2018 v 15:57Off-line i8051  (50/184/97)
Prodej porsche a kup si rapida :-) a az s klukem nekam pojedes, nastav si svoji ridicskou suverennost na 70 % :-)
10. 09. 2018 v 16:36Off-line awenIII  (27/182/81)
Strašně moc nehod vzniká právě proto, že jsou si někteří jistí, že nic nezaviní... jde o to že na silnici nejsi sám, a jezdí tam i lidé, kteří nemají skoro žádné zkušenosti, přemýšlí nad jinými věcmi, atp, řekněme třeba normální řidiči, a tito řidiči nepočítají s tím, že pojedeš 160 po dálnici, ani že jsi závodník, kterému okresky připadají jako "jízda na okruhu"... otázkou je, zda ti víc záleží na tom, aby se s tebou cítil dobře a bezpečně, a budeš jezdit jen maximální povolenou rychlostí a ne jako závodník když jsi s ním, nebo jestli na něj kašleš, protože je tenhle styl jízdy pro tebe důležitější...

to, že dobře ovládáš auto, rozhodně není objektivní argument pro tvrzení, že se nic nemůže stát, tím spíš to asi nebude subjektivní argument, kterým bys měl přesvědčovat svého přítele, a rozdíl mezi porsche a rapidem už teprve ne...
10. 09. 2018 v 20:31Off-line Bahutom  (32/173/60)
Hmmm.... v době když jsem se zamiloval do svého ex jsem byl profesionální motocyklový kaskadér... samozřejmě se o mě bál...jenže právě proto jak šílený a nebezpečný ten život byl, se do mě zamiloval :) Určitá část přítelovi osobnosti právě tu tvou šílenost může milovat i když to tak nevypadá.
10. 09. 2018 v 21:00Off-line evzenflorov  (19/181/-)
A nebojí se náhodou toho ďábla pod kapotou a zvuku výfuku a motoru samotného, než tvého stylu jízdy? :D Ono ať už je to Cayenne, Cayman nebo Carrera, ze všech jde respekt. :D
10. 09. 2018 v 21:26Off-line esthetique  (38/-/-)
Dalsi namysleny k***t. prijd si nekdy zkusit zacouvat navesem k rampe nebo prekonat muj osobni rychlostni rekord 142km/h v novem Actrosu a poseres se strachy. pripadne bys moh jit z autoskoly rovnou ridit kontejnerovou cisternu, jako ja. podobni zavodnici, co je POMALA JIZDA UBIJI a UMI JEZDIT OPRAVDU DOBRE by meli dozivotne odevzdat papiry. p***el se asi neboji o tebe, ale o holy zivot, d***le.
opravdu dobri ridici/zavodnici umi rozlisit uzavreny a bezpecny okruh od verejnych komunikaci....
10. 09. 2018 v 23:11Off-line Bahutom  (32/173/60)
Esthetique: to máš pravdu, že dobří závodníci rozliší uzavřený a bezpečný okruh ... jenže nemužeš se nikdy na věc dívat ze svého uhlu pohledu ... vono jet 142km/h v novém Actrosu taky není buh ví jak bezpečné a předpokládám, že jsi s tím nejel takto na uzavřeném okruhu... aneb nejsi li závodník, nehodnoť závodníka, protože tvuj pohled na věc je pouze a jen subjektivní. Jsi li kamioňák hodnoť kamioňáky. Umět zacouvat s návěsem umění je... Jenže pokud se zde popisuje rychlost a schopnost reakce v krizových situacích pak u běžného řidiče je to něco kolem 2 sekund. U závodního řidiče je tahle doba tréninkem zkrácena zhruba na 1,2 sek***y. A dokážeš si představit co těch 0,8 skeund dokáže při rychlosti 100km/h... sečteno podtrženo závodník tazatel by neměl jezdit jako prase, ale když už pojede, je v tom bezpečnější než 98% řidičů.
11. 09. 2018 v 06:05Off-line Mio6602  (100/-/-)
Tak já bych si o sobě dovolil říct, že vyježděný budu dobře, jelikož jsem profesionálně jezdil autama od osobáku přes dodávku po náklaďák. A s osobákem jsem musel umět i dobře švihat. Jsem rád, že už jezdím jen sám pro sebe a můžu si jezdit podle svých potřeb. Takže když jedu v autě sám, tak jedu hodně živě tam, kde to nikomu nevadí. Jinak se pochopitelně musím někdy přizpůsobit jiným. Pokud ovšem mám v autě pasažéry, tak beru ohled i na ně. Zodpovídám totiž i za jejich zdraví a životy.
Vím, že se cítíš za volantem jako velký king, ale nejsi na cestě sám, není to uzavřená trasa, potkáváš řidiče začátečníky, kteří ti vyvedou neočekávatelný manévr a ono stačí, když ti to jednou jedenkrát nevyjde.
Za ty roky strávené za volantem jsem bohužel viděl až příliš moc lidských těl překrytých dekou, zpod které jen vyčuhovaly nohy v ponožkách. Spousta z nich si určitě o sobě myslela to samé. Znám i špičkového řidiče rally, který končíval u nás na Barumce na prvních příčkách a zahynul v normálním provozu.
Takže jednou větou to shrnu: Jezdi tak, aby se s tebou cítili ostatní bezpečně, ber na ně ohled a nedělej ze sebe hvězdu.
11. 09. 2018 v 12:00Off-line Vlado2  (58/180/80)
Autora bych si dovolil ujistit, že drtivá většina účastníků všech nehod byla, je a vždy bude přesvědčena o svých silně výjimečných řidičských schopnostech. Až do té "nehody" byli přesvědčeni i o tom, že všichni ti mrtví a zmrzačení na silnicích patřili (na rozdíl od něj) mezi naprostá kopyta, která přece není možné s jeho dovednostmi ani omylem srovnávat.
Ale budiž - pokud zabijí (zmrzačí) jen sami sebe, je to jejich problém. Nezbývá mi tedy než autorovi popřát, aby jeho první nehoda nebyla pro něj ani pro ostatní zároveň tou poslední.
11. 09. 2018 v 20:01Off-line esthetique  (38/-/-)
Bahutom: blbe, naposledy se pokusim ti vysvetlit, kde je problem, abys moh prestat tady opruzovat s matematikou ohledne reakcni doby. tvuj predpoklad totiz je, ze VEREJNE KOMUNIKACE vlastne jsou zavodni draha a cim trenovanejsi zavodnik, tim lepe pro bezpecnost provozu VSECH. na zavodnim okruhu mas zhruba stejne technickey vyspela auta, zhruba stejne "vytrenovane" zavodniky a hlavne VSICHNI JEDOU "ZHRUBA" STEJNYM SMEREM. navic unikove zony sirsi nez je cela dalnice v korune vc. naspu, pripravene sanitky, hasice a mnohdy i vrtulnik.
na VEREJNE KOMUNIKACI naproti tomu jsou ruzna vozidla ruzne technicke vyspelosti, stari, velikosti, hmotnosti a rychlosti.... cisterna s 30 tunama benzinu vedle Fiatku 500, ktery 90-i leta poloslepa a hlucha babicka dostala od manzela k padesatinam. navic se pohybuji ruznymi smery, casto dokonce krizujicimi se trajektoriemi. bezpecnost VSECH v tom pripade zavisi na bezpecnosti nejslabsiho clanku (auta nebo ridice). ti nejlepsi ridici zpravidla ridi ty nejvetsi a nejhmotnejsi vozidla, protoze dost casto musi myslet a resit krizove situace i za dvacetilete b***cky, kteri maj nulove zkusenosti a silne auto. a jejich kvalita jako ridicu se nepozna podle rychlosti jizdy, ale podle ohleduplnosti a miry, do jake jsou schopni uplatnovat tzv. DEFENZIVNI STYL JIZDY. kdyz mi bylo 20, taky jsem jezdil jako c***k. ted, kdy uz mi neni 20, si na VEREJNYCH SILNICICH VYDELAVAM, abych vydelane prachy na uzavrenych zavodnich tratich moh utracet. rozdil mezi ZAVODEM a SILNICNI DOPRAVOU je ten, ze v zavode chtej vsichni VYHRAT, zatimco na beznych komunikacich chtej vsichni PREZIT.... zavod je o tom, kdo je nejrychlejsi, verejne silnice jsou o tom dostat se bezpecne a ekologicky z bodu A do bodu B....
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 09. 2018 v 21:12Off-line Tom3295  (25/180/-)
Podle mě není problém ani tak v příteli, ale v přehnané sebejistotě...Je diametrální rozdíl být si jistý, když je jistota získaná z jízdy na okruhu, kde auto má ochranou klec a další bezpečnostní prvky, dle přepisů daných pořadatelem (organizací - to je fuk) a prásknout to můžeš maximálně do štěrku nebo do mantinelu, než jezdit po silnici, kde musíš myslet i za ostatní a každá sek***a může rozhodnout o životě nebo smrti. A není to ani tak o tom, jak dobrý jsi Ty, ale o tom, jak "dobří" jsou i ostatní účastníci provozu - řetěz je vždy tak silný, jako jeho nejslabší článek - může se stát cokoliv, ze zatáčky, do které nevidíš se proti Tobě vyřítí auto, které si tu zatáčku jen trošku "řízlo" a už může dojít ke kolizi a právě to, že Ty do té zatáčky najedeš rychleji, než by jsi měl může rozhodnout o tom, jestli k nehodě dojde nebo ne...Jasně, mohli bychom tu fabulovat o tom, že z pohledu touto optikou by na silnici nesměl vlastně nikdo, kdo nechce nabourat, ale to není smyslem mého příspěvku, nýbrž to zamyšlení se nad tím, že to, co by třeba Tvůj přítel za volantem neudělal nebo si na to netroufl ho může děsit. I já, přestože řízení miluji se s některými občas lehce obávám, protože v nich nemám takovou důvěru, že to berou dostatečně vážně či že ví, co mají dělat nebo to auto a jeho chování dostatečně znají.
Sám jsem na okruhu jel párkrát, nejsem automobilový závodník, ale mám sportovní auto, jsem vyznavačem sportovní jízdy, ale své zkušenosti jsem získal na silnici, v reálném provozu, v autě bez klece, bez nehořlavé kombinézy a helmy - proto vím, že leckdo při vyjíždění na hlavní z vedlejší správně odhadne rychlost, kterou se k němu přibližuji, že leckdo správně odhadne, jak daleko za ním jsem, když ho předjíždím a on chce předjíždět taky atp.. Na silnici už jsem viděl a pomáhal u dost "smrťáků" na to, abych věděl, že pozemní komunikace vážně není závodní trať a nejedu jenom "na svoje triko", ale musím myslet i za Ty ostatní, kteří jsou na té silnici se mnou. Tím Tě nechci nijak shazovat, ale doporučím Ti sundat nohu z plynu a myslet na to, že vezeš třeba někoho na kom Ti záleží, že i další účastníci silničního provozu mají doma někoho, kdo na ně čeká a "vybláznit" se jezdi na okruh sám. Nepokoušej se před přítelem zamachrovat, až se zase příště bude chytat madla, jak moc to "máš v ruce", nekončívá to dobře...
15. 09. 2018 v 10:19Off-line yperit  (89/186/68)
Theracerman:on má možná Tvůj přítel pravdu...otčím měl taky řízení v krvi a uměl jezdit. A taky jezdil rychle. Boural tak vždy 1x ročně a to vždycky někdo do něj. Byl to hajzl,takže když ho sejmuly tři auta najednou,bral jsem to jako dobré znamení osudu...
15. 09. 2018 v 12:29Off-line Bahutom  (32/173/60)
Esthetique to oslovení na začátku mi nějak nedovolilo číst dále, takže se omlouvám, že se nevyjádřím k tématu ale k tobě. Pokud se někdo snaží kohokoliv ponížit, pak je to vždy jen proto, že je sám nízký :)
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 09. 2018 v 18:36Off-line Kuliferda  (50/173/74)
Miluje tě, proto se bojí.
15. 09. 2018 v 22:11Off-line klucinek  (31/176/75)
Co poradit? nejezdi jako i*****l... je evidentní že si příliš věříš, ale ani Ty nejsi neomylný a i kyž si myslíš že máš situaci pod kontrolou tak věř že NEMÁŠ! Nejvíc nehod (nejen automobilových) se stává těm kteří mají strach a těm kteří si věří a myslí si že mají vše pod kontrolou. před každým strojem a fyzikálním zákonem musíš mít zdravý respekt, nikoli strach. To je základní pravidlo které neovládáš. Já se taky rád svezu, a leckdy jako prase, ale SÁM pro krista.... zemři sám svou vinou, když už, neubliž těm které miluješ jen pro trochu adrenalinu. Jsem elektrikář a z elektriky mám respekt, ne strach. Protože už mi dostkrát ukázala na vvlastní kůži že každý omyl a nepozornost je krutě a bolestivě trestaná. A jak se říká kdo spěchá už je tam...
22. 09. 2018 v 21:32Off-line esthetique  (38/-/-)
Bahutome, muzes si tady honit pero i pocet souhlasnych reakci. nic to nezmeni na faktu, ze ja mam pravdu a ty vis o rizeni a bezpecnosti v doprave kulove hovno.
22. 09. 2018 v 21:34Off-line esthetique  (38/-/-)
Ype***: opravdu DOBRY RIDIC se vyhne i bourackam, kdy to uz uz vypada, ze to do nich narve nekdo jiny... a to je prave to UMENI RIDIT, ktere d***lci typu Bahutom neumeji/nechteji pochopit....
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload