Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Má tu někdo Miatu?

07. 12. 2018 v 16:39Off-line igni  (30/192/140)
Ahoj,
obecne se o Miatach rika, ze jsou to auta pro kaderniky (a tim se implikuje i homosexualni orientace). Co podle moji observace na srazu a v komunite mi to vubec neprijde. Vim, ze ne kazdy je otevreny se svoji orientaci v prostredi auto-moto, tak by me zajimalo, jestli je tu jeste nejaky dalsi fanda a majitel tehle super sportacku z Japonska.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
07. 12. 2018 v 18:15Off-line Milujuboxerky  (16/165/54)
Super sporťák?To jako vážně?nesmyslny malý auto tak pro ženskou,měla to sousedka a hrůza.
07. 12. 2018 v 18:18Off-line igni  (30/192/140)
Psal sem sportacek :D Je to mensi, ale zas tak hrozny to neni, kdyz se do toho vejdu ja. a co se tyce zazitku z jizdy a ridicskych schopnosti, da ti to vic, nez bavorak za dva mice, ver mi ;)
07. 12. 2018 v 19:16Off-line Bahutom  (29/173/60)
Já mám MG Midget - anglický "sporťák" z sedmdesátek ...
07. 12. 2018 v 19:19Off-line igni  (30/192/140)
Midget je skvelej, Miata ma podobny koncept. Ale precejen Midget je spis auto na kochani, s temi motory co do nej davali nikdy nebyl delany na to, aby se s nim radilo :)
07. 12. 2018 v 19:32Off-line Bahutom  (29/173/60)
Igni - evidentně netušíš o čem je řeč.. 790 kg a 1500ccm ... otec má Fiata Barchettu 1,8 a ten Midget je kurevsky rychlejší. Ve své době byl dost sportovní. Je ale jasné, že na dnešní auta výkonem nemá.
07. 12. 2018 v 20:08Off-line igni  (30/192/140)
Bahutom: Promin, ale nejak se mi to zda. Ne ze by Barchetta byla nejaka raketa, ale proste uz papirove podle treba zrychleni 0-100 je rozdil mezi midgetem a barchettou pres 3s (ve prospech barchetty). Dokazu si predstavit, ze nekde v ostrych zatackach bys mohl te barchette stacit, mozna i trochu davat, protoze tam ta mala vaha muze udelat hodne a precejen mas vyhodu zadniho nahonu, ale i na tak lehke auto neni ten 70 konovy motor zadny zazrak. I z hlediska koni na tunu ma ta barchetta vic. Tim to auto nechci nijak urazet, je to krasny stary cabrio, ale ani na svoji dobu to nebylo nejak super nadupany faro (ale na sranda sportovni svezeni tenkrat urcite bylo fajn), natoz dneska (a dneska stejne tak neni miata zadny nadupany faro v tovarnim nastaveni, ale kdyz se s ni umi, je s ni sranda stejne (ja teda jeste porad neumim :D ))
07. 12. 2018 v 21:25Off-line Bahutom  (29/173/60)
Co rozložení hmotnosti, výška vozu, křivka točivého momentu? Jen mířím na to, že auto které má 200 koní může být rychlejší než auto které má 500 koní.. jde taky o řízení, převodovku atd atd atd... Midget je na pomalé kráté a rychlé zatáčky - o čemž ostatně sportovní auto dle mého nazoru má být...a už jen velikostí Midgetu má děsně navrch... ale maximálka kolem 130 ( pouze 4 převodové stupně bez over drivu) určitě nedostačuje moderním vozům. Takže záleží na trati atd... btw já to s Midgetem taky neumím :D Jenže když do zatáčky vletím fakt rychle, tak Midget toho snese dalo víc než moderní vozy střední třídy.
07. 12. 2018 v 23:13Off-line Tom3295  (22/179/-)
Už ji nemám, ale bylo to super autíčko na výlety.
08. 12. 2018 v 01:48Off-line igni  (30/192/140)
Tom: A proc ses ji zbavoval prosimte?
Bahuntom: Ano, mas pravdu, rozlozeni vahy, velikost atd jsou dulezite, proto sem psal, ze mas sanci dat Barchettu v zatackach, protoze ma vahu moc vepredu. Ale ten vykon a kroutak je i na pomery Miat (ktere uz jsou tu taky skoro 30 let) proste malinkaty. a s rozlozenim vahy 50/50 a zadnim nahonem toho Midgeta urvou kdekoliv. Ale chapu tu krasu starsiho maleho auta, se kterym cloveku prijde, ze jede jak drak, klidne i v rychlosti kolem 60.
08. 12. 2018 v 06:53On-line Richard33  (39/185/84)
Já mám z nějakýho důvodu rád motor vzadu a náhon na zadní kola :)

Jinak si ji můžete i půjčit: http://www.cestuj-klasikou.cz/produkt/mx5
08. 12. 2018 v 06:53Off-line St63V  (73/-/-)
Zlatej džínový Velorex.
08. 12. 2018 v 06:58On-line Richard33  (39/185/84)
08. 12. 2018 v 07:05Off-line St63V  (73/-/-)
Teď sem na to koukal.
08. 12. 2018 v 11:46Off-line i8051  (47/184/97)
08. 12. 2018 v 11:47Off-line igni  (30/192/140)
To pujceni doporucuju spis tady http://www.icabrio.cz/ . Maji jich tam nekolik (NA, NB a NC) a moc dobre se o ne staraji :)
Richard33: Vsechno vzadu je hardcore. Jedinej kdo to dobre zvladnul je Porsche, a ti uz tedka taky delaji cim dal tim vic ctyrkolek.
08. 12. 2018 v 14:15On-line Richard33  (39/185/84)
Igni: Jak z kterýho pohledu... aneb v jakým autě to máš rád :)

2. Největší sedan s motorem vzadu na světě

Jason si sice není jistý pravdivostí tohoto tvrzení, ale Tatru považuje za největší sedan s motorem vzadu na světě. Tato koncepce je totiž spíš vhodná na malá auta, jako byly Renaulty 4CV, Dauphine nebo R8, případně naše embéčko a stovka, dále Simca 1000 či Volkswagen Type 4. Dnes to kromě Porsche zkouší Smart a Renault Twingo. V téhle velikosti je Tatra ale dost unikátní, protože dalšími zástupci jsou až její následnice – typy 613 a 700.

Zdroj: http://autofun.auto.cz/…-veci-16923/
08. 12. 2018 v 14:26Off-line igni  (30/192/140)
Ja mluvil o modernich autech :D ono rizeni tatry, at byla jakkoliv skvela na svoji dobu, je dneska hardcore.
Jinak zadokolky budou nejspis hodne mezi elektromobily, aspon to je predpoklad nemeckeho autoprumyslu. Ale taky to nebude vsechno vzdau, jelikoz baterie budou po cele delce vozu.
Vsechno vzadu a silny motor muze byt problematicke z nekolika duvodu, pokud nemas dobre rozlozenou vahu (a to je obecne problem vseho vzdadu).
Ale rozhodne vse vzadu je asi nejvic hardcore na rizeni :)
08. 12. 2018 v 14:47On-line Richard33  (39/185/84)
Igni: Naopak, jen přední náhon se nedoporučuje u výkonů nad tuším 300kW. Protože to umí při rozjezdu vyrvat volant z ruky. Takže zadokolka je pro elektromobil z mýho pohledu ideál :)
08. 12. 2018 v 14:54Off-line igni  (30/192/140)
Richard: My sme se nepochopili :) Psal sem, ze vsechno vzadu ma sve problemy (trebe mene zatizene predni kola, ktera mohou vezt k horsi ovladatelnosti auta.
Pro elektromobily je to dobry napad z hlediska obrovskeho kroutaku elektromotoru (ne vykonu jak pises, ale tociveho momentu). Z druhe strany pokud bude nahon jenom vzadu, muze tam byt min efektivni rekuperace (vic hrozi zablokovani kol pri brzdeni, predevsim proto, ze vaha bude v elektroaute rozdelena cca pul na pul a pri brzdeni jsou zatizena predevsim predni kola).
Ale to je na uplne jine tema :) Jsem ale rad, ze jsou tu lide, kteri se o takoveto veci zajimaji.
08. 12. 2018 v 15:55Off-line Tom3295  (22/179/-)
Igni: těch důvodů k výměně auta bylo víc - jednak chci vyzkoušet co nejvíc aut, takže jsem šel zase do něčeho jiného, co mi v tu dobu dávalo možná i větší smysl a druhak řešit proříznutou střechu se mi znovu nechtělo, takže tak...Ale účel to splnilo a bylo to fajn.
08. 12. 2018 v 16:03Off-line igni  (30/192/140)
Tom: prorizle strese rozumim, proto sem sel do verze s PRHT. :)
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2018 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload