Má tu někdo Miatu?
Ahoj,
obecne se o Miatach rika, ze jsou to auta pro kaderniky (a tim se implikuje i homosexualni orientace). Co podle moji observace na srazu a v komunite mi to vubec neprijde. Vim, ze ne kazdy je otevreny se svoji orientaci v prostredi auto-moto, tak by me zajimalo, jestli je tu jeste nejaky dalsi fanda a majitel tehle super sportacku z Japonska.
obecne se o Miatach rika, ze jsou to auta pro kaderniky (a tim se implikuje i homosexualni orientace). Co podle moji observace na srazu a v komunite mi to vubec neprijde. Vim, ze ne kazdy je otevreny se svoji orientaci v prostredi auto-moto, tak by me zajimalo, jestli je tu jeste nejaky dalsi fanda a majitel tehle super sportacku z Japonska.
Super sporťák?To jako vážně?nesmyslny malý auto tak pro ženskou,měla to sousedka a hrůza.
Souhlasím • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Psal sem sportacek :D Je to mensi, ale zas tak hrozny to neni, kdyz se do toho vejdu ja. a co se tyce zazitku z jizdy a ridicskych schopnosti, da ti to vic, nez bavorak za dva mice, ver mi ;)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Já mám MG Midget - anglický "sporťák" z sedmdesátek ...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Midget je skvelej, Miata ma podobny koncept. Ale precejen Midget je spis auto na kochani, s temi motory co do nej davali nikdy nebyl delany na to, aby se s nim radilo :)
Igni - evidentně netušíš o čem je řeč.. 790 kg a 1500ccm ... otec má Fiata Barchettu 1,8 a ten Midget je kurevsky rychlejší. Ve své době byl dost sportovní. Je ale jasné, že na dnešní auta výkonem nemá.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Bahutom: Promin, ale nejak se mi to zda. Ne ze by Barchetta byla nejaka raketa, ale proste uz papirove podle treba zrychleni 0-100 je rozdil mezi midgetem a barchettou pres 3s (ve prospech barchetty). Dokazu si predstavit, ze nekde v ostrych zatackach bys mohl te barchette stacit, mozna i trochu davat, protoze tam ta mala vaha muze udelat hodne a precejen mas vyhodu zadniho nahonu, ale i na tak lehke auto neni ten 70 konovy motor zadny zazrak. I z hlediska koni na tunu ma ta barchetta vic. Tim to auto nechci nijak urazet, je to krasny stary cabrio, ale ani na svoji dobu to nebylo nejak super nadupany faro (ale na sranda sportovni svezeni tenkrat urcite bylo fajn), natoz dneska (a dneska stejne tak neni miata zadny nadupany faro v tovarnim nastaveni, ale kdyz se s ni umi, je s ni sranda stejne (ja teda jeste porad neumim :D ))
Co rozložení hmotnosti, výška vozu, křivka točivého momentu? Jen mířím na to, že auto které má 200 koní může být rychlejší než auto které má 500 koní.. jde taky o řízení, převodovku atd atd atd... Midget je na pomalé kráté a rychlé zatáčky - o čemž ostatně sportovní auto dle mého nazoru má být...a už jen velikostí Midgetu má děsně navrch... ale maximálka kolem 130 ( pouze 4 převodové stupně bez over drivu) určitě nedostačuje moderním vozům. Takže záleží na trati atd... btw já to s Midgetem taky neumím :D Jenže když do zatáčky vletím fakt rychle, tak Midget toho snese dalo víc než moderní vozy střední třídy.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Už ji nemám, ale bylo to super autíčko na výlety.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Tom: A proc ses ji zbavoval prosimte?
Bahuntom: Ano, mas pravdu, rozlozeni vahy, velikost atd jsou dulezite, proto sem psal, ze mas sanci dat Barchettu v zatackach, protoze ma vahu moc vepredu. Ale ten vykon a kroutak je i na pomery Miat (ktere uz jsou tu taky skoro 30 let) proste malinkaty. a s rozlozenim vahy 50/50 a zadnim nahonem toho Midgeta urvou kdekoliv. Ale chapu tu krasu starsiho maleho auta, se kterym cloveku prijde, ze jede jak drak, klidne i v rychlosti kolem 60.
Bahuntom: Ano, mas pravdu, rozlozeni vahy, velikost atd jsou dulezite, proto sem psal, ze mas sanci dat Barchettu v zatackach, protoze ma vahu moc vepredu. Ale ten vykon a kroutak je i na pomery Miat (ktere uz jsou tu taky skoro 30 let) proste malinkaty. a s rozlozenim vahy 50/50 a zadnim nahonem toho Midgeta urvou kdekoliv. Ale chapu tu krasu starsiho maleho auta, se kterym cloveku prijde, ze jede jak drak, klidne i v rychlosti kolem 60.
Já mám z nějakýho důvodu rád motor vzadu a náhon na zadní kola :)
Jinak si ji můžete i půjčit: http://www.cestuj-klasikou.cz/produkt/mx5
Jinak si ji můžete i půjčit: http://www.cestuj-klasikou.cz/produkt/mx5
St63V: Není problém :) https://www.rajveteranu.cz/…-velorex-350
To pujceni doporucuju spis tady http://www.icabrio.cz/ . Maji jich tam nekolik (NA, NB a NC) a moc dobre se o ne staraji :)
Richard33: Vsechno vzadu je hardcore. Jedinej kdo to dobre zvladnul je Porsche, a ti uz tedka taky delaji cim dal tim vic ctyrkolek.
Richard33: Vsechno vzadu je hardcore. Jedinej kdo to dobre zvladnul je Porsche, a ti uz tedka taky delaji cim dal tim vic ctyrkolek.
Igni: Jak z kterýho pohledu... aneb v jakým autě to máš rád :)
2. Největší sedan s motorem vzadu na světě
Jason si sice není jistý pravdivostí tohoto tvrzení, ale Tatru považuje za největší sedan s motorem vzadu na světě. Tato koncepce je totiž spíš vhodná na malá auta, jako byly Renaulty 4CV, Dauphine nebo R8, případně naše embéčko a stovka, dále Simca 1000 či Volkswagen Type 4. Dnes to kromě Porsche zkouší Smart a Renault Twingo. V téhle velikosti je Tatra ale dost unikátní, protože dalšími zástupci jsou až její následnice – typy 613 a 700.
Zdroj: http://autofun.auto.cz/…-veci-16923/
2. Největší sedan s motorem vzadu na světě
Jason si sice není jistý pravdivostí tohoto tvrzení, ale Tatru považuje za největší sedan s motorem vzadu na světě. Tato koncepce je totiž spíš vhodná na malá auta, jako byly Renaulty 4CV, Dauphine nebo R8, případně naše embéčko a stovka, dále Simca 1000 či Volkswagen Type 4. Dnes to kromě Porsche zkouší Smart a Renault Twingo. V téhle velikosti je Tatra ale dost unikátní, protože dalšími zástupci jsou až její následnice – typy 613 a 700.
Zdroj: http://autofun.auto.cz/…-veci-16923/
Ja mluvil o modernich autech :D ono rizeni tatry, at byla jakkoliv skvela na svoji dobu, je dneska hardcore.
Jinak zadokolky budou nejspis hodne mezi elektromobily, aspon to je predpoklad nemeckeho autoprumyslu. Ale taky to nebude vsechno vzdau, jelikoz baterie budou po cele delce vozu.
Vsechno vzadu a silny motor muze byt problematicke z nekolika duvodu, pokud nemas dobre rozlozenou vahu (a to je obecne problem vseho vzdadu).
Ale rozhodne vse vzadu je asi nejvic hardcore na rizeni :)
Jinak zadokolky budou nejspis hodne mezi elektromobily, aspon to je predpoklad nemeckeho autoprumyslu. Ale taky to nebude vsechno vzdau, jelikoz baterie budou po cele delce vozu.
Vsechno vzadu a silny motor muze byt problematicke z nekolika duvodu, pokud nemas dobre rozlozenou vahu (a to je obecne problem vseho vzdadu).
Ale rozhodne vse vzadu je asi nejvic hardcore na rizeni :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Igni: Naopak, jen přední náhon se nedoporučuje u výkonů nad tuším 300kW. Protože to umí při rozjezdu vyrvat volant z ruky. Takže zadokolka je pro elektromobil z mýho pohledu ideál :)
Richard: My sme se nepochopili :) Psal sem, ze vsechno vzadu ma sve problemy (trebe mene zatizene predni kola, ktera mohou vezt k horsi ovladatelnosti auta.
Pro elektromobily je to dobry napad z hlediska obrovskeho kroutaku elektromotoru (ne vykonu jak pises, ale tociveho momentu). Z druhe strany pokud bude nahon jenom vzadu, muze tam byt min efektivni rekuperace (vic hrozi zablokovani kol pri brzdeni, predevsim proto, ze vaha bude v elektroaute rozdelena cca pul na pul a pri brzdeni jsou zatizena predevsim predni kola).
Ale to je na uplne jine tema :) Jsem ale rad, ze jsou tu lide, kteri se o takoveto veci zajimaji.
Pro elektromobily je to dobry napad z hlediska obrovskeho kroutaku elektromotoru (ne vykonu jak pises, ale tociveho momentu). Z druhe strany pokud bude nahon jenom vzadu, muze tam byt min efektivni rekuperace (vic hrozi zablokovani kol pri brzdeni, predevsim proto, ze vaha bude v elektroaute rozdelena cca pul na pul a pri brzdeni jsou zatizena predevsim predni kola).
Ale to je na uplne jine tema :) Jsem ale rad, ze jsou tu lide, kteri se o takoveto veci zajimaji.
Igni: těch důvodů k výměně auta bylo víc - jednak chci vyzkoušet co nejvíc aut, takže jsem šel zase do něčeho jiného, co mi v tu dobu dávalo možná i větší smysl a druhak řešit proříznutou střechu se mi znovu nechtělo, takže tak...Ale účel to splnilo a bylo to fajn.
Igni: No jo, já měl 2006 a PRHT byl až od 2008 nebo 09 (tuším)...Ale "plátěnka" tomu stejně sluší víc a tak nějak mi to k tomu víc pasuje :-)
První jsem myslel, že to je překlep, že myslíš Fiat. Tak jsem zadal do Googlu a našlo mi to MIAT = Mongolian Airlines :D
Kabelky se baví o autech já se poseru
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Gargamel: jak s oblibou rikam kamaradum, "To ze mam rad c***ky neznamena jeste, ze nejsem chlap". Tak asi tak :)
Miata mi teda nepřipadá tak úžasná, jak se o ní mluví...
Jednak je to malinký auto, průměrnej evropan má problém se vejít mezi sedačku a volant...
Jednak je to kultovní auto, asi jako u nás socialistický zgarby = Vrak bez podlahy stojí kilo...
Jízdní vlastnosti, pokud to má svor a podvozek v rozumným stavu jsou akurátní pro tenhle typ auta, ale rozhodně to nepovažuju za opravdový plnohodnotný sporťák.
Jednak je to malinký auto, průměrnej evropan má problém se vejít mezi sedačku a volant...
Jednak je to kultovní auto, asi jako u nás socialistický zgarby = Vrak bez podlahy stojí kilo...
Jízdní vlastnosti, pokud to má svor a podvozek v rozumným stavu jsou akurátní pro tenhle typ auta, ale rozhodně to nepovažuju za opravdový plnohodnotný sporťák.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Jsem ve skupině "Miatas with threatening auras" na facebugu ale jinak jsem v tom nikdy neseděl, jen jí občas někde viděl. Je to fakt placatý a překvapivě mrštný. Docela rád bych se svezl, když by mě někdo vzal jako... Jako zátěž :-D
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Když máš pod 175 cm tak je miata fajn pokud má na 180 už miata fajn není. Rezne to jako prase NBčko se svorem je docela fajn auto :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Ja neznam miata, ja znam jen fiata :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Mě se líbí ta s mrkackama, narval bych tam kompresor m45 ať je to divočejší :D Jinak si myslím že je to super auto lehké s náhonem na správnou nápravu.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
BMWfreak: By se to akorát rychle vylágrovalo
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Ale prdlajs musíš tomu dopřát péči, a rozborku, a postavit to od základu, když chceš mít jistotu že se to nerozsype, ale obecně je kompresor v tomhle lepší, oproti turbeni kde je boost nárazovějsi a začne tlačit prudce až v určitých otáčkách :)
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.