Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Podrobnosti a detaily týkající se anální očisty bez srandiček

16. 03. 2019 v 13:06Off-line martinc  (100/-/-)
Ahoj, protože jsem nikde nenarazil na detaily o anální očitě, jsou tu vesměs jen velmi obecné rady a srandičky, chtěl bych se zde podělit o mé zkušenosti a diskutoval o nich.
Než jsem přišel na správnou techniku, jak se před tím vyčistit, tak to trvalo hooodně dlouho, protože jsem se nikde pořádně o tom nedočetl. Předně bych chtěl podotknout, že nikdo není tak "čistý" aby si bez starostí užíval anální sex. Pro mě je hygiena velmi důležitá a mít "nervy", jestli se stane nehoda, za to nestojí. Někdo to neřeší a jestli mu na něm něco "ulpí" mu nevadí. Ale ruku na srdce, vadí to téměř každému, jen to třeba nedá najevo...Já konkrétně, i když jsem více pasivní, jsem v tom "cíťa", vadilo by mě, kdyby partner byl díky mě špinavý a nic nenechávám náhodě. Nikoho však neodsuzuji, když to má jinak...

Ze začátku jsem zkoušel klasiku, hadicí od sprchy. Napouštěl jsem několikrát po sobě do sebe vodu, co to šlo a pak ji vytláčel zpět, dokud voda byla čistá, ale dělal jsem chybu, že vody bylo příliš! Ta se dostávala dál než je nutné, čištění trvalo dlouho a navíc jsem míval i křeče, což je špatně! Po experimentování s tlakem, teplotou a množství vody, jsem dospěl k takovému závěru:

Koupil jsem si na Aliexpressu násadu na sprchovou hadici, speciální anální sprchu, vyzkoušel jsem jich taky dost a podle mě nejlepší je kovová chromová s více tryskami. Velmi dobrá pomůcka, mnohem lepší a příjemnější než samotná hadice, v případě zájmu mohu poslat odkaz či pomoct s výběrem...