Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Je vhodné ísť za priateľom do práce?

20. 09. 2019 v 18:35Off-line Lukas6  (29/185/76)
Ahojte, potreboval by som poradiť, či je vhodné ísť za priateľom do práce (pracuje ako barman)., ak je na mňa nahnevany a vôbec neodpisuje 4 dní aj keď si to prečíta. Ja mu stále píšem snažím sa to napraviť no no on nič a už má to nebaví. Myslíte, že mohol by som to ešte celé zhoršiť? Vopred ďakujem.
20. 09. 2019 v 18:38Off-line Lolitak69  (22/171/62)
To záleží na tom, proč je naštvaný. Takhle to nikdo z nás nevydedukuje.
20. 09. 2019 v 18:39Off-line Kuliferda  (53/173/74)
A co jsi provedl že se to snažíš napravit?To je hodně důležitý.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 09. 2019 v 18:42Off-line kloudik  (38/182/80)
Přehnaným zájmem dáváš najevo svou závislost na něm. Když nereaguje on, nereaguj ani ty a najdi si někoho jinyho
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 09. 2019 v 18:45Off-line Lukas6  (29/185/76)
No sme spolu mesiac on ma každému predstavoval ako svojho priateľa a tak som mu povedal ze komunikácia ta tej úrovni nie je, a ono sme si ani o spoločnej budúcnosti nič nepovedali, a tak sa nahneval atď prestal odpisovať resp iba odpísal ze je sklamaný a že má už nechce vidieť, a tak som sa mu ospravedlnil, že som to zle pochopil ze som to zobral veľmi vážne, no on nič, hoci on písal ze také veci musíme riešiť spolu, no stretnúť sa nechcel
20. 09. 2019 v 18:48Off-line Kuliferda  (53/173/74)
Tak to mu na tobě evidentně nezáleží, najdi si jinýho a nebo mu dej chvilkou čas.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
20. 09. 2019 v 18:49Off-line Kuliferda  (53/173/74)
Hlavně se nevnucuj,nejsi kus hadru.
20. 09. 2019 v 18:51Off-line i8051  (53/184/97)