Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Úkoly online, jak s nimi zápasíte?

20. 04. 2020 v 06:46Off-line Anonym
Mám syna na ZŠ.Je to lajdák, neučí se dobře, neučí se nikdy.Jakékoli aktivitě z jeho strany předchází značná masírka z mé strany. Úkoly dělá, ovšem se značným zpožděním.Včera jsem ho donutil sednout si nad chemií. A nestačil jsem se divit. Video absolutně bezcenné, tedy paní vysvětlovala učivo interakci mezi molekulami, nikoli mezi kulemi, pozor neplést:)))!, Nic jsem z toho nepochopil, ze školy si moc nepamatuji, syn stejně. Takže jsme našli jiné video, ze kterého se učivo pochopit dalo ihned, ovšem ta paní provádí jiný zápis, jinak to učivo pojímá, než v doporučeném videu.I tak z videa udělal zápisy do sešitu a odeslal učitelce ke kontrole, rada učitelky pusť si video x krát než to pochopíš je bezcenná. Buď pochopím skoro vše hned, jinak jde o ztrátu času, kterého se mu nedostává.Jak zápasíte vy s úkoly, popřípadě vaše děti?
20. 04. 2020 v 07:35Off-line ellvin  (23/183/81)
Je to naprd. Půlka učitelů posílá úkoly do TEAMS, další půlka do třídního mailu. Je v tom ještě větší bordel, než býval
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
20. 04. 2020 v 10:56Off-line FreudToldYou  (27/179/67)
Spoustu učitelů neumí učit ani při běžné výuce, tak jak by mohli učit přes internet? Apeloval bych na školu, aby u svých kantorů dohlížela na jejich schopnosti učení druhých lidí. Máme tu spoustu mladých dobrých nevyhořelých pedagogů, kteří jen čekají, než jim tyto zašlá neumětela uvolní místo. Vzdělávání děcek je až moc důležité, na to aby se přehlížela neschopnost učitelů učit.
20. 04. 2020 v 11:14Off-line igni  (36/192/130)
Z jedne srtany je problem s uciteli a jejich kvalitou a take ucitel vs technika. Z druhe strany lide zacinaji aspon chapat, jaka je to drina, a zvlast u malych deti, ze je potreba znacna pece, ze to neni jenom o tom si to odsedet. Skolstvi je nastavene tak, ze by se zak mel jeste trochu ucit doma, na to neni moc lidi zvyklych a ted nekteri rodice obvzlast narazeji na krutou realitu.
20. 04. 2020 v 11:20Off-line FreudToldYou  (27/179/67)
Já žádnou techniku k učení nepotřeboval. Myslím, že technické zázemí není něco, na co by se mohli učitelé vymlouvat. Maximálně se na to mohou vymlouvat učitelé informatiky.
20. 04. 2020 v 11:28Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Z toho, jak to popisuješ, mě hned napadlo to samé o čem píše Freud. Jak by taky nebyl za lajdáka co se neučí dobře, když mají na škole učitele, kteří neumí neučit a o schopnosti učitele vzbudit v žákovi nějaký, byť minimální, kladný vztahu k učivu ani nemluvě. Sám ze svých zkušeností vím, jak učitelé učí. Není to ještě tak dlouho, abych si to nepamatoval.

Matikářka naprosto běžně ještě půl hodiny po zvonení zalezlá ve svém kabinetu popíjejíc kafíčka a krafájíc s učitelem angličtiny, s nímž měla společný kabinet. Možná i ten šuk si tam dopřávali. Na posledních pár minut vylezla z kabinetu, napsala na tabuli pár příkladů a zase zalezla zpátky.

Učitel Angličtiny, který měl dobrý potenciál být dobrým učitelem, protože měl charisma a uměl zajímavě mluvit, ho využil namísto výuky angličtiny k tomu, že nám v hodině vyprávěl furt nějakou story za story (samozřejmě v češtině). Připomínalo to spíš hodinu dějepisu než hodinu angličtiny.

Učitel češtiny, který byl zároveň třídním, tak půlku hodiny strávil listováním v třídní knize a tu druhou naprosto suše, bez špetky zájmu ve slytu "stihnout to odříkat a mít to za sebou" nám diktoval text z učebnice, který jsme si měli psát do sešitu. Že z toho "poutavého" čtení měla půlka studentů hlavu položenou na sešitu a podřimonala, ho nechávalo naprosto chladným.

A tak bych mohl pokračovat, protože i ostatní učitelé z ostatních předmětů učili podobným stylem výše zmíněným. Vlastně si pamatuji jen pár učitelů, kteří uměli učit minimálně v tom smyslu, že u mě vzbudili zájem o ten předmět a těšil jsem se na něj. Na druhou stranu ale bohužel zrovna oni trpěli tím, že neměli přirozený respekt a tak toho třídní alfa samci (prostě takoví ti samozvaní kápové třídy a k****ni) využívali, a tak potenciál té kvalitní výuky zabili svým vyrušováním a psychickým terorem kantora.

Takže takový obrázek o učitelých mám já. Buď učit neuměli, nebo učit nechtěli, nebo učit uměli a chtěli, ale neměli respekt. :-P
20. 04. 2020 v 11:28Off-line igy  (38/173/81)
Z druhé strany od příbuzné učitelky: V programu, co používají je příprava na online učení pomalejší, zadávání testů šílené, kontrola vrácených úkolů uživatelsky zcela nepříjemná. Stráví tím třikrát tolik času než normálně. Hodně rodičů odmítá program používat a "požaduje", aby jim to bylo zasíláno mailem. Pak si stejně odmítají instalovat programy, takže někdo to chce ve wordu, někdo v pdf, a někdo by to nejradši dostal nadiktované do telefonu. Ostatně kvůli konzultacím po telefonu si musela koupit hodně kreditu - kdopak jí to zaplatí? A nakonec si stejně žáci pošlou správné řešení mezi sebou, takže to je celé na nic.
20. 04. 2020 v 11:55Off-line igni  (36/192/130)
Freud: Ja sem spis myslel problem toho, ze prumerny vek ucitelu bude nekde kolem 50 a pro vetsinu z nich neni pocitac nejlepsi kamarad :D
Priklad moje mati, ktera momentalne je teda zastupkyne, takze uz se ji to uceni primo netyka. Prestoze byla prukopnice na skole co ucila co se tyce vyuziva techniky (interaktivni tabule, tablety, ruzne vyukove programy), tak stejne pro ni cokoliv elektronicky proste trva dyl, z hlediska jejich skoro 60 let.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload