Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Přihláška na VŠ

13. 06. 2020 v 17:44Off-line Anonym
Ahoj, jsem teď v druháku na VŠ a zřejmě mi nevyjdou kredity a bude mi ukončeno studium. Chtěl bych se zeptat, zda si mohu podat přihlášku znovu na ten samý obor, nechat si uznat všechny předměty co mám a pokračovat. Nikde jsem se zatím nedočetl, jestli mohu podat přihlášku na obor, který zrovna studuju...nemáte s tím někdo zkušenost? Děkuju
13. 06. 2020 v 18:06Off-line radomir  (40/183/75)
Ano, můžeš, ale pozor - doba nedokončeného studia se odčítá od standardní doby studia zvětšené o 1 rok (pro opakování) = po vyčerpání pak budeš platit školné.

A ještě si zjisti podmínky uznání splněných předmětů - aby ti neuznávali jen jedničky a dvojky (samozřejmě pokud máš jen jedničky a dvojky, pak beru zpět).

Jinak rektora může nechat pracovat, stačí dotaz na studijním.

A samozřejmě pokud opravdu tak nějak víš, že to fakt nedáš ani na udržení se - radši dřív ukončit, ať se ti toho (doba neúspěšného studia) odčítá od nového studia co nejméně.

Pak taky řešit, kdy půjdeš na zápis do nového studia - určitě bych šel v září, aby sis zase zbytečně nemrhal časem, kdy jsi zapsaný ke studiu - je zbytečné si vyplacat 3 měsíce přes prázdniny, kdy budeš zapsán ke studiu, ale logicky nemůžeš nic plnit, když nezačal nový akademický rok.

Hodně štěstí a snad se podruhé zadaří lépe ;-).

SAMOZŘEJMĚ PŘED PODÁNÍM PŘIHLÁŠKY K NOVÉMU STUDIU JE NUTNÉ MÍT UKONČENO PŘEDCHOZÍ STUDIUM A PLATIT ZDRAVOTNÍ BĚHEM DOBY, KDY NEBUDEŠ STUDENTEM/JÍT MEZITÍM DO PRÁCE.
13. 06. 2020 v 19:01Off-line Invictus  (23/182/100)
Spíš přeruš vzdělávání a další rok začni znovu. Zůstane ti status studenta (pravděpodobně), pokud to půjde samozřejmě, ale s tím se obracej na studijní oddělení, ne na rektora. Ten toho má sám o sobě dost.
13. 06. 2020 v 20:07Off-line radomir  (40/183/75)