Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Co mám jít studovat?

22. 09. 2013 v 00:32Off-line Anonym
Čaute, nemůžete mi někdo poradit, co mám jít studovat po gymplu?
Vůbec nevím kam dál a prosím neraďte mi to stylem že mám jít za tím co mě baví - protože to není pravda, chci mít práci a ne pak sedět po vystudování doma na zadku. Napište, co si myslíte, že je dnes nejlepší studovat, abych měl jistou práci a aby to nebylo nudné a aby to neměl každý - třeba právník apod. Díky za rady! :))
22. 09. 2013 v 00:36Off-line Fildas123  (30/180/67)
Já si myslím, že lehce seženeš práci, když pujdeš studovat FIT (fakulta informačních technologií) ČVUT, mě by to třeba nebavilo ... :D
22. 09. 2013 v 01:46Off-line Tommy1991  (32/167/85)
Chlape nerad to uslyšíš, ale záleží odkud jsi a co umíš a co tě baví já osobně nesnáším lidi co říkaj: já studuju/vystudoval to a to, ale dělat to nechci, mám to jen kvůli "papíru"... Takle se nikam nedostaneš protože budeš studovat něco co tě nebaví, nebudeš v tom dobrej, tak jako ten co to dělat chce a budeš někomu jinýmu koho to zajímá akorát zabírat místo.

Nic ve zlým, ale já nemám rád gymply učej se tam jen všeobecný věci a když pak nejdeš dál tak si marnil čas a když jdeš dál tak v podstatě taky, protože výběrem konkrétního oboru zjistíš, že ses učil věci, který s oborem nesouvisí ani z daleka.

Rozhodně zajdi na IPS http://portal.mpsv.cz/…radstrediska

mě to hodně pomohlo a test pro volbu povolání se dá najít i na net: http://www.occupationsguide.cz/
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
22. 09. 2013 v 02:12Off-line Tyristor  (29/185/70)