Jaké gumy na zimu?
Brý večír poradno,
Na odlehčení od vykroucených buzniček a korunaviru mám velmi složitou životní otázku.
Svého Bramboráčka se chystám (docela včas) přezout na zimáky, ALE nemůžu si vybrat, které vzít.
Jedná se mi o 17ky, rád bych aspoň Bčko na vodě, ale abych se na sněhu nezahrabal v mírném kopečku před domem. Když už se do toho kopečka vyhrabu, tak jezdím hlavně dálnici, občas město.
Rád bych se vešel do nějakých 10-12k
Tož k otázce, na čem jezdíte vy? S čím jste spokojeni, nespokojeni?
Díky
Zdar a sílu, Auťák
Na odlehčení od vykroucených buzniček a korunaviru mám velmi složitou životní otázku.
Svého Bramboráčka se chystám (docela včas) přezout na zimáky, ALE nemůžu si vybrat, které vzít.
Jedná se mi o 17ky, rád bych aspoň Bčko na vodě, ale abych se na sněhu nezahrabal v mírném kopečku před domem. Když už se do toho kopečka vyhrabu, tak jezdím hlavně dálnici, občas město.
Rád bych se vešel do nějakých 10-12k
Tož k otázce, na čem jezdíte vy? S čím jste spokojeni, nespokojeni?
Díky
Zdar a sílu, Auťák
Na Subaru zimaky Gudjíry Wintersport a v lete backurky od Misi (protoze jsou doost tichy) .. 225/70 R17. Cena byla nekde kolem 4/kus a vydrzej vzdy tak 80-100 tis .. mam to takto asi 20 let a funguje to :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Vjaceslav = d***l :-)
Souhlasím - 19 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Vjaceslav - Subaru ja automobil - pro doplnění vzdělání :)
aaa co se gum týká.... upřímně jsem nikdy na žádném autě nepoznal rozdíl mezi nekvalitníma a kvalitníma gumama :D asi budu za i***ta, ale proč neeeee. Co je zajímavé, nepoznám to ani na motorce...kde je to už teda znát víc, nebo by mělo být. Jasně, když jedu s tereníma gumama tak to klouže víc než gumy na cestu, ale jestli je to Michelin, Metzeler, nebo cokoliv levného je pro mě fuk. Když jedu jak prase tak prostě ulítává všechno... když nejedu jak prase, tak neulítává nic.
aaa co se gum týká.... upřímně jsem nikdy na žádném autě nepoznal rozdíl mezi nekvalitníma a kvalitníma gumama :D asi budu za i***ta, ale proč neeeee. Co je zajímavé, nepoznám to ani na motorce...kde je to už teda znát víc, nebo by mělo být. Jasně, když jedu s tereníma gumama tak to klouže víc než gumy na cestu, ale jestli je to Michelin, Metzeler, nebo cokoliv levného je pro mě fuk. Když jedu jak prase tak prostě ulítává všechno... když nejedu jak prase, tak neulítává nic.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Najdi si nejake testy, ono se to dost lisi prave diky velikosti, jine jsou lepsi pro 16ky, jine pro 17ky atp. o letnich/zimnich nemluve. Já mám zimní 16ky Continentálky a OK.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mám 235/47/17
Ne že bych každou zatáčku strihal jak ve F1, ale na dálnici to beru docela svižně.
Ve výběru mám Pi Sottozero 3, Nokian WR A4, případně Kleber Krisalp HP3 ale ty jen na zadní nápravu kvůli záběru na sněhu. Předek chci fakt značku. Tak jestli má někdo další nápady, nebo recenzi na tyhle
Ne že bych každou zatáčku strihal jak ve F1, ale na dálnici to beru docela svižně.
Ve výběru mám Pi Sottozero 3, Nokian WR A4, případně Kleber Krisalp HP3 ale ty jen na zadní nápravu kvůli záběru na sněhu. Předek chci fakt značku. Tak jestli má někdo další nápady, nebo recenzi na tyhle
Na zimu Durex a na léto no většinou taky :D
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Dávám Nokiany nebo Barum, ale zimní mám 245/40/18 a letní mám 275/30 R20
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Podíval bych se na odborné testy - každoročně dělá testy třeba německý ADAC a z části se podle jejich výsledků rozhoduji. Sám jsem na 330d dával Continental, Michelin nebo Pirelli (modely z hlavy dohromady už nedám). Měl jsem vpředu 215/45 R18 a vzadu 245/45 R18. Nicméně jsem vždy upřednostňoval kvalitu. Přeci jen ten zadohrab v zimě chce kvalitní gumy, když se chceš někam dostat :D
Ja som na 550ku kupil minuly rok Matadory MP92 Sibir Snow a som s nimi absolutne spokojny. Na tazke auto s vysokym vykonom na zadku su uplne v pohode, drzia perfektne a aj ked su trosku viac hlucne, na druhu stranu zase moc neubudaju.
A davaj si na bawo pozor na tie kombinacie roznych znaciek vpredu a vzadu, lebo rozne gumy maju rozne tvrdosti atd, aby sa ti nestalo ze tvoj pripadny smyk bude dost tazko kontrolovatelny. Mam na BMW odjazdene uz xxx tisic km a rozdiel medzi gumami fakt poznat je.
Hardest - s jinými pneu na nápravách to vím, ale za poslední 2 roky jsem najel přes 400k, každý den jiný auto, jiný gumy, takže úplnej nováček (doufám) nejsem :D . A poznávání krizovek mi taky není cizí, to je tak když máš za rohem Ještěd, Javorník a pár dalších kopečků :D Praktikuju to takhle u letních, vepredu v12 Evo 2 a vzadu powerproofy. To auto na suchu snad nejde poslat v rychlosti dveřma, spíš je to nedotáčivý.
To znamena len to, ze mas malo vykonu ked to nejde poslat bokom :-D Ale jasne, letnaky su nieco ine. Ja som mal ine vpredu a vzadu na dvoch autach, a nebolo to nic moc ani na vode ani na snehu. Sedmicka sa valila predkom rovno do zataciek a trojka lietala bokom furt. Na 550 som sa to uz neodvazil dat.
39. Výkon je, je to “fčipu” v manuálu :D výkonem to pošlu, myslel jsem čistě průjezd bez nejakýho extra šlapání na plyn. A je to takovej kliďas, já bych si vzal něco v benzinu, klidně V8 :D ale 100km denně na vlastní náklady by mě zabilo. :D leda že bych začal píchat pumpaře/ku. A nebo šéfa se služební tankovačkou :D
Tvl to jestli jsi takhle z kopcu, to bych u 530d resil krome kolecek i dobrou naftu. Uz i v praze nam dehet zamrznul .. proto rikam, ze nafta patri do kamen a ne do auta :-)
Tankuju buď u Eurooilu bez bia + vif, sem tam 2-3 nádrže prémiovku (benzina, OMV). V zimě jsem měl jen 3 benzíny a starou rotačku zatím :D
Tak ona se vraci i Nokia ... tak proc se nevratit k Nokianu ... :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Olejáky (nafťáky) kamna souhlas, ty hřejí pěkně :D ale bufik tam je to horší, strašná spotřeba. No a zpět ke gumám :D
Webasto moc nezere .. ale cpat to do bawa, to se neda. Na lodi to mam super, 300 ml na hodinu :-)
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Na zimu i na léto Durex... :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Vjaceslav - pro hlupáka každý hloupý
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
BOhuzel neporucim, jezdim cely rok na letnich. V zime nejezdim mimo Prahu a v Praze kdyz snezi/ma snezit, tak holt jedu tagem. Na ty dva tydny v roce, kdy bych ty gumy potreboval se mi nevyplati kupovat zimaky + disky za 15k, na kterych pres zimu najedu tak 500-1000km rocne.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jez1920FC22: Univerzální pneu spojuje nevýhody letní i zimní pneu :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Cau zasadne pouzivam Mischelinky na svuj Hyundai ix 55 samozrejme americka verze tudiz 255/60R19 a nemobu si stěžovat
Za sebe na zimu doporucim Nokian WR Snowproof, mel jsem je na minulem aute. Jsou cenove prijatelne a vykon ktery podavaji je uzasny. Ted mam na jednom aute Continental, ty jsou taky super, a na druhem mam Barum Polaris 5, ty jsou presnym dukazem toho ze "Za malo penez je hodne muziky". Ale pro tezssi auto rozhodne Nokian ;)
Na Roberta, uričtě zásobu kondomů, dezinfekce možná nějaké to savo do dírky i to by bylo málo.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
U BMW to je asi jedno :D
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jedno je to pouze v tom případě, že to někdo chce zlikvidovat :d vzal jsem na celý auto BFGoodrich G-grip 2 a děj se vůle boží. Na sněhu a mokru dobrý v testech. Když to bude špatný, aspoň mám co pálit :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.