Darování krve - gay

18. 03. 2022 v 08:46
Anonym

Ahoj, chce se vámi podělit o mou zkušenost. Byl jsem pravidelný dárce krve. Nicméně v posledním roce jsem udělal svůj comming out, kdy jsem si definitivně uvědomil, že jsem gay. Provozuji aktivně sex, ale vždy bezpečně, s kondomem. Při posledním darování krve mě nicméně vyřadili z důvodu sexu s muži. Ptal jsem se lékařky, že nerozumím vyřazení z dárcovství, když provozuji pouze bezpečný sex, sdělila mi, že jsme riziková skupina. Současně jsem se jí ptal, že pokud bych měl sex jen se ženami, a to nechráněný bez kondomu, tak darovat mohu, řekla mi, že v podstatě ano, jelikož v dotazníku se neptají na nechráněný sex se ženami. To mě upřímně zarazilo, takže dle konzultace s lékařkou jsou HETERÁCI imunní proti nakáze HIV/Syfilis, jelikož HIV/Syfilis se můžou nakazit pouze gayové, takže asi tak :-) Otázku nějaké diskriminace jsem už neměl sílu řešit.

Hiv/Sifilisis a vše ostatní mohou chytit všichni.Nevím,co paní doktorka Ti za volovinu říkala!!
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit

Taky to nechápu. Holku můžeš píchat do p***le a můžeš být dárce, ale jak píchneš kluka tak ahoj.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit