Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Po lecích mám zimnici a tělo na to raguje

05. 02. 2023 v 10:08Off-line Anonym
Ahoj,

beru leky které způsobují zimnici, už to ani nepociťuju, ale moje tělo na to reaguje konkrétně penis. No je prostě scvrklej v klidném stavu. Omezuje mě to při tom když jdu na wc. Dřiv jsem měl ho visící dolu. Teď je zalezlej vevnitř a musím ho lovit. Nejspíše je to v pořadku a nic vážného se neděje. Jen je mi to v hlavě nepřijemné. Partner si toho už taky všimnul a naopak ho to baví
05. 02. 2023 v 11:12On-line Denis36  (60/-/-)
Jsi s tím k doktorovi. Ten musí rozhodnout o léčbě co a jak.
Pikud se jedná o reakci ( viz leták u léků). Měl bys na prvním místě informovat svého ošetřujícího lékaře a ne buznapavlač.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
05. 02. 2023 v 14:22Off-line Anonym
Díky moc za info. Takže to musím říct psycholožce protože jsou to léky od ní. Nevím jestli ona má nadhled pro tento problém. Nejspiš by byla lepší moje obvodní doktorka
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
05. 02. 2023 v 19:14Off-line Filipack  (24/188/67)
Zimnice může být vedlejším účinkem některých léků, které mohou ovlivňovat fungování různých orgánů v těle, včetně penisu. Scvrknutí penisu v klidovém stavu může být jedním z projevů tohoto vedlejšího účinku. Tyto vedlejší účinky mohou být způsobeny několika faktory, jako jsou změny v hormonálních hladinách, snížený krevní oběh v dané oblasti, nebo změny ve funkci nervového systému.

Je důležité mít na paměti, že pro každého mohou být vedlejší účinky léků jiné a závažnost vedlejších účinků může být různá. Někdy mohou být vedlejší účinky dočasné a vymizet po ukončení užívání léku, jindy mohou být trvalé.

Pokud se cítíš nepohodlně nebo máš obavy, je důležité je konzultovat s lékařem, aby ti poskytl více informací a poradil ti, jak se s tímto vedlejším účinkem vyrovnat. Lékař může také doporučit alternativní léčbu nebo změnu dávkování stávajícího léku, pokud to bude považovat za vhodné. V žádném případě bys neměl přestat užívat léky bez konzultace s lékařem.
05. 02. 2023 v 19:19Off-line iglw  (48/172/77)
Je to jen a jen v Tvé hlavě na krku !Jasně jsi napsal,že máš léky od psycholožky asi na pocuchané Tvoje nervy!!Tak až je vysadíš,opět Ti bude nádherně viset Tvůj velký ocas!!
05. 02. 2023 v 19:19Off-line Filipack  (24/188/67)
Ano, je důležité, abys o tom informoval svou psycholožku, protože ona ti předepisovala léky a má přehled o tom, jaké léky užíváš a jaké mohou mít vedlejší účinky. Měla by být schopna poradit ti nebo poskytnout další informace o možných řešeních. Pokud se cítíš nejistý nebo nemáš důvěru v její schopnost řešit tento problém, můžeš se také obrátit na svou praktickou lékařku, která by mohla poskytnout odborný názor a pomoci s nalezením řešení. Oba lékaři jsou tam od toho, aby ti pomohli, takže je důležité se jim svěřit a diskutovat o tvých obavách.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload