Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Je na mě máma příliš upnutá?

27. 05. 2023 v 18:39Off-line Anonym
Ahojky, mám takový problém nevím jestli problém, ale jsem student, už pár let plnoletý a mám přítele. Je to fajn, problém je v tom, že můj starší bratr odešel z domu brzy a mám dojem, že se na mě mamka upla, někdy se chce společně dívat na filmy když ví, že mám trávit čas s přítelem, když se scházíme třeba na víkend často mi říká abych nejezdil pozdě a třeba nešel k němu na nějaký víkend, že toho bude hodně doma atd... Myslím si, že doma pomáhám jak mohu, ale je problém se někam dostat a mít hlavně osobní život, stěhování se mimo domov jí asi taky děsí a dokonce se nabídla svého času, že by nám s přítelem uvolnila pokoj u nás doma. Není to špatný člověk rozhodně, s přítelem si rozumí, ale přijde mi, že si představuje jaké jsem ještě dítě a nechce přijmout fakt, že opouštím pomali rodné hnízdo. Měl s tím někdo nějaké podobné zkušenosti? Děkuji.
27. 05. 2023 v 19:23Off-line R77  (47/-/-)
Ano, matka byla hrozně zklamaná poté co si nerozuměla s dcerou, a já jsem měl být ten co se postará a převezme dům a založí rodinu.

Bohužel to se stává často když matka a otec nemají společné zájmy, a matka chce mít svého syna jako středobodem svého osobního života, jelikož sama žádný osobní “pozitivní” život nemá.
27. 05. 2023 v 20:01On-line Tygr728  (30/190/90)
Typický častý ale bohužel smutný. Znám spousty lidí co si po odchodu mladejch z baráku začali dost užívat, dovolený, výlety, v sobotu s mladejma společnej oběd a všichni hepy.

No ale bohužel někteří (kort když je ten rodič sám - to je katastrofa) to nesou opačně a to je problém.
27. 05. 2023 v 21:39Off-line Denis36  (60/-/-)