Místa pro gaye v Hradci
30. 12. 2025 v 11:06
Anonym
Anonym Zdravím, je mi 17 a už 2 roky studuju v Hradci a pořád nevím jestli jsou v Hradci místa kam si choděj gayové užít. Máte nějaký typ, nebo zkušenosti?
TYP -> TIP ... jsi student, tak se to nauc, at nejsi v budoucnu za kaspara. Ty dve chybejici carky a dalsi carka navic, to je taky dost ostuda. Zamakej nad tim, vyplati se ti to. Joa taky jsi nenapsal, kterej Hradec, mame jich v CR pomerne dost ... :-)
Souhlasím - 9 • Nesouhlasím - 5
Nahlásit
Vím, že se chodí do OC Aupark a OC Atrium.... Dřív i na autobusové nádraží, ale tam to už není....jinak v létě na Opaťák ...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 7
Nahlásit
Starej fosil i8051 místo aby poradil, tak se chytá čárek a podobných blbostí... prostě demence :))
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím - 8
Nahlásit
A cims nam poradil ty, ctiricatniku Powere, krome blbych kecu? Hm? ... :-)
Souhlasím - 9 • Nesouhlasím
Nahlásit
Profesor i8051 je velmi náladový člověk, někdy ho vytočí chybička kterou udělá mladý študák a jindy, když kde kdo ze starejch k***tů napíše mraky chyb v jedné větě, mlčí jak ryba.
Tzn že neměří všem stejným metrem.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Před 13 minutamiOn-line Denis36 (62/-/-) NOVÉ
Profesor i8051 je velmi náladový člověk, někdy ho vytočí chybička kterou udělá mladý študák a jindy, když kde kdo ze starejch k***tů napíše mraky chyb v jedné větě, mlčí jak ryba.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
A mohl bys nám vysvětlit souvislost mezi tím být náladový a neměřit všem stejným metrem když už si tam dal to tzn? :)
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
A mohl bys nám vysvětlit souvislost mezi tím být náladový a neměřit všem stejným metrem když už si tam dal to tzn? :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Denis36 (62/-/-)
--------------