Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Jsem dement

15. 03. 2014 v 23:44Off-line Anonym
V poslední době si začínám uvědomovat prostou a zřejmou pravdu. Že jsem úplný i***t. Studuji prvním rokem technickou VŠ, zkoušky v zimním jsem sice udělal, ale jsou chvíle kdy jsem neskutečně nervózní a dělá mi problém vést s někým konverzaci, nedokážu logicky uvažovat a spočítat ani nejjednodušší matematické rovnice anebo v rozhovoru najednou řeknu blbost a vzápětí mám výčitky, což vede k tomu ,že se vyhýbám komunikaci a nejsem schopen se společensky chovat a zničeho nic mě potom o samotě přepadávájí sebevražedné myšlenky, protože mám pocit, že tady už nepatřím. Podotýkám že jsem abstinent a neberu drogy. Napadlo mě zkusit zajít k psychiatrovi, ale nemám s tím žádné zkušenosti. Zajímá mě, zda k němu můžu přijít bez doporučení doktorky a zda se to platí. Máte s tím někdo zkušenosti? Co si jinak myslíte o mém problému?
16. 03. 2014 v 00:13Off-line johnj  (40/186/82)
Zbytečně to řešíš, a tím si to zhoršuješ.
Pokud jsem v cizím prostředí mezi cizími lidmi (např. nová škola, práce, pohovor, návštěva atd.), většinou jsem tak nervozní, že se totálně znemožním, ztrapním, rozbiju, co mi kdo půjčí do ruky, blábolím nesmysly atp. Za ta léta jsem se dostal do fáze, že se na ten svůj standardní trapas těším, abych to už měl za sebou. Beru to jako takový ***uál uvedení se do nové společnosti.
A že jsem za blbce? Co nadělám... :)
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 03. 2014 v 02:02Off-line ppenis  (30/190/70)
Chce to jen chodit mezi lidi ;) jetsli bys chtěl pomoct víc musel bys víc napsat... a jetsli chceš klidně víc napiš myslím že o tomhel vím dost
16. 03. 2014 v 11:08Off-line ratsnest  (38/187/65)