Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Láska

01. 04. 2014 v 18:25Off-line Anonym
Zdravím všechny, mám vztah s jedním fajn klukem je na mně hodný a to všechno jenom nevím jestli se během těch 2 let co jsme spolu nemohla vypařit láska poslední dobou mám totiž smíšené pocity z toho co kněmu cítím. Bydlíme spolu už 1,5 roku jelikož se musel od rodičů odstěhovat řekněme kvůli jistým osobním okolnostem, ale bydlíme u mých rodičů kteří jsou chápaví a jelikž stále studuju. myslíte že to může být i tím že nejsme sami že si vlastně tu náklonnost nemůžeme oficiálně projevovat pořád? nechtěl bych poslat 2 roky někam k vodě. :-(
02. 04. 2014 v 04:18Off-line Betonica  (39/191/93)
Nekde jsem cetl, ze v okamziku, kdy zacnes citit pochyby o tom, jestli je partner ten pravy, stojis prave na zacatku opravdoveho vztahu.

Obecne ale plati, ze cca po 1 roce spolecneho zivota, se dostavuje prvni vztahova krize. Partneri uz nejsou ziveni zamilovanosti, zacnou na druhem videt jeho mouchy a vrtochy. Zacnou byt mnohem vic k***icti a jejich "nespokojenost" muze byt zacatkem konce. Tam, kde byl driv sex a touha, je ted stereotyp.

S partnerem jsi zacal chodit pro nejake jeho vlastnosti, ktere Ti imponovaly. Tytez vlastnosti ma Tvuj partner i ted, proto netreba panika***, ze jsi znejistel. Jen ted vidis i jeho dalsi vlastnosti, mene prijemne.

Pokud spolu chcete zustat, musite se naucit vzajemne ocenit drobnosti. Mejte spolecny "projekt", treba plan na budouci spolecne bydleni, nebo dovolenou v lete, nebo jiny cil. Stante se spojenci, spolupracujte. Jakkoli to zni jako klise, kazdy den musite pracovat na vasem vztahu. Nemate a patrne nebudete mit spolu deti, o to tezsi to bude. Je jen na vas dvou, jak se to mezi sebou zaridite.