Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Proč u auta svítí červeně kontrolka baterie?

25. 10. 2014 v 16:44Off-line pepca102030  (102/182/88)
Jedná se sice o úplný detail, který by měl asi znát každý řičič, ale nevíte, co mám dělat když mi u auta svítí červeně kontrolka baterie? Baterii jsem dával novou, protože ta stará byla špatná :-) díky zachráníte mi život :DD
25. 10. 2014 v 16:48Off-line filip.2580  (54/174/73)
Většinou to bývá, že auto (alternátor, dříve dynamo) z nějakého důvodu nedobíjí....
25. 10. 2014 v 16:52Off-line Loveeee  (26/175/70)
Vymontuj alternator . Zavada bude v alternátoru kup nový
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 10. 2014 v 16:53Off-line pepca102030  (102/182/88)
To je na mě asi moc složitý :-)
25. 10. 2014 v 17:10Off-line term800  (40/202/95)
Ake mas auto? Kontrolka baterie ukazuje nedobijanie baterie..cize altenator opotrebovany...nedotiahnuty remen. Alebo zle rele pri starsich modeloch.. u novsich je opotrebovany altenator :)
25. 10. 2014 v 17:19Off-line fifotronic  (33/188/92)
Nebo mas dementne pripojeny treba radio, ktery ti i u odstavenyho auta vesele sezere baterku za vikend
25. 10. 2014 v 17:24Off-line Loveeee  (26/175/70)
Tak do servisu priprav si 2000
25. 10. 2014 v 18:11Off-line pepca102030  (102/182/88)
Je to staré auto - favo*** :-)
25. 10. 2014 v 18:15Off-line Richard33  (44/185/80)
Favo*** jo? Tak to potřebuješ novej alternátor, 2x 17mm klíč, 2x 13mm a 10 mm klíč :-D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 10. 2014 v 18:16Off-line Richard33  (44/185/80)
... a nezapomeň odpojit akumulátor :-D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
25. 10. 2014 v 18:18Off-line pepca102030  (102/182/88)
Určitě? to nemám moc radost :D
25. 10. 2014 v 18:25Off-line Loveeee  (26/175/70)
Postačí gola
25. 10. 2014 v 18:29Off-line bertholz  (20/170/74)
Yes jsem automechanik....jednoznačně alternátor rep*** vyněna diod..Alternátor jako sam o sobě není špatný. na praxi to řešíme vyměnou diodového věnce..tam je problém oprava cca 1000 korun.
25. 10. 2014 v 18:34Off-line Jenda93  (30/190/72)
Může to být alternátor samotný, regulátor, nebo jen zoxidovaný kabel na altíku. Regulátor je hliníková věc o rozměrech krabičky od sirek umístěná na altíku. Vede do ní tenký drát s fast-on konektorem. Viz. http://img.skoda-virt.cz/…-28-05_9.jpg
Na fast-on "D" je přivedený kablík od žárovičky v přístrojové desce. Nejprve zkontroluj tohle, než necháš vyměnit celý alternátor...
25. 10. 2014 v 18:36Off-line bertholz  (20/170/74)
Dycky když k nám někdo dojel na servis první jsem šli po diodách na alternátoru...Vždy byla jedna z nich prošvihlá takže nedobíjíme pač sou zapojený v serii
25. 10. 2014 v 18:37Off-line Jenda93  (30/190/72)
Tuhle závadu jsem si užil 2x. Regl. může odejít díky přepětí od zapalovací soustavy, nebo když odpojíš baterii za chodu motoru (což se předpokládám nestalo). V druhém případě to byl usměrňovací blok, jak správně řekl bertholz.
OPRAVA: Celkem 3x z toho 1x uhnil právě ten konektor k buzení "D"
25. 10. 2014 v 18:40Off-line bertholz  (20/170/74)
Vyměna bloku cca hoďka na praxi to dělám tak 2 krát do měsíce Oply sou na toto choulostivý hlavně géčková řada
25. 10. 2014 v 19:23Off-line pepca102030  (102/182/88)
Nechtěl by mi to někdo opravit :DDD
25. 10. 2014 v 19:30Off-line Loveeee  (26/175/70)
Za co ?
25. 10. 2014 v 19:47Off-line klucinek  (33/176/75)
Bertholz do serie? Doporučuju si zopakovat hodiny elektrotechniky!!!!!

A já se spíš než z prošlehlou diodu setkávam s odpařeným trandem v reglu, páč 99% je navrženejch trotlem! A asi stejně tolik případů tvoří přechod na kostru...záleží odkama jsi alternátor není problém opravit...
25. 10. 2014 v 19:55Off-line Jenda93  (30/190/72)
Regl tam drží dva šrouby a jeden kablík. Výměnu by měl zvládnout i člověk, který si dovede doma přitlouci obrázek na stěnu. Není na tom žádná věda. ;) Koupit jej lze v každý prodejně s náhradními díly. Bude stát okolo 2 stovek.
25. 10. 2014 v 20:03Off-line Richard33  (44/185/80)
Já na to na půdě mám i díly, minimálně tam je diodovej můstek a nový stator, možná i pár regulátorů :-D. Před rokem a kus jsem koupil celou mototechnu (bylo tam kde co od Š100 až po felícii) :-D
25. 10. 2014 v 20:06Off-line klucinek  (33/176/75)
Díly na embéro tam nejsou?
25. 10. 2014 v 20:20Off-line Richard33  (44/185/80)
Klucinek: Ne, škodu 100 a starší toho tam byla jen hrstka. Teď tu mám už snad jen díly do malého rozdělovače (kontakty, kondenzátory, palec...).
25. 10. 2014 v 20:24Off-line klucinek  (33/176/75)
Škoda, shánim původní krovky...
26. 10. 2014 v 08:43Off-line BMWfreak  (29/180/70)
No na sarkofág to bude stát par stovek, pokud ho nechceš dávat na repas (což je na fágo asi zbytečné) tak kup jiný funkční z vrakáče, tam toho musejí být mraky, možná ti za tu drobnou investici vydrží než ti to auto zhnije :) Já to tak na bawku taky řešil, koupil jsem 90A místo 80ky a 80ku si opravil ale ještě jsem ho nedal zpátky protože mi ten 90A ještě funguje (navíc má lépe vyřešené chlazení než jen pouhym náfukem od masky jako to měla ta 80ka), ani nehučí v ložiskách takže nebyl duvod se s tim stvat jinak do meho auta stojí 80A Bosch originál 15tisíc, tam se repase za 1500 vyplatí :D
26. 10. 2014 v 10:05Off-line gargamel  (37/182/74)
To dovez :) uděláme na počkání
26. 10. 2014 v 11:26Off-line chuckym3  (41/174/75)
Chtělo by vědět, kolik dává do baterky, když běží, pokud nedává nic bude v háji altík, případně ti to nemusíé dobře kostřit. zkontroluj jak jsou na tom připojené kabely u alternátoru a na baterce, jestli nejsou zaoxidované nasračku . V prdvníé řadě je ale potřeba vědět, kolik dává, jestli nic a nebo málo, je chyba v něm, jestli dává co má, je chyba někde jinde, nemusí tolik kostřit, což jsem řešil já na BMW e30 2x a na favo***u také a potom ti může to někam utíkat.
26. 10. 2014 v 12:32Off-line BMWfreak  (29/180/70)
Vetšinou dává spíš málo než nic, já měl při nast**tovaném motoru kolem 11V přitom dkyž je OK tam má dávat při nast**tování 13,5V, poslední jízda byla že už motor skoro nechtěl točit a světla (bylo to ve tmě) nesvítily už ani jak obrysovky.. Vpodstatě jsem tenkrát dojel domu poslepu a setrvačností :D aspon trochu adrenalin
26. 10. 2014 v 13:03Off-line colombo  (103/192/90)
Pepca102030: Spousta lidí si neumí opravit auto, proto však existují automechanici a autoservisy. To tě nenapadlo ? A pokud bys chtěl náhodou napsat, že to stojí peníze, tak asi stejně, jako samo ježdění.
26. 10. 2014 v 13:30On-line pepin.o  (37/-/-)
U fakýra? 8 z 10 je uhnilej, zaoxidovanej, vypadlej drát, na co to hned cpát do servisu když to i racek opraví za 30 vteřin? :D
26. 10. 2014 v 13:42Off-line colombo  (103/192/90)
Pepin.o: Tak mu to běž opravit.
26. 10. 2014 v 17:55On-line pepin.o  (37/-/-)
Kdyby byl za rohem proč ne, že ty tomu asi nerozumíš neznamená že jiní taky ne ;) (a abych předešel kecům, na autech si dělám všechno kromě vaření sám ;))
31. 10. 2014 v 17:32Off-line Michalel  (36/178/88)
První, co by měl udělat, koupit si multimetr s kváktestem (měření zkratu/propojení) a prozkoušet uzemění altíku a přívodní dráty.
Pak jestli regulátor (pokud je oddělený) dává napětí do buzení, pak jestli nejsou už ojeté uhlíky, a až pak ten aldík vytahávat a něco s nim vymýšlet.

99% závad elektriky na motorových vozidlech je upadlej drát.
01. 11. 2014 v 16:11Off-line klucinek  (33/176/75)
Michalel na toto ti žádnej multimetr nepomůže.. a už vůbec ne levnej..mam flukáče za dvacítku a ač odpor měří v řádech setin ohmu a to s velikou přesností, tak se na to nedá spolíhat. Toto zásadně testuju tak že si vemu zdroj pustim přes spoj 10A a měřím úbytky, popřípadě použiju mikroohmmetr když mám po ruce...jelikož zde stačí aby zmizly 2V a je zle..dost řekne měření za chodu na spoji..a lepší než měřit napětí pro buzení kotvy je lepší měřit porud, a jelikož je alternátor předbuzován přes žárovku v první fázi pak přejde na samobuzení tak myslím že nic nenaměří, pokud by naměřil alternátor by měl dobíjet..
01. 11. 2014 v 16:17Off-line colombo  (103/192/90)
Pepin.o: Neber to jako chvástání, ale já mám peníze na to, abych si nechal své auto odborně opravit. Nemám zapotřebí to dělat někde na vesnici ve stodole jako někdo :-) Ty budeš nejspíš takový "všeuměl", taky jich pár znám. (Pat a Mat).... :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 11. 2014 v 16:59Off-line Charles2300  (32/183/85)
Colombo
takový auto se do servisu nedava a ani jsem ho tam snad nikdy nevidel, jelikoz si to kazdej spraví sam :D až na tebe*
*= vyjimecní lidé :D
01. 11. 2014 v 18:05Off-line colombo  (103/192/90)
Charles2300: Kdyby tomu tak bylo, nepadl by tu dotaz, co má dělat, když svítí kontrolka dobíjení.. Ty šikulo ! :-)
01. 11. 2014 v 19:37Off-line pawelll  (44/175/70)
Alternator se dnes da koupit na vrakovšti , nema cenu kupovat novy. a radoby servisi fuj , mam sveho mechanika moc šikovny ( dokaže opravit snad i stihačku) .
colombo neuražej pepin.o nekteři jsou šikovni od přirody nebo to jsou automechanici . a favo*** neni tak složity auto aby se snim muselo do servisu . . dnesni auta se neobejdou bez diagnostiky a počitače tam už jeto složite alle pořad to musi nekdo opravyt rukama počitač nektere veci proste neopravi .
a pokud jde o cenu muj mechanik dela za 250kč za hodinu .servisi jsou moc drahe .
02. 11. 2014 v 23:52On-line pepin.o  (37/-/-)
Colombo, já to beru jako že seš osel, protože se tak projevuješ, no a taky lempl, což neznamená že takoví jsou všichni a průměrný člověk si fáčko opraví sám když není línej, nemá obě ruky levý a umí číst, že ty to očividně nezvládáš nevypovídá o nikom jen o tobě ;)
P.S.: Pat a Mat, kdyby ses na to někdy podíval, z dědiny nejsou, sou to měšťáci ;)
09. 12. 2014 v 12:22Off-line Charles2300  (32/183/85)
No vedet by to mel hlavne autoelektrikar nebo autotronik jako ja :D Automechanik bez praxe, to bych omluvil :-)
09. 12. 2014 v 15:11Off-line klucinek  (33/176/75)
Chlubí-li se tím že to dělá jakožto běžnou praxi, měl by vědět co dělá...aspoň toto já ctím...
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload