Co je s mobilem?
25. 04. 2015 v 22:35 Anonym
Mám takový závažnější problém... Dnes mi spadl mobil na zem a nechce se zapnout, a když ho zkouším zapnout tak to jen v pravé straně problikne a to je všechno... Přitom se zdá že LED dioda funguje... Nevíte co s tím je? :/ (Samsung Galaxy Note 2, záruka trvá ještě rok a půl)
Je s ním to, že si ho nemáš házet na zem.... aneb nastal čas na tu záruku ještě rok a půl.....
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Galaxy note 2
crash test 1 - https://www.youtube.com/watch?…
crash test 2 - https://www.youtube.com/watch?… ( :D:D:D )
crash test 1 - https://www.youtube.com/watch?…
crash test 2 - https://www.youtube.com/watch?… ( :D:D:D )
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Asi bych ti poradil, aby si se obrátil na servis, ale ty si účtují dost a když objednáš nový displej tak si to sám nevyměníš... A jestli na pravé straně problikne tak to je špatný. Část displeje ti nefaká... Ale jak jsem říkal dej to raději do servisu Samsung zaplatíš sice víc, ale měli by ti uznat i možnou budoucí reklamaci.
Jestli ti mobil spadnul, tak ti reklamaci neuznají (rozhodně by nemuseli, protože to není jejich povinností, jelikož by nejednali v rozporu s obchodním zákoníkem). Oni totiž nejsou blbí a v servisu poznají, jaká byla příčina poruchy.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, tedy poruchy, které vznikly při výrobě a projevující se na výrobku hned nebo se projevující časem. Samozřejmě to neplatí vždy, když máš například PC puštěný od rána do noci každý den a během dvou let se ti rozjebe disk nebo grafika, tak to nutně nemusí být skrytý defekt ve výrobě, ale prostě porucha způsobená dosažením hranice životnosti hardwaru. V takovém případě je ale reklamace uznána též.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, tedy poruchy, které vznikly při výrobě a projevující se na výrobku hned nebo se projevující časem. Samozřejmě to neplatí vždy, když máš například PC puštěný od rána do noci každý den a během dvou let se ti rozjebe disk nebo grafika, tak to nutně nemusí být skrytý defekt ve výrobě, ale prostě porucha způsobená dosažením hranice životnosti hardwaru. V takovém případě je ale reklamace uznána též.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Hlavně neříkej že ti spadnul, ikdyž to je je vidět řekni že chvíly šel a pak už ne, určitě zkus záruku:)
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Ano neuznají pokud jsou viditelné oděrky na po okrajích, ale pokud to dáš opravit do Samsungu tak by ti měli vzít i možné budoucí reklamace. Když to dáš někam do opravny tak by ti to Samsung nemusel vzít. Svedli by to na neodborný servis, už se mi to jednou stalo...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
To co máš jako přezdívku je pin?
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Ano na mechanické poškození ne... Tvl tady mě nikdo nechápe. Rozbitý displej - oprava v Samsungu - pak třeba časem se mu rozbije reprák nebo gps lokátor tak to dá reklamovat. Pokud by to dal opravit mimo servis Samsung tam mu to potom neuznají.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
26. 04. 2015 v 23:05 Anonym
Už jsem to vyřídil... Zítra si to nechám na počkání opravit. Při vyslovení ceny se mi málem zastavilo srdce - 4.100,-. Jinak díky za odpovědi :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jo no to věřím :-( Příště si snad dáš pozor...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.