Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Muži u nás versus Móda

05. 03. 2013 v 02:55Off-line Toy  (44/178/75)
Svět se mění a s ním i my. Nejen v zahraničí ale i v České republice se mnohé změnilo. Přistěhovaly se k nám velké obchodní řetězce s módou a zajisté je z čeho vybírat a to nemluvím o internetovém obchodování. Za posledních deset let jsem vypozoroval že velká populace nejen mladších mužů začíná velmi dbát o svůj zevnějšek jak v odívání tak i v péči o sebe sama. Nakupují značkové zboží a potrpí si také na kvalitní kosmetiku včetně parfémů.
Nakupují muži v Česku módu více jak ženy? Co si myslíte o dnešních mužích a módě?
Myslíte že mají muži ve svých pánských odděleních v obchodech stejně dobrý výběr zboží jako ženy?
Jaké máte třeba vy zkušenosti se svými partnery? Co je podle vás příčinou takových změn a kdo vlastně podle vás za to všechno může?
Zkusme si o tom trochu povídat.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
05. 03. 2013 v 06:37Off-line dominikmartini  (19/228/-)
Ne příde mi že ženy mají minimálně 3x tolik co muži jak v parfémech kosmetice i oblečení
05. 03. 2013 v 10:17Off-line somerone  (28/180/69)
Tak ženy vedou i v nakupování. Tohle zpravidla je ženská obliba obcházet krámy, chlap je pragmatičtější a vydělává svým polovičkám na jejich zábavu, aby se jim líbily. Gayové to občas přehání.
Někdy mi chybí jasné rozdělení, co je dámské a co pánské, protože často se zeptám, a prodavačky na mě čumí jak jeleni.
Jinak ještě jsem neviděl samostatný obchod pro pánskou módu, teda nikde v obchoďácích ani v Paladiu v Praze. Koukám na cenu a kvalitu, ne na značku. Nejsem buzna typu Hranáče nebo Zelenky.
05. 03. 2013 v 14:01Off-line Betonica  (32/-/-)
Ja mam se vsim znackovym a "potrpet si na" jeden velky problem. K cemu to je? Dela to z cloveka nekoho lepsiho? Jaky je rozdil mezi vyrobkem A a vyrobkem B srovnatelne kvality? Napada me, a vidim to okolo sebe, ze lidi maji tendenci nalepit na sebe znacky v utkvele predstave, ze budou vnimani jinak, lepe, ze si takto zvysi prestiz, renome. A to me mimoradne stve. Kupuju si "znackove obleceni" do prace, na volny cas, pouzivam telefon a notebook renomovanych vyrobcu, doma mam spotrebice zvucnych jmen, i psa mam s rodokmenem... Stale to ze me ale nedela lepsiho cloveka, stale jsem tim, kym jsem!
Myslim, ze tyhle zmeny ve spolecnosti souvisi se syndromem svobody. Cloveku je, posledni dve dekady, opakovano, ze mame svobodu, demokracii. Ohanime se pravy, ktera mame; ale to, ze nasim pravum predchazeji nase povinnosti, nam jaksi nikdo nesdelil. V te svobode pak cloveku chybi hranice, mantinely. Nikdo nikomu nerekne, co jeste ano a co uz ne. Proto maji mladi lide tolik problemu s osobni identifikaci. Vidime to dnes a denne. Jeden je emo, druhy skin, dalsi metro, ctvrty tatka smoula... Presprilis svobody, to je duvod, proc nemuzeme najit svoje misto ve spolecnosti. Narazime o neviditelne prekazky, pricemz si neuvedomujeme, ze svoboda, potazmo demokracie, vlastne neexistuje. Nikdo nema svobodu, v nasem state, ani v zadnem jinem, neexistuje demokracie tak, jak je definovana. Kdyby tomu tak bylo, zili bychom v anarchii. Jen si to vezmeme. Doma s rodici. Kde je svoboda a demokracie? Rodice nas vychovavaji, usmernuji - primo zasahuji do nasich osobnich prav, do nasi svobody. Pak ve skole, to je totez. Ucitele zadavaji ukoly, my na nich pracujeme. V praci, ve vztazich, vsude plati pravidla "vedouci" a "vedeny". Navic, svoboda jedince konci tam, kde zacina svoboda jedince jineho.
Kdyz mlady clovek hleda svoji cestu v tomhle mimoradne spletitem organizmu prav a povinnosti, je asi prirozene, ze touzi po tom, odlisit se. Dat sve osobnosti ramec, vymezit ji. Bohuzel vsak mnoho lidi tento ramec dotuje horentnimi sumami za obleceni, elektroniku, auta, domy... V blahove predstave, ze trpytive pozlatko jim doda to, co pri hledani sebe sama stale nenasli. A verte nebo ne, mnoho lidi "se naslo" v hledani. Propadli svemu umele vytvorenemu ramci. Jsou zavisli na znackach stejne, jako narkoman na svoji davce :(
05. 03. 2013 v 14:49Off-line somerone  (28/180/69)
Teda betonico, tohle jestli je z tvý hlavy, tak klobouk dolů za úvahu... Vystihl jsi ten problém opravdu kulantně.
05. 03. 2013 v 14:54Off-line Betonica  (32/-/-)
@somerone: Vidis, vidis. Neni vsechno z wikipedie :)
05. 03. 2013 v 16:38Off-line Toy  (44/178/75)
Díky za skvělé příspěvky :) Je zajímavé dozvědět se vaše příběhy a názory. Zkusme se ale omezit jen na dané téma.
Betonica napsal zajímavý a dobře rozepsaný poznatek a já s ním v podstatě souhlasím. Položím mu ale otázku co ho vede k tomu kupovat si značkové věci a výrobky renomovaných výrobců? Proč si třeba nekoupit noťas od Číňanů nebo stejně vypadající mikinu z tržnice od Vietnamců? Ano je to do jisté míry otázka prestiže a hlavně kvality...i když dnes se často nedá mluvit o kvalitě ani u některých značkových věcí. Já sám si kupuji hlavně věci o kterých vím že s nimi mám dobré zkušenosti, líbí se mi nebo jsou pohodlné. Do svého stylu zahrnuji všechny značky pokud jsou kvalitní. Co se týče kosmetiky, tady jsem obezřetnější protože na ní hodně záleží. Možná je to důsledek mé profese ale dám příklad třeba v parfémech. Jdu pařit s přáteli a kámoš se mě zeptá "hele hezky voníš co to je?" Nedokážu si představit že bych mu naservíroval odpověď typu FA, AXE nebo ještě hůř že Vitnamci prodávali za pade...:) Asi jsem blb ale do těchto věcí jednou za čas celkem investuju a mám na mysli i kvalitní kosmetiku na tělo. Tohle všechno se pak odráží ve vaší celkové sebekreativitě, image a šanci úspěchu vašeho postavení ve společnosti. Myslím že to má i podstatný vliv na to jestli se pak líbím potenciálnímu partnerovi nebo třeba budoucímu zaměstnavateli. Je mi už 40 a tak vím že starat se o sebe je hlavně v pozdějším věku důležité a mnozí z mladších kteří se mnou nesouhlasí, tohle pochopí až později. Jde přece o to cítit se dobře.
05. 03. 2013 v 16:43Off-line dominikmartini  (19/228/-)
@Toy souhlasím totálně!
05. 03. 2013 v 16:58Off-line power  (35/176/64)
Myslím, že ochechule nad 30 tohle nemusej řešet, páč si o ně stejně nikdo neopře ani kolo ani kdyby měli hadry za milion.
05. 03. 2013 v 17:18Off-line Toy  (44/178/75)
Jo no tati :D ...btw kde máš fotku? Nebo že by ochechule?? :D
05. 03. 2013 v 17:44Off-line Betonica  (32/-/-)
@Toy: Diky za reakci, zda se, ze nejsem v mensine :D Proc si kupuju znackove obleceni a notebooky? Je to tak, ze treba u notebooku mam za sebou hodne vyrobcu. Acerem pocinaje, pres Asus, HP, Toshiba, Sony po IBM. Pracuju s notebookem denne, stale ho pripojuju, odpojuju, potrebuju, aby byl kdykoli pripraveny, maximalni ochranu dat a spolehlivost. Proto jsem leta verny znacce IBM/Lenovo. Lenovo je mimochodem cinska znacka a taky se v Cine vyrabi.
Jak jsi napsal, vyber znacky neni o kvalite ci cene. Znacka je cela velka kapitola psychologie obchodu. Znacka je nalepka, nerika nam nic o vyrobku samotnem. Znacka ma za ukol vyvolat dojem. Znacka v nas ma vyvolat dojem, ze si kupujeme poctivy vyrobek, ktery vydrzi, coz je proti vsem zasadam profitability, protoze vsichni vyrobci maji jeden cil - zisk. Kdyz nekdo vytahne iPhone nebo MacBook, co Te prvni napadne? Kdyz nekdo prijede vozem BMW nebo Audi? Kdyz ma nekdo hodinky Rolex ci Breitling, atd... Je opravdu BMW o tolik lepsi nez Skoda? A rolexky tikaji lepe nez Casio? Znacka, kterou subjektivne vnimame jako kvalitni, spolehlivou a verohodnou, nam dodava sebejistoty.
Pak jsou jiste vyrobci a jejich znacky, ktere oceni uzka skupina lidi. Vybavim si treba znacku AT&T. Kolik lidi tady vi, jak je tahle spolecnost dobra nebo co vlastne dela? Vidis, v IT svete je AT&T dobra znacka, ktera ma zvuk. Nebo jiny priklad. Kolik z nas je schopno ocenit Petrof? Myslim, ze v techto pripadech se podle znacky da orientovat, protoze se nejedna o vysokoobratkove zbozi. Nikdo si nekoupi piano, o kterem vi, ze za dva roky prestane hrat. Takovehle znacky si zakladaji a mimoradne uzkostne strezi kvalitu, proto myslim, ze jejich vyrobky lze povazovat za spicku v oboru.
Jaky je ale rozdil mezi kosmetikou AVON a Nivea, to nevim, protoze sam na sobe nepozoruju zadny rozdil po pouziti te ci one. Stejne tak nevidim rozdil mezi kosili od Blazka a kosili od Reserved...
05. 03. 2013 v 18:47Off-line Toy  (44/178/75)
Betonica: Všechno se v podstatě vyrábí v Číně :) Ale ty víš jak jsem to myslel. Je rozdíl jestli si koupím třeba tohle z Číny: http://www.aliexpress.com/…or-sale.html
nebo tohle v originálu: http://www.genesbmx.com/…ay-info.html Budeš se možná divit ale je dost zásadní rozdíl mezi třeba Mercedesem a Škodárnou. Ano, obě vrčí a jezdí...ale jak dlouho každé z nich? Tohle mám na mysli. Značka jako taková nevyvolá jen dojem kvality ale opodstatněné kvality ověřené zkušenostmi právě nás zákazníků. A to se buduje hodně dlouho.
05. 03. 2013 v 20:23Off-line power  (35/176/64)
Myslím, že většina lidí je ráda když poplatí hypotéky a existenční věci, takže řešit nějaký hadry je bezpředmětný.
05. 03. 2013 v 20:46Off-line Toy  (44/178/75)
Jak pro koho.
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload