Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Posilka

14. 01. 2014 v 08:58Off-line Anonym (Posilka newbie)
Chci začít s posilkou. Mám 180/90, takže mírně přes, ale chci s tím něco udělat. Mám celkem vycvičené nohy, ale povadlé břicho a paže tak nic moc :D Ale teď k věci. V posilce sem nikdy nebyl. Doma mám šroubovací činky, dokážu udělat z jedné až 11.5 kg, takže dostačující. Nemám peníze abych si nechal poradit od nějakého profesionála, je mi skoro 18. Poradili byste mi s čím bych měl začít? Sem vášnivý cyklista, ale v téhle zimě se na to necítím, to bych byl hned nachcípanej a to si nemůžu dovolit :D Ohledně toho zpevnění břicha - nějaké rady? Pravda je taková, že jsem dost lenoch a potřebuju se už někam dokopat, uvažoval sem i nad švihadlem :D

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
14. 01. 2014 v 09:38Off-line igni  (28/192/130)
No pokud chces do posilky, tak nad profesionala, co ti da prvnich par lekci proste neni. Nebo si rekni nejakemu kamaradovi, co uz do posilky chodi, i kdyz kolikrat sem v posilce videl kluky, co tam chodili casteji a kdyz sem videl jak cvici, tak mi staly vlasy hruzou.
Vzdycky se pred posilovanim poradne protahni, jinak si muzes neco udelat, opravdu na to pamatuj.
Po protahnuti si dej tak 5-10 minut aerobniho cviceni (beh na pasu, rotoped atd.) na zahrani.
Pamatuj si jednu zasadu, cim vetsi sval, tim vickrat po sobe bys mel udelat ten dany cvik. Svaly na rukou sou dost male, tam se dela cca 12-15 trikrat (mezi kazdou tou sekvenci treba minutova pauza). U velkych svalu, jako treba bricho to je 20-25 trikrat (treba s dvouminutovou pauzou mezi nimi sekvenci) po sobe (s tim ze u te posledni sekvence jich ze zacatku asi udelas min). S tim souvisi i kolik zavazi mas pouzit. Musis pouzit tolik, aby si zvladnul priblizne ten pocet co tu pisu, ale aby si uz ke konci citil unavu a treba s temi uplne poslednimi mel opravdu problem. Tim budes vedet, ze mas tak akorat a ze opravdu davas telu zabrat. A tohle je mnohem lepsi, nez si nalozit opravdu moc a udelat ten cvyk treba jen pekrat, uz i proto, ze riskujes, ze se ti neco stane a hlavne ten sval se tolik neprocvici.
A pokud chces shodit a proto do te posilky chodis, tak si dej aerobni cviceni i na konci, po posilovani, treba 20-30 minut klidne ;)
14. 01. 2014 v 15:28Off-line Anonym (Posilka newbie)
Díky kluci, opravdu jsem vděčný za každou radu. :)
14. 01. 2014 v 17:21Off-line nmboy  (31/174/70)
Protahování bez předchozího zahřátí je podle mě špatně
14. 01. 2014 v 18:10Off-line newton19  (23/176/80)
Tady máš nějakou inspiraci :) http://www.youtube.com/watch?…
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload