Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Iboys VS Nakluky

02. 08. 2014 v 23:49Off-line Anonym (neználek)
Dobrej den,
chci se zeptat jestli vám vyhovuje víc Ib nebo na nakluky.cz, musím říct, že i když jsem na Ib od včerejška, musel jsem se smazat, tak nepřehledný, navíc všechno mělo ještě milión funkcí navíc... a kdo ví co všechno... Ib se mi prostě líbit nebude... jsem v tomhle amatér asi a taky pohodlnej... :D
Nakluky.cz je podle mě pohodlnější, volnější a taky mnohem přehlednější... ;)

Chtěl bych taky pomocí téhle otázky pochválit, zakladatele a vývojáře téhle seznamky, jen tak dál... a díky, je to tu fajn :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
03. 08. 2014 v 00:00Off-line Relostyt  (94/-/-)
No popravdě na ib jsem našel více eventuálních známostí či kamarádů či jen obyčejný pokec, než tady.
Tam je to fakt o tom někoho najít, tady je to spíše o pokecu mezi lidma a popravdě je tady až moc mladých kluků kteří bez urážky jsou až moc povrchní. Na ib je více zastoupena trošku starší skupina lidí a taky tam jde primárněji více o sex.
Vše má své plusy a mínusy a osobně jsem na obou seznamkách zároveň a statisticky mi to vychází tak že tady jsem našel 2 kluky se kterýma si povídám a tam asi 15 za dobu asi 4 měsíců.
Navíc na ibku najdeš více profilů s fotkama než tady, nevím proč snad je to tou diskuzí tady, nevím, ale jen jedna seznamka podstatně snižuje štěstí. osobně jsem regnutej ještě asi ve 2 dalších ale to jsou už takové šunty až to bolí :D.