Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Posilování

06. 03. 2014 v 18:37Off-line Anonym (Ludwig)
Čau, čau.
Hej, mám takovej dotaz. Mám 3 spolužáky, všichni chodí do posilky cca 3x - 4x týdně. Berou kreatin a další podobný sajrajty. Mají určité cvičební plány a těch se drží. Pokaždé makají do zničení. A výsledek je vidět jen u jednoho.
Naopak já cvičím doma, dělám kliky, sklapovačky atd, nic neberu, posiluju jen když mám čas (pokud nemusím pracovat a nebo nejsem moc unavený), udělám si pár sérií na biceps, triceps, břicho a tím to pro mě končí. Info o posilování s vlastní váhou jsem si našel na netu a stejně jsem to měl jen pro inspiraci. A výsledky mám. Proto mě to zajímá, co kdo dělá blbě.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
06. 03. 2014 v 19:21Off-line igni  (28/192/130)
Ono pokud nemeli nekoho, kdo by jim ukazal, jak se spravne cvici, tak muzou cvicit jak blazni a skutek utek, to zaprve. a druha vec je taky to, ze ne kazdemu se svaly proste delaji, resp. nekdo ma svalu hodne, sou dobre viditelne a nestoji je to tolik usili. nekdo musi makat jak blazen, aby bylo neco videt ;)
07. 03. 2014 v 14:25Off-line Keriim  (56/187/95)
1. neprocvičuješ celé tělo, jak jsem četl jen některé partie a ještě není zřejmé jak, nejde o to být svalnatý, ale i zdravý, bez svalových disbalancí, časem se mohou projevit zdravotně,
2. posilovna je lepší než vlastním tělem, docílí se lepší kondice a harmonie těla, samosebou pokud správně cvičíš,
3. a uvědomit si, že základem všeho je správná strava a doplňky až na nějakém dalším místě, kreatin není samospasitelný a ani pro normální posilování potřebný, jsou důležitější doplňky....
4. jako na řidičák je potřebná autoškola, tak na posilování je důležitý kvalitní trener, stejná investice
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload