Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Křeče břicha

25. 07. 2016 v 01:36Off-line Anonym
Ahoj
Je mi 17 (brzy 18) a mám přítele se kterým děláme rádi všechny věci a strašně se milujeme jsme spolu dnes již 7 měsíců a chtěl bych se zeptat na jednu věc. Když jsme spolu a máme sex či si jen hrajeme atd. tak se nemohu udělat třeba hodinu i více prostě to nejde a mám problém že po této delší době bez ejakulace mě začne strašně moc křečovitě bolet břicho a jde to až do varlat a přetrvává to i po ejakulaci třeba hodinku dvě. Když to začalo poprvé tak jsem to neřešil ale pak při procházce jsem se najednou kvůli této bolesti ani nemohl pohnout a byl jsem po hodině stání rád že jsem se dokopal domů druhý den ráno jsem ze strachu navštívil lékařku a ta mě poslala vyšetření jestli nemám kameny či písek v moči ale vše bylo ok. Ale tento problém přetrvává a jelikož je to pro mě citlivé téma tak bych chtěl požádat o pomoc zde a pokud to nepomůže tak až potom navštívit lékařku znovu.
25. 07. 2016 v 02:19Off-line denisko2002  (22/176/99)
Skus ist este raz k lekarke
25. 07. 2016 v 10:44Off-line colombo  (103/192/90)
Anonym: lékaři postupují vylučovací metodou, takže pokud prvotní vyšetření vyšla negativně, je potřeba opakovaně navštívit lékaře a ten tě (nejspíš) pošle na další vyšetření. Opět si neodpustím podotknout, nedej na "babské rady" tady, může jít o zdravotní prkotinu, ale taky o něco vážnějšího a pak ti tady nikdo nic nedá.
25. 07. 2016 v 11:26Off-line johnj  (40/186/82)
Stane se a ta bolest postupně odeznívá ještě i následující den. Ale stává se mi to tak zřídka, že jsem nikdy neměl potřebu to nějak více řešit.
25. 07. 2016 v 12:21Off-line Anonym
Děkuji za rady a Its_Deny solární syndrom to asi nebude. Pokusím se počkat třeba někdo "příjde" ještě s něčím a pokud ne tak potom navštívím lékařku.
25. 07. 2016 v 23:17Off-line Anonym