Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Rada ohledně randění

28. 01. 2017 v 15:27Off-line Anonym
Je mi 21 let, nemyslím si o sobě že, by bych byl nějak krásný, ale ani hnusný, prostě normální kluk, mám spoustu zájmů, nemám sex s kde kým, studuji na vysoké, pro kluka bych udělal cokoliv, ale už přes 4 roky se mnou nikdo nechce nic mít. 90% kluků mi napíše, že jsem hrozně hezký, super kluk a že se diví, že ještě nikoho nemám, ale pokaždé když má dojít k rande, tak si to rozmyslí nebo napíšou, že potkali někoho jiného.
Několikrát jsem se o tom bavil s kamarádem, kde dělám chybu, co bych mohl zlepšit, ale na nic jsme nepřišli. Proto bych se chtěl zeptat, co od kluka požadujete, abyste s ním šli aspoň ven a dali mu šanci.
Děkuji, velmi by mi to pomohlo
28. 01. 2017 v 15:41Off-line onlip  (61/180/84)
Myslím, že to je generací. Nikomu nic nezazlivám, nevyčítám, ale my jsme prochodili desítky kilometrů přírodou. I teď, v mém věku. Neměli jsme sex, ale přátelství nastalo.
Co od kluka požaduji? Inteligenci. Tou disponoval i můj nejmilejší - zedník.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 01. 2017 v 15:45On-line tropikboy  (37/178/72)
Často je důvodem nespolehlivost a nerozhodnost dotyčných, zvlášť jde-li o náctileté. Jeden týden se na něčem domluví, druhý týden ani neodepíšou...
u některých to může být i malé sebevědomí říct že se unáhlili, nebo že už nemají zájem, neboť začali randit s někým jiným
28. 01. 2017 v 15:49Off-line Anonym
Tak zatím to moc pozitivně nevidím, že bych si brzo někoho našel, podle toho, co tu píšete
28. 01. 2017 v 15:49Off-line johnj  (40/186/82)
Dneska jsou všichni zvyklí mít všechno hned. A pokud nemůžeš hned teď, je to stejné, jako když nemáš zájem nikdy.
Abych někomu dal šanci, potřebuju, abychom si našli společný čas. A to v 99,9 % není hned teď. :)
28. 01. 2017 v 15:53Off-line Anonym