Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

30 days challenge

01. 05. 2017 v 13:38Off-line Anonym (workingout?)
Zdravím. Chcel by som vedieť Váš názor...
Keď po dobu 30 dní budem každý deň (s výnimkou rest day) robiť 100 kľukov, 100 drepov a 100 sedľahov/crunches, ku tomu každý deň precvičovať inú funkčnú skupinu svalov z tohto obrázku ; myslíte si, že schudnem pár kíl a naberiem malé množstvo svalovej hmoty?
Vopred ďakujem za odpovede.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
01. 05. 2017 v 13:48Off-line vasek698  (20/186/67)
Je to možný ale každý cvičení musí být pravidelný, ne že si 30 dní v životě řeknu: ´´tak a teď udělám tohle a zbytek klid.´´
Navíc nezapomeň na záda. To se vyplatí, protože pak nemáš problémy s páteří. Někdo je sice namakanej a má tlapy jak orangutan ale taky jako orangutan chodí ohnutej :D
01. 05. 2017 v 14:08Off-line MxP  (17/185/80)
Já teda necvičím, ale myslím že pokud bufeš dělat denně 100,100 a 100 tak toho moc nezhubneš.
Svalstva nabereš jen trochu dokud určité svaly nebudou zvyklé na stejnou zátěž.
Jedině jestli se nepletu tak je to na vyrýsování postavy
A je jasny jak říkal vašek. 30 dní nestačí.
(Ale jak jsem říkal. Necvičím)
01. 05. 2017 v 14:17Off-line vasek698  (20/186/67)
Pak přestaneš a ze svalů budeš mít sulc :D Radši cvič tak, abys byl zdravej a pohybuschopnej.
01. 05. 2017 v 14:46Off-line Anonym (workingout?)
Asi som sa nedostatočne vyjadril, pardón :)
Tých 30 dní je len začiatok-nakopnutie. Potom chcem normálne začať chodiť do posilovne/fitness centra.
@vasek698 áno, na chrbticu som taktiež myslel behom môjho plánovania a rozhodne ju tam nejak zakomponujem
Ako som písal, nechcem s tým prestať, budem ďalej cvičiť (aj keď iným štýlom). Práve pre zdravie chcem s cvičením začať.
@MxP nechcem vyzerať ako Hulk, stačí keď budem úplne chudý a bude mi trochu vidieť svaly, takže s tou istou záťažou si chcem udržat daný stav
01. 05. 2017 v 14:48Off-line MxP  (17/185/80)
Jdi okopavat zahrádku. To je prej lepší než posilka
01. 05. 2017 v 16:43Off-line LACOPEKY  (69/-/-)
Myslím,že to zabere a ještě přidej cca 3 km chůze denně
01. 05. 2017 v 20:49Off-line pear  (18/-/-)
Záleží, jak na tom jsi fyzicky, ale záleží na počtu kliků naráz, délce přestávky, atd. Spíše bych být tebou uzpůsobil trénink podle tebe, jak na tom ses fyzicky. Hlavně si pamatuj, že nejde převážně o počet, ale o námahu svalů, takže je lepší 60 kliků pomalu a poctivě než rychle a odflákle 100 kliků.
01. 05. 2017 v 21:57Off-line vasek698  (20/186/67)
Hele to máš ty týpky v addidasech, jak maj nafoukaný svaly a řvou u činek.
Na vsi máme kravín a ten, co ho vede, tak vůbec nevypadá jako kulturista. Má ale páru, že kdyby ti jí natáhl, už se ani plazit nebudeš. Protože ten maká.
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2018 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload