Jaké jste měli vysvědčení?
Dvě čtyřky z matematiky, materiálů a technologií. Jinak dvojky a trojky a z výchov jedničky. Na prvák to ujde.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pear: si jako myslíš, že další ročníky budou lehčí, že píšeš "na prvák to ujde"? Zkus hádat ještě jednou. :)
pauxi: tys jedničku z ČJ neměl, co? :) "věděli" v té větě má být s měkkým "i".
pauxi: tys jedničku z ČJ neměl, co? :) "věděli" v té větě má být s měkkým "i".
Souhlasím - 7 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Ps: a to jsem pod lavicí i honil ;))))
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 8
Nahlásit
No, že se ptáš, jestli něco dostaneš a hned na to zmíníš honění pod lavicí. :D To si pak může člověk vyložit všelijak. :D Zmrzku... hmm ... řekni pauximu, on ti jí naservíruje... na svém penisu, samozřejmě. :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
2x čtyřka. No jo jsem borec :D měl jsem dostat 4x4
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Zrzek - ty jsi v průběhu vyučování honil? s tím bych se zase až tak moc nechlubil...
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jo honil.... proč bych se nechlubil?
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Tak většina lidí dělá takovéhle věci v soukromí a neexhibuje se před celou třídou. :)
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Neurážej tady zrzka... se koukni na jeho nadrženeckou antisexualní profilovku :D se nediv že musí pak masturbovat 24/7
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím
Nahlásit
Z toho, co píšeš, vyplývá, že vlastně masturbuje jen jednou týdně ... sice celý týden v kuse, ale jen jednou za týden. :D ... Počkej, vlastně kecám, jen jednou ročně! P***le, není to vlastně jen jednou za celej život?! :D
Všechno, jen ne matematiku :D
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ja nevim co lidi maj lroti matematice :D je docela lehká já občas vymýšlím postupy které jsou víc jednoduché než nás to učili ve škole :D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mě vždycky matika přišla super, s IT to byly mé dva nejoblíbenější předměty. :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
MxP: tak to by mě zajímalo, ukaž něco. :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tak, ne každý je dobry na technické obory. Já třeba na chemii, fyziku a matiku úplně kašlu, nezajímá mě to a ani mi to nejde, proto z toho mám čtyřky, zatímco z ostatních předmětů jedničky...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Viznamenaný jsem nedoztal nevým proš
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
MxP - co to je za postupy? :)
Honza1024 - jedna čtyřka a žádná trojka na vysvědčení na konci devítky? zajímavý :) mně na konci devítky hrozily čtyřka z chemie, ale nakonec jsem jí nedostal... nicméně vysvědčení na konci devítky už neni podstatný :)
Honza1024 - jedna čtyřka a žádná trojka na vysvědčení na konci devítky? zajímavý :) mně na konci devítky hrozily čtyřka z chemie, ale nakonec jsem jí nedostal... nicméně vysvědčení na konci devítky už neni podstatný :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pauxi:aby jsme věděly ....to je doufám ironie .
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jen mne překvapuje, že jsou na základce stále ty samé předměty, jaké jsem měl i já. Když občas čtu o těch všelijakých změnách ve vzdělávání, tak bych předpokládal, že vysvědčení na základce bude vypadat nějak takto :o)
Docházka do školy - 1
Člověk a příroda - 2
Matematika - 4
Přírodní vědy - 2
Člověk a společnost - 1
Výtvarná výchova - 1
Tělesná výchova (seběhnutí ze třetího patra po skončení hodiny chemie do přízemí, přeskočení zábrany určené k zamezení vstupu na část chodby z důvodu úklidu, bruslení po mokré podlaze, tryskový běh směrem k jídelně, hod batohem do police a doskok do fronty na oběd) - 1
Manuální zručnost (chatování na mobilu pod lavicí) - 2
Volitelný předmět - vyjadřování vlastních názorů způsobem, na místě a v čase dle svého vlastního uvážení, protože je demokracie - 1
Docházka do školy - 1
Člověk a příroda - 2
Matematika - 4
Přírodní vědy - 2
Člověk a společnost - 1
Výtvarná výchova - 1
Tělesná výchova (seběhnutí ze třetího patra po skončení hodiny chemie do přízemí, přeskočení zábrany určené k zamezení vstupu na část chodby z důvodu úklidu, bruslení po mokré podlaze, tryskový běh směrem k jídelně, hod batohem do police a doskok do fronty na oběd) - 1
Manuální zručnost (chatování na mobilu pod lavicí) - 2
Volitelný předmět - vyjadřování vlastních názorů způsobem, na místě a v čase dle svého vlastního uvážení, protože je demokracie - 1
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Tropikboy : ještě že neděláš školní osnovy .To by 90% absolventů pracovalo pro neziskovky :D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Můj upe awsum výpis jedniček a dvojek mi kazí čtyřky z němčiny a matiky a trojka z fyziky... F**k it, stejně to pak nebudu studovat. :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mně se líbí, že si vsichni stěžují na to, že prostě nemají talent na technické predměty a podobně :D na střední/základní škole toho talentu fakt není moc potřeba, většinou jsou to jen hloupé výmluvy a to mluvím jako člověk, co se na základce flákal, na střední se flákal ještě víc a přitom jsem měl pořád vyznamenání. Co se týče toho talentu, tak uznávám, že to může být záležitost odborných předmětů, kdy někomu nejde účetnictví, ale jde mu třeba mechanika. Mimo to, znám spoustu dyslektiků a dysgrafiků, co odmaturovali z českého jazyka na výbornou.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Nerius: a cos měl z angliny, ty "awsume"? :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Peta80: Z angličtiny jsem byl ohodnocen na výbornou, děkuji za optání. :) To, že mimo školu si takto hovorově upravuju výrazy (a to dělám často) je už věc druhá.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
A s takovýma srajdama známkama půjdete za pár let zcela jistě na vysokou a přitom byste správně neměli být ani na středních matu***ních oborech. :-D :-P
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Lukino - na střední jsem mimo jednoho pololetí měl vždy čtyřky, vysokou školu jsem vystudoval s průměrem 1,7. Ne každému vyhovuje systém středoškolského studia (alespoň jak jsem ho poznal já). Namísto neustálého zkoušení, kdy člověk neví jestli bude dneska psát písemku nebo bude zkoušen, mi mnohem víc vyhovovalo se jednou za půl roku naučit na několik jednotlivých zápočtů a zkoušek (byť několikrát obsáhlejších než středoškolské učivo probrané během celého roku) a jejichž termín jsem si určil. A je to i o přístupu - na střední jsem se neučil, na vysoké jsem se učil pořádně.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mne vždycky k vyznamenání chyběla matika, tam jsem měl až na jednu výjimku vždy 4 nebo 3. Ta výjimka byla 1, to jsem ukecal učitele ve třetáku, kdy mi hrozila 2 :DDD Jo a pak krom matiky přišla ještě němčina (3) a psaní všema deseti (4) na ZAVU :( To jsem nenáviděl snad ještě víc než matiku.
Titan24: a čeština ti problém nedělala? :D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Někdy jsem fakt rád, že jsem technicky zdatný. Tím nemyslím "výměna žárovky". Jenom ta matika mě štve. ..ale jinak vše v cajku. A to jsem v druháku.
Pauxi a tys chodil do školy ?? Pokud jsi myslel "abychom my, buzny, věděly, tak máš to "y" správně :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Někteří z Vás a ze zmíněných známek by zasloužili pár na holou :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Markus04: to by se ti libilo co ty deviante.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Misanek007 : co je na to deviantního ?
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
https://cs.wikipedia.org/wiki/Deviace_(sociologie)
Tomaskeller1 : Ty by ses měl raději učit aby jsi reparát úspěšně udělal :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Bylo by škoda aby takový klučina jako Ty propadl..
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Na mě už nesejde já si můžu psát co chci , ale vy máte život teprve před sebou
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Opravdu obdivuji lidi, co už dlouho pracují, takže ve škole byli naposledy minimálně před 5 a více lety a mluví něco o tom, že je škola jednoduchá. Jak můžete vůbec napsat, že je jednoduchá jen na základě toho, že byla pro vás jednoduchá, když záleží na hodně faktorech, které to ovlivňují. Je dost jednoduché napsat, že je škola a např. matematika jednoduchá, když se nemusíte každý den učit 2 hodiny matematiku, protože nemáte blbou učitelku, která vás nic nenaučí jako já, proto mám 4 a většina mých spolužáků taky a to většina z nich měla na ZŠ z matematiky za 1 a ostatní předměty jim nedělají problém (píšu to proto, aby nikdo nemohl, pak napsat, že ta učitelka špatná není, ale jen to na ní svádím). Studoval jsem na ZŠ, která je podle nějakého výzkumu zámkování a dalších věcí třetí nejtěžší v republice (ale tento údaj berte s nadhledem). Záleží opravdu hodně na škole, jak máte přísné zámkování apod., protože znám dost lidí, co měli na ZŠ z některých předmětů jedničku, ale jejich znalosti z toho předmětu odpovídali spíše na 3. Takže je to dost individuální.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Peare, že jsou školy dobré a špatné, víme všichni. Stejně tak i učitelé - to bylo, je a bude vždycky. O základkách, jejichž ředitel se vytahuje tím, že polovina žáků má na vysvědčení vyznamenání, si myslím své; pro jejich žáky bývá přechod na slušnou střední školu opravdu šok. Ale dneska už žádný středoškolák není odkázaný na výklad „němého“ kantora a na tu jedinou učebnici, kterou na začátku školního roku vyfasoval.
Je tak velký problém najít si na internetu příslušný „blbuvzdorný“ materiál, ze kterého lze problematické učivo snáze natlačit do hlavy? Tady by u každého (snad) měl včas zapracovat sebezáchovný pud a ne čekat na zázrak a boží (spíše školní) smilování.
A pokud středoškolák není schopen či ochoten podobný postup zvolit, pak zjevně jeho volba vzdělávacího zařízení „nebyla optimální“.
Je tak velký problém najít si na internetu příslušný „blbuvzdorný“ materiál, ze kterého lze problematické učivo snáze natlačit do hlavy? Tady by u každého (snad) měl včas zapracovat sebezáchovný pud a ne čekat na zázrak a boží (spíše školní) smilování.
A pokud středoškolák není schopen či ochoten podobný postup zvolit, pak zjevně jeho volba vzdělávacího zařízení „nebyla optimální“.
Já vím jak moje zš pracovala. Říkájí je sice složitější, ale pak se dobře uchytí na sš... tim složitější znamena to že do nás cpou víc zbytečných informací. A já jsem si jistej že ty informace na sš potřebovat nebudu. A taky se vymlouvaj že z toho důvodu mají lidi v té škole horší známky protože ta škola je dobrá. Je to škola která by se mohla časem kvalifikovat na specialní školu. Bože proč jsem tam přestupoval :D jsem rád že jsem tu školu včera opustil
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
MxP, nechci se tě dotknout, ale posuzovat školu (zaměstnání), kde jsem právě skončil, není šťastné. V zájmu objektivity je vždy lepší si nechat určitý časový odstup.
Přesvědčení, že právě získané informace a znalosti (leckdy pracně narvané do hlavy) nebudeme nikdy potřebovat, jsme měli jako čerství absolventi (ZŠ, SŠ, VŠ) všichni. Devadesát procent z nich opravdu nikdy potřebovat nebudeme.
Problém je v tom, že nikdy předem nevíme, kterých deset procent bude těch užitečných.
Přesvědčení, že právě získané informace a znalosti (leckdy pracně narvané do hlavy) nebudeme nikdy potřebovat, jsme měli jako čerství absolventi (ZŠ, SŠ, VŠ) všichni. Devadesát procent z nich opravdu nikdy potřebovat nebudeme.
Problém je v tom, že nikdy předem nevíme, kterých deset procent bude těch užitečných.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
To jo ale jsou i lepší systémy školství než ty naše
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tento systém školství je dost zastaralý a neefektivní. Byl vyvinut za 2. průmyslové revoluce, kdy se snažili naučit, co nejrychleji velké masy lidí. V dnešní době to moc efektivní není. Ano je sice super, že vím, že Jan Amos Komenský se narodil 28. března roku 1592, ale k čemu mi tato bude to fakt nevím (ano může se na to někdo zeptat při matu***ní zkoušce nebo při psaní přijímacích zkoušek na cysokou školu), ale kdyby se tato informace přestala učit, tak by nebyla zkrátka potřeba nikde. Prostě se učí spoustu zbytečných věcí na úkor těch, které bychom mohli potencionálně více využít např. znát osobní lidská práva, učit se více cizí jazyk, umět si spočítat daně a mnohé další.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Nesouhlasím. Myslím si že je dobré znát osobnosti českých dějin, historii, atd. Za mých školních let jsme povinně se školou chodívali např. do divadla, dnešní omladina i vysokoškoláci by nad tím ohrnovali nos..Když je někdy poslouchám o čem se v MHD baví, jak se vyjadřují tak bych je spíš zařadil do zvláštní školy..Tím chci naznačit že vzdělanost a chování dnešní mládeže je mnohdy horší než za mých let, kdy respekt před učitelem byl na místě, než nyní kdy žáci jsou schopni během vyučování ignorovat učitele, šikanovat, atd.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pear: A co s tím naděláš? Myslíš, že to někoho zajímá? Buď se uč a nebo z tebe nic nebude. Ale těmahle kecama, které vždycky vedou nejvíce ti, co za celý rok neotevřou sešit, si tak maximálně můžeš namlouvat tvoji nevinu.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Neříkám, že mít přehled v historii je špatné. Jen to, že vzdělanost ti nezaručí vychovanost a respekt k učiteli. To bych spíše sváděl na výchovu a dnešní přístup. Osobně bych nechal lidem volbu, jestli tento přehled v historii chtějí mít a nenutil do toho všechny studenty. Jako dobře škola je poměrně jednoduchá, ale proč jí dělat složitější? Ten čas se dá využít jinak než v hodinách dějepisu, který mi je defakto na střední k ničemu, když základy historie se naučíš na základní škole a to ti defakto stačí. Můžeš tento čas využít ke sportu nebo se snažit dělat něco, co ti zvýší alespoň trochu "hodnotu" na trhu práce například se učit programovat, cizí jazyk, něco co budeš vykonávat ve své cílené práci nebo se učit na ostatní důležitější předměty. Je sice pěkné mít v něčem přehled, ale když ti tento přehled je defakto k ničemu, protože to zapomeneš. Vy starší jste důkazem, kolik zbytečných věcí jste se ve škole učily, protože kdyby tyto věci nebyly zbytečné, tak byste je používaly a tudíž nezapomněli. Někteří z vás teď nestudujete, takže nevíte jaké to přesně je. To že jste studovali neznamená, že je to pořád stejné.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Já si většinu zkoušek ve škole přehodil na září, ale za tenhle tejden se mi podařilo rozšířit obchodní portfolio o 20% :D
Pear : se vším s Tebou nemohu souhlasit ale v 16 letech píšeš rozumně a v mnoha názorech s Tebou i souhlasím..
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ja som mal z Kuchárskej Technológie 1, Cukrárska Technológia 2 potom z Ekonomiky 3, výchova k podnikaniu 2, telesná 2, odborný výcvik 3, Chémia 3, Nemecký jazyk 3, Slovenský jazyk 1, Okrasné maľovanie a tvarovanie 1 a správanie na 1
Pear má pravdu. Zjednodušeně řečeno se učí samá teoretická omáčka, ale nedostává se žákům žádné praktické výuky. Hrozně chybí praxe na středních školách, jako to mají učební obory. Týden škola, poté týden praxe v danén oboru a tak dokolečka. Nechápu, že to tak není, když je zcela evidentní, že to ti studenti potřebují. :-P
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
..protože každý se hrne na vysokou, atd. a učební obory zanikají..Když jsem po základce šel na stavební učiliště, tak v Plzni byly 3 SOU, když jsem odcházel tak už jen 1 a tam kam jsem chodil se následující rok po mém odchodu se SOU zanikla a nyní je tam hotelovka...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Však nemluvím o učebních oborech, ale o praxích na matu***ních oborech. Tam je ten problém, že když dostudují a jdou do práce (klidně i do svého oboru), tak nic neumí. To ti potvrdí každý, kdo nějaké čerstvé absolventy středních školy někdy zaměstnal. A i já sám to vidím, protože velmi často dostávám na zaučení osmnáctileté brigádníky, kteří nadělají víc škody než užitku.
Lukino_Luk
Úplně ti rozumím a taky nechápu, proč matu***ní obory nemají tolik praxe. Třeba by bylo žádoucí se v praxích učit, co budeš pravděpodobně vykonávat ve svém budoucím zaměstnání, takže do určitých pozic při nastoupení máš už nějakou praxi.
Úplně ti rozumím a taky nechápu, proč matu***ní obory nemají tolik praxe. Třeba by bylo žádoucí se v praxích učit, co budeš pravděpodobně vykonávat ve svém budoucím zaměstnání, takže do určitých pozic při nastoupení máš už nějakou praxi.
No však jo. Ocenili by to i zaměstnavatelé, kteří by si tě zaučili a kdybys byl dobrej, tak by ti tam rovnou drželi místo, jakmile bys dostudoval.
A fakt, že studenti neumějí praxi, je o to horší, když si uvědomím, že napřed studují střední školu, kde se jim nedostane praxe, posléze studují vysokou školu, kde se jim nedostane praxe a posléze jdou rovnou dělat nějakého managera nebo jiného řídícího pracovníka a rozhodují o něčem, v čem nemají žádnou praxi. Nikdy to nedělali. Tak se potom nedivme, že to v Čechách vypadá jak to vypadá. :_D
Hmm, jedničky a dvojky. Když nepočítám trojku z matiky, základů elektrotechniky, fyziky a... Chování. :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Peare a Lukino, protože oba píšete o tomtéž a samozřejmě máte pravdu, tak jen malé vysvětlení:
Tato situace vznikla po roce 89, kdy převládl politický názor, že je nutné zvýšit všeobecnou vzdělanost všeho lidu. Nejprve byly do osnov pro klasické tříleté učební obory přihozeny s oborem nesouvisející všeobecně vzdělávací předměty (dějepis, chemie, ekologie, ekonomika, technika administrativy, …) se zdůvodněním, že „více vzdělání neuškodí“. Odtud byl už jen krůček k heslu „matu***a pro všechny“, tudíž musely silně nabobtnat i hodiny pro češtinu, matematiku, hlavní cizí jazyk, další cizí jazyk plus celý komplex společenských věd a zároveň byly školám nařízeny minimální počty povinně odučených hodin pro jednotlivé předměty.
Má to ale háček: školní rok ani pracovní týden nejsou nafukovací. Školský zákon stanoví maximální rozsah 35 hodin týdně pro literní předměty a 40 hodin pro praktickou výuku, čímž se dostáváme k jádru problému. Pokud chceš (a musíš) splnit počet povinně odučených hodin v jednotlivých předmětech a zároveň nemůžeš (a nesmíš) překročit 35 hodin týdně, tak ti nezbývá, než ubrat hodiny pro odborné předměty a pro praxi. A jsme v neřešitelném kruhu.
Tato situace vznikla po roce 89, kdy převládl politický názor, že je nutné zvýšit všeobecnou vzdělanost všeho lidu. Nejprve byly do osnov pro klasické tříleté učební obory přihozeny s oborem nesouvisející všeobecně vzdělávací předměty (dějepis, chemie, ekologie, ekonomika, technika administrativy, …) se zdůvodněním, že „více vzdělání neuškodí“. Odtud byl už jen krůček k heslu „matu***a pro všechny“, tudíž musely silně nabobtnat i hodiny pro češtinu, matematiku, hlavní cizí jazyk, další cizí jazyk plus celý komplex společenských věd a zároveň byly školám nařízeny minimální počty povinně odučených hodin pro jednotlivé předměty.
Má to ale háček: školní rok ani pracovní týden nejsou nafukovací. Školský zákon stanoví maximální rozsah 35 hodin týdně pro literní předměty a 40 hodin pro praktickou výuku, čímž se dostáváme k jádru problému. Pokud chceš (a musíš) splnit počet povinně odučených hodin v jednotlivých předmětech a zároveň nemůžeš (a nesmíš) překročit 35 hodin týdně, tak ti nezbývá, než ubrat hodiny pro odborné předměty a pro praxi. A jsme v neřešitelném kruhu.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Zrušit děckám letní prázdniny a hned by byla výuka o dva měsíce delší a zbyl by čas na praxi. :-) :-P
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.