Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Jídelák na nabrání svalové hmoty

21. 08. 2017 v 08:35Off-line Anonym
Zdravím, jsem docela zoufalí, přes rok chodím do fitka. začal jsem chodit abych nabral svalovou hmotu a celkově přibral. Výsledek po roce je takový, že svaly se mi vyrýsovávají ale váha je stále stejná, a to cca 57 kg (24 let a 163 cm). Má někdo tu zkušenosti s nějakým jídelníčkem na nabrání? Samozřejmě ne tuku, přikládám jídelák, který bych chtěl od září začít plnit, tak jestli je to ok. Je mi jasný, že musím i zvedat větší váhy ve fitku, ale jídlo je důležité.

Jídelák

5h 100g ovesná kaše, banán či jablko


8h 30g syrovátkový Protein, 1ks banán + 60g rýžové chleby, 40g arašídy


11h 30g syrovátka Protein, vanička 250g polotučný tvaroh, ovoce


13h Oběd neovlivním, vzhledem k závodnímu stravování. Bude snaho o drůbeží maso, rýže či nějaké těstoviny


15h Před tréninkem – banán či jablko. Mimo tréninkové dny – bílý jogurt s ovocem a müsli a protein


17h Po tréninku – syrovátka proteinu


18:30 - 19h Konzerva tuňáku 120g, rýže či couscous. Nebo kuřecí maso s rýží či těstoviny. Nebo jídlo z vajec


21h 60g arašídy + vanička 250g polotučný tvaroh


Rozhodl jsem se zařadit do stravy kreatin. V plánu mám klasické cykly nasycení a udržovací fázi.
Takže první týden bych kreatin zařadil takto: 5g snídaně, 5g před tréninkem, 5g po tréninku a 5g před spaním.
Další týdny (cca 4 týdny) tréninkový den: 5g po cvičení. Mimo tréninkové dny: 5g ráno během snídaně. Kreatin budu brát zároveň s glukopurem (hroznový cukr).
21. 08. 2017 v 09:21Off-line Lukino_Luk  (32/180/74)
Vyházet z toho jidelníčku ovoce a nahradit ho buřty, špekem, slaninou. :-P
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2017 v 10:30Off-line colombo  (100/192/90)
Anonyme, každé solidní fitko ti odborně a mnohdy zdarma vypracuje tréninkový plán vč. vhodného jídelníčku. A pokud to tvoje zrovna ne, máš možnost to lehce zjistit na netu, je mnoho seriózních stránek, které se tomu na úrovni věnují.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2017 v 11:00Off-line i8051  (50/184/97)
Tohle do sebe cpat denne, tak do mesice zdechnu na podvyzivu nebo selhani organismu :-) myslim, ze jist se ma vsechno v rozumny mire a nic takhle nehrotit .. jak pise Lukino, neni tam zadny poradny maso, jen nahrazky :-) .. btw o svaly po pul roce trochuposilovani nouzi nemam a to se nijak extra nehlidam .. ale co, nekdo ma svaly a nekdo zase cary :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2017 v 11:04Off-line colombo  (100/192/90)
I8051: a když to s tou "zdravou" stravou přežene, bude mít možná svaly, ale odejdou mu vnitřnosti :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2017 v 11:09Off-line i8051  (50/184/97)
No, presne .. nekterejm ty svaly svou hmotou vytlacily i mozek, znam takovejch par expertu :-)
21. 08. 2017 v 12:06Off-line TheGuy  (25/179/70)
Napiš mi SZ, poradím Ti. Psát sem by to bylo na dlouho :)
21. 08. 2017 v 15:12Off-line Keriim  (60/187/95)
Doporučuji: půlku prasete, záhon zelí a dva řádky brambor a denně,
21. 08. 2017 v 15:13Off-line Keriim  (60/187/95)
Sbírat rozumy na internetu a po kamarádech je hodně velká hloupost
21. 08. 2017 v 17:59Off-line fopolo  (25/186/82)
Mas 57kg a 3x denne syrovatkovej protein ? Drbe ti ? Co budes delat az naberes když uz ted si linej se nazrat :D Nemusíš mít přesně do gramu stanovený jídelníček na každý den. Spočítej si bazální metabolismus což budeš mít kolem 1500kcal + výdej například 300kcal práce 500kcal trénink tak na udržení váhy potřebuješ 2300kcal na nabrání víc. Například 2500kcal. Udržuj to týden, pokud váha nestoupla zkus 2700kcal atd. Snaž se cílovat 1,5g proteinu na kg váhy tedy 86g. Pokud půjdeš do kreatinu nezapomeň zavodňovat.
21. 08. 2017 v 18:35Off-line fopolo  (25/186/82)
Cože udržuje ? :D Kreatin se koncetruje ve svalové hmotě, kde funguje něco jako energie pro krátkodobý výkon. Takže ti zlepší výkony do 1 minuty, tedy sprinty, zvedaní málo opakování atd. Také ti zvýší svalovou hmotu, protože svaly napustí vodou.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload