Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Práce na živnosťák

08. 12. 2017 v 20:19Off-line Anonym
Ahoj, chci se vás zeptat.Jaký máte názor na práci na živnostenský list? Šli by jste do toho, nebo máte někdo nějaké zkušenosti? Jsem teprve student a rozhoduji se co bych jednou chtěl dělat a bavil by mě realitní makléř, ale bohužel ve většině případech jde právě o práci na živnostenský list a tak nevím, jestli by to byla dobrá volba...:/ :-)
08. 12. 2017 v 20:28Off-line FelixGabriel  (102/170/58)
Keď je to v danom obore tak zaužívané tak v čom je problém? Založenie živnosti nestojí skoro nič, je to rýchle a kedykoľvek môžeš živnosť zrušiť. Pri troche podnikavosti dokonca využívanú živnosť môžeš využiť viacnásobne.
08. 12. 2017 v 20:29Off-line denis159  (26/170/60)
Na živnosť sa moc neoplatí pracovať :) tam je to všetko komplikované ohladne odvodov atď. takže keď si študent, určite by som ti nedoporúčal sa púštať do tohto :) Aj ja som to už skúšal, keďže k brigáde som potreboval živnosť :) nesprav tú chybu čo som spravil ja, je to p**ovina ešte v našom veku :) Živnosť sa oplatí mať vtedy, keď rozbiehaš niečo malé, a nie keď si obyčajný zamestnanec
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
08. 12. 2017 v 20:34Off-line FelixGabriel  (102/170/58)