Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Hubnutí

29. 04. 2018 v 10:41Off-line Anonym (Tlouštík)
Neznáte někdo nějaký dobrý program na hubnutí. Napište když tak odkaz. Prosím pište jen rady. Nějaké kritiky na tlusté nechcu poslouchat. Já se s tím snažím něco dělat

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
29. 04. 2018 v 10:45Off-line Dvorek  (17/-/-)
Cvič, pracuj, hýbej se a nežer
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
29. 04. 2018 v 10:53Off-line Anonym (Tlouštík)
Já právě nejím tolik. Můj bratr jí 2x víc a hýbe se 2x míň než já a on je ten hubený.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 04. 2018 v 10:55Off-line ThomStraw  (19/-/-)
Život je holt někdy s***ě. Musíš do toho dát maximum
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 04. 2018 v 10:57Off-line Anonym (Tlouštík)
No a proto se třeba tady ptám ostatních jestli neznají něco co hodně dobře pomáhá
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 04. 2018 v 10:58Off-line igni  (30/192/140)
Nejlepsi co muzes je jit do posilovny, sehnat si tam trenera co rozumi vyzive a nechat si od nej udelat jidelnicek. Ten dodrzovat a chodit s tim trenerem cvicit. Pravidelne, minimalne 3x tydne, idealne prolozit to jeste tak 2x kardiem. Kila pak pujdou dolu relativne rychle, ale je to narocny, hlavne psychicky ;)
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
29. 04. 2018 v 11:03Off-line Anonym (Tlouštík)
Dík konečně někdo rozumný co nemá jen,, chytrácké,, keci
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
29. 04. 2018 v 11:04Off-line Silvestr99  (22/179/68)
Kecy*
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 04. 2018 v 13:42Off-line sweet_boy  (17/184/74)
Jez tak jak jsi zvyklý, jen přidej víc proteinů... a víc pohybu... tak to dělám a funguje to... :)
29. 04. 2018 v 13:44Off-line Anonym (Tlouštík)
Dík
29. 04. 2018 v 15:06Off-line idea  (33/170/-)
Tím, že jíš málo, možná trpíš podvýživou a tělo si ukládá zásoby ze strachu, že dostane zase málo, sám s tím mám zkušenost, pomáhá více se hýbat a jíst pravidelně třeba v menších dávkách.
29. 04. 2018 v 18:08Off-line tomaskeller1  (16/180/61)
No můžeš třeba držet anorektickou dietu
29. 04. 2018 v 18:18Off-line BussterX  (97/130/150)
Na netu najdeš tabulky energetické spotřeby pro jednotlivé činnosti - chůze do schodů, práce v lese, práce u pc a podobně, podle toho si můžeš spočítat svůj průměrný denní výdej energie... na nejdu najdeš aji tabulky pro energii obsaženou v potravinách (myslím že v kilojoulech)... podle toho si můžeš upravit jídelníček aby tvůj denní příjem energie nebyl větší než výdej... to je celý kouzlo... fitko je dobré na formování postavy ale bez vhodné úpravy jídelníčku se stejně neobejdeš... no a to ti ve fitku může poradit trenér nebo výživový specialista, ale zadarmo to asi nebude... nečekej ale, že ti tady v chatu někdo vypíše do jediné zprávy zaručený návod na zhubnutí (kromě univerzální poučky, že výdej energie musí být v rovnováze nebo vyšší než příjem energie)
29. 04. 2018 v 18:57Off-line Invictus  (18/-/-)
Chceš omezit jídlo, které do sebe cpeš. Chceš pryč s chutí na jídlo, tedy potřebuješ být najedený určitym typem látek. Když to budeš dělat, dostaneš se z bludného kruhu přežírání ven.
Chceš tedy jíst bílkoviny, tuky a SLOŽITÉ SACHARIDY. Automaticky se vyhýbáš čemukoliv, co má víc než 50% cukru.
Budeš třeba jíst maso, ryby, sýry (feta, balkán atd.), na snídani vločky s vodou/mlékem. Tvaroh a nízkotučné jogurty jsou taky fajn snídaně. Pak je tu ještě burákové máslo ale to nepřehánět.
Na svačinu nějaké oříšky, semínka.
Na pití jedině voda nebo čaj. Žádná ochucená voda, žádná kola.
Jestli chceš hubnout, budeš se muset naučit kamarádit se složením potravin a olympijskou osou.

Lepší je nabrat svalovou hmotu a až potom hubnout. Takže posilovna je samozřejmost.
30. 04. 2018 v 15:28Off-line Betonica  (34/191/-)
Nepotrebujes zadnej program nebo tabulky nebo cokoli takovyho. Bohate postaci si nastavit v hlave cil, ze zhubnes. K tomu se zamerit na to, co jis. Tedy vyrazne omezit smazeny, mastny, sladky a tak. Toto nahradit zeleninou, ryzi, testovinami, bilym masem, lusteninami... Absolutne mimo musi byt slazene napoje a alkohol (dvojka bileho neuskodi). K novemu jidelnicku pridej pohyb. Jakykoli pohyb. Nekdy staci jen chodit do skoly/prace pesky, jindy je potreba pridat behani, cviceni, fitko...

Nic z toho ale nebude fungovat, pokud to nebudes mit srovnany v hlave. Rict si "chci zhubnout", mit k tomu vnitrni motivaci. Pomaha si prubezne delat poznamky, aby pak clovek mel po par tydnech lepsi nahled na svuj progres. Pomaha jit do toho s kamaradem a vzajemne se hecovat. Nejvic ale pomaha delat to pro sebe, pro svoje presvedceni.
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2018 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload