Problém s nabíjením mobilního telefonu
26. 04. 2019 v 21:18 Anonym
Ahoj. Nemáte někdo zkušenosti?... Mám foun a je ještě v záruce a je pojištěný do června
a před několika dny mi přestal nabíjet a musím ho vždy dát do nějaké polohy aby se alespoň trochu nabil, a nabíječkou to není zkoušel jsem tam jiné...
Myslíte že mi ho vymění když ho reklamuju? nebo budu muset počkat na opravu?
a před několika dny mi přestal nabíjet a musím ho vždy dát do nějaké polohy aby se alespoň trochu nabil, a nabíječkou to není zkoušel jsem tam jiné...
Myslíte že mi ho vymění když ho reklamuju? nebo budu muset počkat na opravu?
Pokud jsi ho nějakým způsobem zničil TY, tak je dost možný, že ti reklamaci nepřijmou, ale pokud se to rozbilo samo od sebe, tak jsem si jistý, že ti reklamaci přijmou, a podle stavu telefonu ti ho opraví, či dají nový. Přesně nevim)
Tak ono asi záleží i na tom co je to za telefon a od jakého prodejce ho máš.
Nejpravděpodobněji to bude oprava
Nejpravděpodobněji to bude oprava
26. 04. 2019 v 21:23 Anonym
No já to ani nějak nemám jak zníčit :D většinou nabíjím bezdrátovou powerbankou a někdy i nabíječkou žejo, mám iphone6
Kolegyňa má iphone 6 a dala si ho poistiť. Spadol jej na zem a rozbil sa jej.... vlastnou vinou... dostala nový. Tak keď ho máš poistený ako si písal tak by ti mali dať nový.
Vzhledem k tomu, že se jedná o iKrám (akutol by mi dal :-D) tak spíš lightning konektor a moc bych nepočítal s výměnou telefonu, spíš s opravou....
Pojištění je jen v případě pádu, ale pozor! I tady může být problém... Tedy pořádně přečíst podmínky plnění, aby si člověk něco nezaplatil a pak se nedivil jako divizna - jak by řekl íčko...
Pojištění je jen v případě pádu, ale pozor! I tady může být problém... Tedy pořádně přečíst podmínky plnění, aby si člověk něco nezaplatil a pak se nedivil jako divizna - jak by řekl íčko...
No vidis to, STV to ani nevidel a uz vi, kde je problem a co to bude stat :-)
------------------------
On-line St63V (88/-/-) NOVÉ
Vyreklamuj to. Nejspíš je uvolněný kontakt na usb konektoru. Oprava by tě vyšla ( pokud bys ji platil) na minimálně 7 stovek
------------------------
On-line St63V (88/-/-) NOVÉ
Vyreklamuj to. Nejspíš je uvolněný kontakt na usb konektoru. Oprava by tě vyšla ( pokud bys ji platil) na minimálně 7 stovek
Rada je jednoducha
- chodi to s jinou nabijeckou? ANO - vyreseno
- chodi to s jinym kabelem? ANO - vyreseno
- kdyz ani jedno ne, hod to do servisu, pokud to neni zrejma mechanicka zavada zpusobena neobvyklym pouzivanim, plati na to zaruka, zde ti to nikdo na dalku nerekne :-)
- chodi to s jinou nabijeckou? ANO - vyreseno
- chodi to s jinym kabelem? ANO - vyreseno
- kdyz ani jedno ne, hod to do servisu, pokud to neni zrejma mechanicka zavada zpusobena neobvyklym pouzivanim, plati na to zaruka, zde ti to nikdo na dalku nerekne :-)
Pokud máš telefon pojištěný, tak by ti ho měli opravit/vyměnit, i když jsi ho rozbil ty (k tomu ta pojistka je), akorát pozor, často je tam spoluúčast na plnění (typicky 10% z ceny telefonu), proto je lepší nejdřív zkusit reklamaci a na pojistku to dávat, až když reklamaci neuznají.
To "(...) musím ho vždy dát do nějaké polohy (...)" platí při nabíjení kabelem? Pokud ano, tak to nejspíš bude jak psali ostatní - poškozenej konektor (taky se mi to už párkrát stalo). Pokud je to i při bezdrátovém dobíjení a není to tou bezdrátovou nabíječkou, tak tam asi bude vážnější problém...
Jinak počitej s tím, že na reklamaci mají ze zákona 30 dní, při opravě přes pojistku je to tuším ještě dýl.
Co se týče opravy versus výměny za novej kus, tak typicky novej kus se dává jen když stávající nelze opravit. Existují vyjímky, kdy některá elektra nabízejí u některých produktů možnost "bleskové výměny" (při jakékoli nefunkčnosti/problémech ihned vymění za nový kus), což je ale za příplatek při nákupu produktu a viděl jsem to spíš u věcí jako např. zastřihávače vlasů...
To "(...) musím ho vždy dát do nějaké polohy (...)" platí při nabíjení kabelem? Pokud ano, tak to nejspíš bude jak psali ostatní - poškozenej konektor (taky se mi to už párkrát stalo). Pokud je to i při bezdrátovém dobíjení a není to tou bezdrátovou nabíječkou, tak tam asi bude vážnější problém...
Jinak počitej s tím, že na reklamaci mají ze zákona 30 dní, při opravě přes pojistku je to tuším ještě dýl.
Co se týče opravy versus výměny za novej kus, tak typicky novej kus se dává jen když stávající nelze opravit. Existují vyjímky, kdy některá elektra nabízejí u některých produktů možnost "bleskové výměny" (při jakékoli nefunkčnosti/problémech ihned vymění za nový kus), což je ale za příplatek při nákupu produktu a viděl jsem to spíš u věcí jako např. zastřihávače vlasů...
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.