Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Hledání práce

23. 08. 2020 v 10:25Off-line Anonym
Ahoj
Jsem pouze vyučen a ve studiích nepokračuji jelikož jsem rád že jsem alespoň ten učňák dal.
No pracovat v oboru se mi moc nechce a hlavně co se týče mého bydliště tak je to trošičku z ruky a platově hodnocené možná méně než to co bych měl tady.
Teď pracuji jako brigádník v supermarketu a když to srovnám s předešlými brigádami tak je toto celkem procházka růžovou zahradou. Čistá práce, člověk se nějak extrémně nepředře. Lidi sice maj někdy nálady ale to člověk musí ignorovat ;)
Napadlo mě se zaptat jestli by mě nechtěli na stálo jenže nevím co mi na to řeknou ostatní protože jsem už slyšel narážky že to není moc práce pro chlapa atd. Do toho mi ještě nabízej práci v těžkém průmyslu kde se člověk sedře s kůže, sice lépe placené ale to si ty peníze totálně neužiju když budu odcházet po čtyrech. Prostě se mi ten supermarket jeví jako nejlepší možnost.
23. 08. 2020 v 10:29Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Ono tě to v supermarketu hodně rychle přejde. :-P
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
23. 08. 2020 v 10:29Off-line Invictus  (23/182/100)
Tak v těžkém průmyslu přijdeš o zdraví. Stačí jedno blbé škobrtnutí a je konec. Taky hrozně rád zmiňuju, když se kdysi srazily vagóny s roztaveným železem a železo se vylilo na zem. V Olomouci zase praskla tavná pec.
V supermarketu se ti vylije leda tak mlíko.

Můžeš pouvažovat na neobvyklých oborech jako houslařství, hodinářství nebo sklářství. Musel bys sice znovu na školu, ale práce jistá a dobře placená.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
23. 08. 2020 v 10:43Off-line Anonym
Invictus
Přesně, jde mi hlavně o zdraví.
Lukino_Luk No kdyby jsi viděl co už jsem dělal za práci, to jsem přišel domu a nebyl jsem pomalu ničeho schopnej, jen ležet nebo sedět...
Takhle jsem uplně v pohodě.