Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Běh po tréninku v gymu

06. 12. 2020 v 21:58Off-line Anonym
Čus, mám na vás dotaz. Resp. na borce tady co chodí cvičit. Řeším teď dilema ohledně kardio cvičení po silovém tréninku. Zajímá mě jestli dává smysl třeba, když si odjedu silový trénink, jestli můžu jít hned po tréninku na pás a tam odjet ještě půl hodinu. Jestli to není blbost, že silový tréninkem se snažíš nabrat svaly a kardio zas naopak, sice ničí tuky ale lehce i svaly. Napadá mě zde např. problém s jídlem. Říká se, že po tréninku by se člověk měl co nejdříve najíst, aby to nebyl zbytečný trénink.
Nebo je třeba lepší jít ráno na běh a pak až odpoledne do gymu.
Řeším to, protože nemám moc kvůli práci čas.
07. 12. 2020 v 01:46Off-line marc94  (26/175/70)
Tak otazne hlavne je co primarne teraz riesis, ci objem, alebo len udrzujes, alebo "rysujes". Kazdopadne, kardio je velmi vhodne pred treningom (do 10 minut uplne staci). Ale aj ked budes robit po, a tak ako si chcel az 30 minut, nic tym nepokazis pokial sa velmi nesnazis prave naberat objem. Mozno vhodny kompromis by bolo mat dlhsie kardio "v ramci treningu" brucha a body core napriklad.
07. 12. 2020 v 11:38Off-line KXY  (99/185/78)
Ahoj, klidne napis zpravu. Mam jeste par otazek.
07. 12. 2020 v 18:58On-line Invictus  (20/182/94)
Trošku ti nevychází ty počty, ne? Myslíš, že jen posilováním nabereš svaly, a jenom běháním zhubneš? To jakože vytvoříš po posilování kilo svalů, a kilo svalů zhubneš během? Tak to opravdu nefunguje.
07. 12. 2020 v 19:01Off-line i8051  (49/184/97)
Zakon zachovani hmoty holt funguje i ve fitku ... :-)
07. 12. 2020 v 19:20Off-line outlaw34  (24/186/73)
Cardio potřebuješ, dělej ho jak ti to vyhovuje. když nabíráš tak bys měl většinu tréninků posilovat a zmenšit cardio na jeden nebo dva tréninky. Teoreticky. To, co bude fungovat u tebe musíš zjistit sám, nikdo tady tvoje tělo nemá.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload