Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Darí sa vám tu nájsť "iba" kamaráta?

06. 01. 2021 v 17:24Off-line Anonym
Ahoj, som študent VŠ a už istý čas hľadám na rôznych zoznamkách nových kamarátov. Pre mňa to nie je iba kamarátstvo - rád spoznávam nových ľudí a rád budujem niečo, čo nemusí mať nič spoločné so sexom. Je super si s niekým vnútorne sadnúť a kecať s ním o všeličom.
Ale je to problém, nakoľko single gay hľadá vždy viac. Ja nie som na FWB a vzťah si nemôžem dovoliť z rôznych dôvodov. No a tu je problém, že ma to akoby posúva na okraj záujmu iných ľudí.
Áno, kamarátstva sa majú hľadať v realite, ale verím, že z niekoľko tisíc užívateľov nakluky.cz tu snáď aspoň niekto hľadá aj kamarátov a nemá v hlave len fotky a sex.
Skôr vnímam, že väčšiu slobodu cítim pri zadanom mužovi - ten odo mňa aspoň neočakáva sex ani vzťah a môžeme slobodne a dlhodobo hovoriť o čomkoľvek. Musí mi ale veriť v tom, že mojím cieľom nie je odtrhnúť ho od partnera. Potom ešte občas som mal dobrú skúsenosť s bisexuálmi - s nimi som sa aspoň vedel viac pozhovárať aj o normálnych chlapských veciach. Len tí potom často utekajú, lebo sa boja byť s niekým kamarát bez sexu.
Avšak často je problém aj so zadanými, nielen bisexuálmi. I tí sa často vyparia aj bez rozlúčky.
Tiež mi trvá dlhšie, kým sa otvorím, preto najprv preferujem dlhodobejšie písanie a na kamarátstvo určite nepotrebujem posielať fotky v tretej správe.
Máte tiež podobnú skúsenosť?
Rád by som tu konečne našiel niekoho fajn na dlhodobý kontakt a aby som cítil, že aj ten človek sa teší kamarátstvu rovnako ako ja a nepovažuje to za niečo neúplné či z núdze cnosť. Ja práve že kamarátstvo považujem za cestu k priateľstvu, pričom vôbec nemusí dôjsť k sexu. Vnútorná blízkosť a rozumenie si sú často oveľa krajšie. Ďakujem za názory.
06. 01. 2021 v 17:31Off-line FelixGabriel  (102/170/58)