Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Crush spolužák a zároveň nejlepší kámoš

04. 01. 2022 v 23:37Off-line Anonym
Ahoj. Vím, že tohle téma je tady tolikrát omývané ale i tak mi to nedá. Studuju na střední škole. A ve třídě mám jednoho spolužáka. Tři roky jsme spolu seděli akorát teď v tom posledním sedíme jinak ale to je na dlouhé vyprávění.
A problém je, že ho miluju. Je to ten nejhezčí kluk, kterého jsem kdy viděl a máme dost společného. Problémem je, že zároveň je to pro mě asi ten nejlepší kamarád ve třídě. Je tu vždycky pro mě a přijde mi, že jako jediný ze třídy se o mě zajímá a nějak více sám od sebe baví. Že mu i na mě fakt záleží.
Proto mám těžce smíšené pocity. Samozřejmě, že ho nechci milovat protože je to heterosexuál a tak je to jen čistě platonická láska, která není reálná.
A i kdyby byl homosexuál, tak nevím, zda bych s ním chtěl mít vztah. Měl bych na srdci to, že bych sice získal partnera ale ztratil nejlepšího kámoše.
Několikrát mi i ublížil ale tak nevědomky. On je festovní flegmatik a je mu totálně všechno jedno a má vesměs všechny na háku. A já jsem zase až moc emocionální a citlivý. Ale naštěstí nejsem nějak extrémně zženštilý protože to by se se mnou asi moc nebavil protože takové nemá rád.

No prostě problém je v tom, že na něho neustále musím civět a sledovat ho. Každou hodinu po něm neustále popukuju. Mám jeho fotky uložené a píšu si o něm s kamarádkami. Nechci ho milovat. Tím, že ho miluju, tak nám pořádně nemůže fungovat ten kamarádský vztah. Protože každý má od toho jiné očekávání. A tomu chci zabránit. Je to můj asi jediný nebo jeden z mála real kámošů ve třídě a tak nechci, aby nám jednosměrná láska kazila ten přátelský vztah.
Už tak prostě z něho loudím detaily jeho sexuálního života a různé intimnosti a on si toho začal všímat. Ale teď už dlouho se naštěstí krotím.