Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Rve mi to srdce z hrudi den co den

20. 11. 2013 v 21:44Off-line Anonym
Kde bych jenom začal? Ale nejspíš od začátku... Snad už od malička o sobě vím kdo jsem. Jsem gay 17.let. Ne nestydím se za to. Nemám s tím nějaké větší problémy. O prázdninách jsem to o sobě prozradil i doma. Rodiče reagovali naprosto báječně. Vzali to a nemají s tím problém. Jenom moje maminka v tom hledá něco víc. To víc je "strach o mě". Já to chápu, jsem ještě mladý a tak má starosti. Ale od mého coming-outu se cítím dobře pouze vtom, že se nemusím skrývat a hrát si na něco co nejsem. Bohužel, čím déle jsem v tomto světě "oficielně" tím větší zklamání mě pronásledují. Mrzí mě jak se někteří jedinci chovají, jak tady tak venku v realitě. Studuji SŠ Gastronomickou- to nebyl ale můj sen. Spíše mých rodičů. Každopádně příštím rokem končím (s dokončeným studiem) Můj sen je mít svůj vlastní salon- chci vystudovat SOU kadeřnictví. Udělat si vizážistický a stylistický kurz. Baví mě práce s lidmi a o to víc je zkrášlovat. V lásce nemám až tak velké štěstí. O "velkých prázdninách" jsem prožil můj první sex. Byla to vlastně i moje 1. schůzka s klukem. Psali jsme si tu už déle. A poté co jsem se vrátil domů z dovolené jsem se s ním sešel. Bylo to už večer. Povídali si a on mě chytl za ruku...(cítil jsem co to pro mě znamená) Celou dobu omýval sladké řečičky.začalo pršet a my se schovali do auta.popojeli dál a zase si povídali. Pak po mě vyjel a začal mě líbat. Nechal jsem se (byl pěkný-sexy, inteligentní, hodný a milý), hold 1. schůzka a 1. chyba. Několikrát jsme se ještě sešli (vždy jednou za čas). Seznámil jsem se ještě s několika kluky déle po tom co mě tento milý chlapec zneužil pouze k sexu. Strašně mě to bolelo. V noci jsem nemohl spát a trhalo to se mnou. On do teď nejspíš nechápe co mi provedl. I když si to připouš