Vrácení zboží Datart
22. 05. 2023 v 14:41 Anonym
Ahojky, je to trošku mimo téma, ale třeba tam někdo pracuje nebo s tím má zkušenosti. Kupoval jsem v Dat**tu handsfree které nefunguje, respektive vůbec mě nejde slyšet a druhá srana mi nerozumí, odzkoušel jsem, zabalil a druhý den to šel vrátit. o puruchu se jednat nebude, je to šmejd. Píšou do 14 dní lze zboíží vrátit bez udání důvodů, ale mě ho dali na reklamaci, že to posoudí technik a pak se uvidí zda peníze vrátí či ne.Úplně tomu tedy nerozumím, proč je tam do 14 dní můžete vrátit bez udání důvodu a realita je jiná.
Od toho máš čojku, resp českou obchodní inspekci, která tuto nekalou činost pokutuje.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Samozrejme to vratit muzes, pokud to mas pres eshop a na FO. Jen jsi jim to asi blbe oznamil ... :-)
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím
Nahlásit
Denis36 (59/-/-)
Od toho máš čojku, resp českou obchodní inspekci
----
To je oboji to stejny Jezino ... :-)
Od toho máš čojku, resp českou obchodní inspekci
----
To je oboji to stejny Jezino ... :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mno problém je, že si to nešel vrátit ale reklamovat .... Pokud jsi to šel reklamovat, že je to nefunkční pak je to reklamace a tedy budou zkoumat co tomu je. Pokud by si přišel a řekl že ti to nevyhovuje a chtěl by si to vrátit pravděpodobně by ti vrátili peníze na místě.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
22. 05. 2023 v 18:19 Anonym
Ale já o to zboží nemám už zájem, jasně jsem tam řekl, že ho nechci. Ptali se proč, nakonec pán řekl něco o nějakém novém zákoně a že to jen tak nejde a musí ho poslat k technikovi, aby to odzkoušel a pak se uvidí jestli mám nárok na vrácení peněz. Pokud bazírují na slovíčkaření musím být tedy příště obezřetnější a jasně říci, že nemám zájem o reklamaci, ale vrícení peněz, stejně jsem si koupil jiné a tyhle nechci.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Hele nevím jaký typ handsfree máš, ale třeba sluchátka spadají pod kolonku "hygienické zboží" , protože se strkají do ucha a tam platí výjimka, kde zboží do 14 dní vrátit nelze. Bude to na benevolenci prodejce.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
14denní lhůta je na nákupy přes internet, pokud sis to koupil na prodejně, tak máš smůlu.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Samozřejmě, že je to ičko jedno a to samé, jen jsou lidi, kteří ani neví, že nějaká čoi existuje.
Anonyme, chce to taky číst a vyhledávat informace na internetu, co a jak:
https://www.google.com/search?…
A ne si nechat mazat med kolem huby. Trvej na vrácení peněz. Ta jejich expertiza jen oddálí dobu vrácení zboží. Mnohdy ani prodavač neví, že o tu dobu se prodlužuje lhůta. Ideální by bylo se dostavit s kontrolním orgánem po vyrozumění o vrácení zboží do tvých rukou. Jakmile uvidí odznak/ průkaz kontrolora, nebudou mít na vybranou.
Anonyme, chce to taky číst a vyhledávat informace na internetu, co a jak:
https://www.google.com/search?…
A ne si nechat mazat med kolem huby. Trvej na vrácení peněz. Ta jejich expertiza jen oddálí dobu vrácení zboží. Mnohdy ani prodavač neví, že o tu dobu se prodlužuje lhůta. Ideální by bylo se dostavit s kontrolním orgánem po vyrozumění o vrácení zboží do tvých rukou. Jakmile uvidí odznak/ průkaz kontrolora, nebudou mít na vybranou.
Souhlasím • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Nerad kupuju u Dadartu, Planeo na objednávku. U planea se mi stalo, že reklamované zboží si přehazovali mezi e-shopem a prodejnou, kde jsem zboží platil, jak horkej brambor s výmluvami, že zboží nebylo reklamované, že mi nemohou vrátit peníze, protože prošly pokladnou, že ho budou opravovat, pak, že nejsou náhradní vdíly a po 3 měsících mi vydali nové. Raději si nechám zboží zaslat ze slušného ověřeného evropského e- shopu a z Alzy, sic Alza je dražší, ale vymění zboží bez keců, popřípadě vrací peníze.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Člověk musí vědět co může, vím o případu kdy ředitel tady jednoho velkýho obchodu řekl nebo spíš nařídil zaměstnancům že už se nebude brát nic zpátky, ať lidem říkají že to nejde že už mají smůlu. Většina tomu uvěřila.
Byl tenkrát nějakej problém že asi prodávali jebky jiný než inzerovali tak právě to lidi začali chodit vracet, a oni jim to přestali brát.
Byl tenkrát nějakej problém že asi prodávali jebky jiný než inzerovali tak právě to lidi začali chodit vracet, a oni jim to přestali brát.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Zajímavý, že lidl jde s dobou vrací prachy a mění zboží bez problémů. Opakem je, či bylo HP, Planeo, dadart. Dokonce i hecht se přizpůsobil, tam jsem reklamoval el pilu ocasku, kterou jsem uvařil a za dva dny jsem dostal novou.
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Tak zrovna sluchátka spadají pod § 1837 písm. g) OZ (situace, kdy nejde odstoupit od smlouvy) - "zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit."
A když koukám do jejich podmínek, tak speciálně o tomhle typu zboží se tam zmiňují s tím, že vrátit to sice jde, ale strhnou si náklady za uvedení do hygienicky nezávadnýho stavu (což jim zákon umožňuje).
Každopádně, furt nabízejí víc, než jim přikazuje zákon - striktně podle zákona by to nemuseli vzít zpátky vůbec. Vrácení zboží z důvodu, že ti subjektivně nevyhovuje, je něco jinýho než reklamace závady.
A když koukám do jejich podmínek, tak speciálně o tomhle typu zboží se tam zmiňují s tím, že vrátit to sice jde, ale strhnou si náklady za uvedení do hygienicky nezávadnýho stavu (což jim zákon umožňuje).
Každopádně, furt nabízejí víc, než jim přikazuje zákon - striktně podle zákona by to nemuseli vzít zpátky vůbec. Vrácení zboží z důvodu, že ti subjektivně nevyhovuje, je něco jinýho než reklamace závady.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kravina to není. Je to čistě jen dobrá vůle prodejce. V rámci nějaký tý vstřícnosti a je pro ně asi lepší vrátit prachy bez keců než se s někým handrkovat a k***it si reputaci u zákazníků, ale jejich povinnost to v těchto případech určitě není.
Obchod klidně může být vstřícnější než mu zákon určuje, tu nikdo nezakazuje. Opačně to samozřejmě nefunguje. Stejnej princip jako u zákoníku práce - zaměstnavatel taky může nabídnout lepší podmínky, než je zákonný minimum.
Obchod klidně může být vstřícnější než mu zákon určuje, tu nikdo nezakazuje. Opačně to samozřejmě nefunguje. Stejnej princip jako u zákoníku práce - zaměstnavatel taky může nabídnout lepší podmínky, než je zákonný minimum.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kašpare, petrhor005, koupil jsem u Alzy automat 200/85 litr Emerickou lednici s mrazákem z číny za 8000kč a obrovská spokojenost. Spotřeba na den jen 624W oproti staré 210 /80 se spotřebou 3500W/den.
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Hele, zrovna z Alzy sem tam něco koupím a nikdy jsem problém neměl. Ten krám prodává to samý zboží, jako kdokoliv jinej.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ty tu k***izuješ, že je vše Alza a pod z Číny, jenže ti tvý prodejci nechávají dovážet taky z číny, jen to zboží kupuješ jinde.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Ok, ale řeč je o běžný elektronice.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Denis36 (59/-/-)
Spotřeba na den jen 624W oproti staré 210 /80 se spotřebou 3500W/den.
------
Ty hloupa opicko, kdy, uz tu zase predhazujes moudra o spotrebach, tak se aspon nauc jednotky. Co to je zase za blbost 3500W/den? ... :-)
Spotřeba na den jen 624W oproti staré 210 /80 se spotřebou 3500W/den.
------
Ty hloupa opicko, kdy, uz tu zase predhazujes moudra o spotrebach, tak se aspon nauc jednotky. Co to je zase za blbost 3500W/den? ... :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nazvěmeněžto jezinovou jednotkou.... mělo by se to vyučovat i na školách....
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
3.5kJez = 3500W/den ... :-)
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
1Jez= 0.3582947 pTW/27,437 min....
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
23. 05. 2023 v 10:55 Anonym
Tak mi to nedalo borci a ještě jsem tam napsal email bylo mi divné, že na stránkách je 14 denní vrácení zboží. Odpověď přišla taká: Že jsem evidovány k odstoupení od smlouvy a zboží bylo posláno do servisu pro kontrolu, to není ani trošku do 14 dní můžete vrátit bez udání důvodu.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nejlepší zárukou je nekupovat si laciný nefunkční sračky ^_^
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
14 dni platí při nákupu přes internet
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
23. 05. 2023 v 11:27 Anonym
Vrácení zboží
Zboží zakoupené na e-shopu DAT**T.cz nebo v prodejně DAT**T můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí.
Takže to neplatí pouze pro nakupování online + jsem nic neříkal o tom, že sluchátka nejdou, to si tam dopsali.
Zboží zakoupené na e-shopu DAT**T.cz nebo v prodejně DAT**T můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí.
Takže to neplatí pouze pro nakupování online + jsem nic neříkal o tom, že sluchátka nejdou, to si tam dopsali.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
23. 05. 2023 v 11:32 Anonym
Tak asi zbývá počkat s čím ještě přijdou, kdyby to stálo pár stovek neřeknu nic, ale nad tisíce už s tím mám trošku problém.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
23. 05. 2023 v 11:33 Anonym
A jak konkrétně zjistíš, že je to zboží funkční a vyhovující když nemáš možnost si ho vyzkoušet? Vizuální prohlídka je v tomhle případě na prd.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
23. 05. 2023 v 11:35 Anonym
No to by bylo pěkné, příště v tom případě nakupovat jinak a né takhle, je to lekce, každopádně i tak děkuji :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
23. 05. 2023 v 11:42 Anonym
Dobře, to je užitečná rada, děkuji :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Dělám reklamace, tak o tom něco vím, jaká byla cena zboží?
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kuliferda, podle mýho až tak nejde o cenu zboží, ale o komunikaci a vstřícnosti, což určitým prodejcům dodnes chybí.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Denis- o tom to není, větší polovina to vrací z vychcanosti, to vidím každou chvíli…
Hlavně zákazníkům chybí slušné chování a respekt
Hlavně zákazníkům chybí slušné chování a respekt
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nebývá to z vychcanosti, ale ty stránky děla někdo, kdo tomu vůbec nerozumí a nebo si udělá blbě překlad, většinou to chybně uvádí už výrobce a nebo distributor, prodejce už to moc neovlivní.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
To na tom nic nemění, na prodejně máš možnost si to vyzkoušet, jinak to můžeš vrátit, to už je riziko nákupu přes internet.
Hodně záleží dodavatelích, když ti to nevezme a ty to potom zaplatíš, tak si ty reklamace budeš hlídat, záleží na druhu zboží.
Hodně prodejců ti dá jen poukaz na nové zboží a nevyplácí to hotově, tak to prostě je.
Hodně záleží dodavatelích, když ti to nevezme a ty to potom zaplatíš, tak si ty reklamace budeš hlídat, záleží na druhu zboží.
Hodně prodejců ti dá jen poukaz na nové zboží a nevyplácí to hotově, tak to prostě je.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Strojek se vyhodí, jen to musí být ošetřené u pojišťovny a dodavatelů
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
To si nikdo nedovolí
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tak to se divím, možná jen vystavit, vystavený elektrický zubní kartáček si taky nedáš do pusy, to stejné platí u strojků na holení čehokoliv
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tak holil sis nos nebo prcku? Jsem se v tom ztratil…
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
"Co já tak vím, tak mi pár eshopu napsalo, abych to zabalil tak, aby to pak mohli znovu vystavit"
Což je obzvlášť p***l u věcí balených v těch plastových blistrech, protože dostat se dovnitř zpravidla vyžaduje ten obal nenávratně zničit (a samozřejmě to pak už do toho původního obalu znovu zabalit nejde).
Což je obzvlášť p***l u věcí balených v těch plastových blistrech, protože dostat se dovnitř zpravidla vyžaduje ten obal nenávratně zničit (a samozřejmě to pak už do toho původního obalu znovu zabalit nejde).
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Strojem do nosu si díru moc neoholíš, ani v nose to moc nefunguje
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ani opatrně to nejde, potom už je to na vyhození
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
To můžeš být opatrnej jak chceš. Ono je to zatavený ze všech stran tak, že to bez poškození prostě otevřít nejde. Jedinej způsob, jak se dostat dovnitř, je vzít nůžky a minimálně z jedné strany ten okraj ustřihnout - a to ještě většinou musíš roztrhnout i po stranách.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pořád jsem se ale nedozvěděl, jak to "opatrně" otevřeš bez poškození, když je to v tom plastu natvrdo zatavený.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Osobně bych tu reklamaci neuznal
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Třeba to ani nevíš
Ale spíš ne, nedělám nákupy přes net
Ale spíš ne, nedělám nákupy přes net
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ty víš prd co dělám, erotické hračky určitě ne
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Asi by ses měl léčit hochu
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Dnes v práci nejsem, nemusim pracovat každý den
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jediný úchyl jsi tu ty, s bohem!!!!
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kuliferda, nic mi do vaší rozepře není, ale sbohem se píše dohromady.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Já už jsem ji ukončil Denis
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jo blbko, mela by sis dat emoji *jsemuplneblba*, ono chlubit se, ze sis vyholila pipinu a pak ten strojek vratila, muze fakt jen vyzobana slunecnice. Nebo si myslis, ze pak vsichni reknou waaaau, ta je bozi? ...
Btw Kulich se nevzteka, to je jen tva zmatena domenka ... :-)
Btw Kulich se nevzteka, to je jen tva zmatena domenka ... :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Vím že se to píše dohromady…
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
A slovo bohem znamená co, tím pádem?
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Jsem se překlikl, to se Ti stává dost často jak jsem si všiml…
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Je to přezdívka puso
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Hm. Tak ty sis koupil holicí strojek na chlupy v nose, strkáš si ho místo toho do p***le a divíš se, že nefunguje jak má?
Sancta simplicitas.
Sancta simplicitas.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Co sem cpeš nějaký d***lní porno?
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ty se petrzhorova snazis vyhrat anketu o nejvetsiho trapaka webu? Sance mas, to je fakt ...
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Fuj, ještě k tomu zrovna v té části s lesbama, tak dnes už honit nebudu přešla mě chuť a přišla rybí pachuť na jazýček, škoda že tu není blicí smajlík.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Petrhor005
Tpč tak to fakt nemám slov, a tohle křičí na náměstí že to chce svoje práva.
Tpč tak to fakt nemám slov, a tohle křičí na náměstí že to chce svoje práva.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
02. 06. 2023 v 18:20 Anonym
Zatím dávám update že se nikdo neozval, netuším jak dlouho jim může trvat otestovat sluchátko. Snad se to kladně vyřídí.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Dekujeme za zbytecny update ... :-)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Užití slova "update" ve větě je veliký posun.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
:D :D Jo hlavně pak dej vědět jak to dopadlo až se ozvou.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
08. 06. 2023 v 13:11 Anonym
Tak mi byli peníze vráceny nicméně o něco menší částka jelikož si něco strhli za čištění.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
A zazvonil zvonec a pohadky je konec ... :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
No vidíš. A co jsem říkal, že si můžou strhnout prachy za uvedení do původního stavu?
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.