Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Veřejné vyoutování vs. zaměstnání

06. 08. 2023 v 00:05Off-line Vojtik99  (24/194/85)
Zdravím!

Přicházím s dilematem, se kterým se již delší dobu potýkám a stále mi nedává pokoj.
Rád bych se veřejně vyoutoval. Mí přátelé i rodina to už dávno ví, několik dalších lidí také. Pokaždé, když poznávám nového člověka, tak mám pocit, jakoby mě čekal další, unavující coming out. A už toho mám plný kecky.

Jenomže jsem učitel. A s tím se nese spousta obav, mj. I ta, že bych kvůli své veřejně přiznané orientaci mohl přijít o práci (zejména na úkor jistých rodičů, kteří by mohli namítat, že je žádná buzna učit nebude a tečka).

Jaké byste zaujali stanovisko? Na jednu stranu už mě nebaví, dal se skrývat; na stranu druhou jsem si snad vybral to nejhloupější povolání, které (možná?) s sebou skýtá věčné skrývání se.
06. 08. 2023 v 00:22Off-line Jan505  (17/185/-)
Však žáci to vědět nemusí
06. 08. 2023 v 00:27Off-line Asgeashi  (102/183/68)
Já se ,,vyoutoval,, zrovna letos, ale vzal jsem to stylem, když se mě někdo zeptá na přítelkyni/ženu, tak říkám že přítele nemam, aby jim to došlo, ale jinak to neroztrubuju... A co se týče školy, tak bych se nebál, kdyby tě vyrazili kvůlivá sexulánímu zaměření tak bys z nich vysoudil miliony a oni to vědí...
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 08. 2023 v 02:47Off-line Lolitak69  (22/171/62)
Znám dva učitele, kteří jsou otevřeně gay a nemá s tím nikdo problém. Ani se mnou na skautu nikdo problém nemá. Na tvém místě bych to prostě bral jako normální věc, nebál bych se o tom mluvit když už na to přijde. A pokud jsi dobrý učitel, tak i kdyby se tato informace donesla k žákům, nebudou to brát jako záminku k něčemu špatnému.
06. 08. 2023 v 05:40Off-line AwsetWrae  (35/173/100)
Proč to hned roztrubovat?