Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Hádka v Máte slovo: Gayové chtějí adoptovat dítě? To by pak slepý mohl požadovat řidičák

„Je to experimentování na dětech,“ rozhořčeně prohlásil Michal Semín, heterosexuální otec devíti dětí. „Není to experimentování, já budu z psychologického hlediska nadále pro adopci dětí homosexuální páry,“ oponoval dětský psycholog PhDr. Václav Mertin, který ze své letité praxe popírá negativní dopad dvou otců či dvou matek na vývoj dítěte.

Diskuze se po chvíli zcela iracionálně stočila ke gay pochodům, kde přítomní hosté vzpomínali „Kožeňáky“ a údajné orální uspokojování některých přítomných v průvodu Prague Pride. Zdeněk Sloboda správně poznamenal: „To je zcela absurdní“, protože tato diskuze o tomto vůbec není.

Stav je takový, že homosexuální páry děti vždy vychovávaly, vychovávají a vychovávat budou. Jde pouze o narovnání práva dítěte, které již nyní žije se dvěma otci či dvěma matkami.

Jestli jste neviděli přímý přenos pořadu Máte slovo, podívejte se na záznam.

Souhlasíte s argumenty odpůrců adopce dětí?

Fenomén: Adopce dětí homosexuálními páry

Masarykova debata: Mají mít homosexuálové nárok na adopci dětí?

To je boj! Jílková v Máte slovo řeší adopce dětí homosexuály

Titulní foto: ceskatelevize.cz

Onload

15 názorů ke článku

05. 09. 2014 v 20:49Off-line Daltron  (25/-/-)
Strana proti má opravdu stupidní argumenty a názory -_-
05. 09. 2014 v 21:05On-line colombo  (95/192/90)
Ať je to jak chce, ale mít 9 dětí (viz.článek) rozhodně normální není !
Souhlasím - 25   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
05. 09. 2014 v 22:27Off-line BadApple  (19/186/80)
Oni vím že to není nijak negativní na psychiku dítěte a přesto jsou pořád proti....prostě f**k logic. :D A navíc mít 9 dětí se mi zdá jako větší experimentování než výchova homosexuály :D Všichni tvrdí jak jsou tolerantní, ale vzít se nebo adoptovat dítě nemůžem bez vysvětlení proč ne. (když nepočítám ty jejich nesmyslný kecy)
05. 09. 2014 v 22:39Off-line AEE707  (20/172/55)
by ma tak zaujímalo, že keby z tých 9 detí je niektoré inak orientované, a do budúcna by chcelo to isté o čo tam bojujú teraz tí traja, tak či by ten otec rodiny išiel stále za svojím názorom alebo by chcel dobre pre svoje dieta a vnúčata.
06. 09. 2014 v 00:25Off-line ent  (43/-/-)
tak jsem si to poslech a musím říci:
-ta lesba naprosto mimo neschopná jakékoliv argumentace a biologickým materiálem to zazdila
-ten gay,dozvěděli jsme se dvě informace. Že je hoch vystudovaný sociolog (pro jistotu několikrát zopakováno) a že uznává jen "relevantní" výzkumy což jsou samozřejmě ty co mu přitakávají.Ale jako pozitivum kultivovaný projev a je i hezkej))
-ten psycholog, no nesouhlasím sním ale působil kultivovaně, sebevědomě a jeho argumenty zněly logicky

-politik z KDU, plácal a taktéž neschopný argumentovat, často mimo mísu,ale připraven pokud jde o citování zákonů, to bylo poučné
-psychiatrička byla zjevně připravena orientuje se, umí argumentovat a je kultivovaná
-otec 9 dětí. Pro mě osobně vítěz diskuze. Kultivovaný projev, velmi schopná argumentace,umí reagovat,je konzistentní a vše co říká je logicky propojené

Ze zdejších předchozích komentářů vidím opět malost teplejch neschopných překročit svůj stín.
1.co je vám po tom , že má 9 dětí. Proč by to mělo být nenormální? Když je dokáže uživit (narozdíl od cikánu a muslimů co tímto způsobem vysávají sociální systém) At jich má klidně 20 pokud to s manželkou zvládají. Já se před ním skláním a říkám bravo.
2.všechny zdejší osoby by měli za heterosexuální páry co maj hodně dětí být vděční. Kdo bude asi makat na vaše důchody????? No cikáni a muslimové to nebudou. A taktéž jako národ vymíráme. Takže se spamatujte a přestante znevažovat slušné lidi co maj více dětí.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 17  Nahlásit
06. 09. 2014 v 09:07Off-line tornajs  (18/177/68)
Doufám, že jedno z těch 9 dětí bude homosexuál! :D
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 09. 2014 v 17:48Off-line Tranquillo92  (24/183/73)
Ent: Mít 9 dětí může mít to riziko, že se jim rodiče nebudou stíhat dostatečně citově věnovat.
07. 09. 2014 v 15:00Off-line Merilek  (26/-/-)
Gayům a lesbám by se neměly upírat práva jen proto, že to není tradiční svazek. A ano většina párů ani dítě mít nechtějí, ale nerozumím stanovisku, že by nemohly adoptovat, pokud to tak cítí. Lidé jsou různí a jak bylo zmíněno. Jde hlavně o děti a pokud mají vyrůstat ve svazku, ve kterém se jim dostane lásky, tak mi přijde směšné cokoliv řešit. :)

Ale je to můj názor, stejně jako těch ostatních. Prozatím děti nechci, ale kdybych se rozhodl s partnerem, že je mít budu a chtěl bych adoptovat dítě svého partnera, tím pádem bych ho/ji přijal za své, tak nevidím sebemenší důvod, proč by to tak nemělo být. Ti, kteří zakládají rodinu moc dobře ví, do čeho jdou, pokud nejsou nezodpovědní (ale to by pak nebylo plánované). Navíc existuje spousta orgánů, kteří tohle řeší a tím myslím sociální pracovníky, úřady a já nevím co ještě. Pokud chce někdo adoptovat dítě, tak se to řeší, zkoumá se jejich zázemí, finanční stránka a všechno, co je k tomu potřeba a pokud někdo rozhodne, že dítě by vyrůstalo ve špatném prostředí, tak to nepovolí. To mi přijde logické, tím se vyřeší i argumenty proti, které poukazují na zvrácenost svazku.. Dělají, jakoby si gayové pořizovali děti, jen aby je mohli zneužívat. Proboha!!

Navíc. Co to zase bylo s tím, že chceme víc a víc? Tak my jim povolíme registraci, aby dali pokoj a oni chtějí víc? Co to je za kec? Život a spolčenost se vyvíjí a pokud se narazí na problém, který je potřeba vyřešit, tak se přece musí vyřešit. Pokud jsem gay a mám partnera, se kterým mám dítě, tak je logické, že ho chci uvést v rodném listě, aby získal právo a měl možnost bez komplikací "své" dítě vychovávat. Je to prostě vývoj. Stejně tak jako u tradičních svazků se řeší, zda by měli mít společné jmění. A nemyslím si, že to spěje k něčemu špatnému. Proboha protistrana se bojí, že to vede k tomu, že v rodině budou vychovávat dítě ve třech, v pěti, ale tím směrem přece nejdeme. To jsou přece extrémy. Už to zaznělo několikrát. Jsou na programu páry. Čili dva lidé stejného pohlaví. Nikdo nemluvil o tom, že by se měli brát 3. Dobře.. Jiné země budiž, já bych vždy hlasoval proti, kdybych měl právo se k tomu vyjadřovat. Ale proč nás má zajímat, jak je to v jiných zemí? Udělejme si tady fajn prostředí. Tady přece žijeme..

Navíc co tam taháte příklady lidí, kteří se za gaye stydí, i když jsou gayové sami. Já se taky za některé stydím a nesouhlasím s tím, že to dělají, ale pokud to chtějí dělat tak prosím. Na mě nemá žádný vliv, že si nějaký Franta vezme flitrovaný tanga a prohání se po ulici. Ti lidé se chtějí bavit, tak prosím. Ale neznamená to, že jsou takoví všichni. Ba dokonce ani většina z nich děti nechce. Stejně tak jako my máme své kluby, kde se baví zmiňovaní "kožeňáci", tak i heterosexuálové mají své bordely. A proč se řeší lidé s úchylkami. Úchylku může mít jak homosexuál, tak i heterosexuál. Jen když má nějakou úchylku homosexuál, tak je to vlastně problém. Protože my jsme lidé, kteří by vlastně ani žádná práva neměli mít.. Celé na hlavu..
07. 09. 2014 v 15:57Off-line Titan24  (21/170/-)
Já teda nechápu tu lesbu :D To dítě přeci má otce. Žena ženu neoplodní a to dítě se nenarodilo z ničeho. Pak se k tomu přiznává sice, ale od začátku to měla říci. Na začátku to vypadalo, že to dítě vzniklo ze styku dvou žen, což je nesmysl.
07. 09. 2014 v 19:16Off-line Merilek  (26/-/-)
Já chápu, jak to myslela. Chtěla poukázat na fakt, že v jejich domácnosti prostě chlap není. A když, tak je to pouze dárce spermatu. Řekla to velmi nešikovně (asi stres), ale pak už to nemohla vzít zpět, i když věděla, že řekla kravinu. Nicméně v takových debatách je velmi důležité, aby jste dobře argumentovali a vzhledem k tomu, že stála na straně, která není velmi oblíbená, tak to chápu...
17. 10. 2014 v 08:56Off-line HonHonza  (20/183/82)
Některé názory staly opravdu za to. Ale ta paní ( lesba) měla fajn názory a ona celá pravá strana :) a oproti levé straně kteří jsou zapškli ***** :D
17. 10. 2014 v 12:08Off-line Titan24  (21/170/-)
Já třebas chápu i protistranu a to jsem gay
17. 10. 2014 v 16:22Off-line HonHonza  (20/183/82)
Jo fajn ale myslim si, že byli až moc proti..
26. 10. 2014 v 20:58Off-line Merilek  (26/-/-)
Já proti stranu také chápu. Mají pocit, že když dovolí moc, tak ztratí kontrolu. A já se také nepotřebuji dívat na mentálně zaostalé s netradičními choutky. Nevím, proč by se měla sexualita ukazovat na veřejnosti. Nicméně sexuální fantazie patří do ložnice a nechápu, jaký vliv by to mělo na dítě. Myslím, že dítěti je těžší vysvětlovat, co to vlastně sex je jako takový. Je jedno, kdo ho provozuje. Děti pochopí vše, když je budeme vést k toleranci.
02. 04. 2016 v 06:16Off-line Filousek  (21/183/65)
Tak některé názory dokáží opravdu pohnout žlučí. Protistrana se snaží pořád předhazovat činy jednotlivců a svalovat to na všechny, tam si dva muži kouřili venku, tím pádem to děláte všichni. Myslíte si, že je normální vychovávání dětí homosexuály? Ano?..Tak co třeba tři ženy, tři muži, muž a čtyři ženy, půl může a čtvrtina ženy ..a jiná čísla... je to normální? Kdo mluví o tomhle sakra. Dále dítě potřebuje v určité fázi vývoje..a kecy kecy, jako by tohle mělo každé dítě v "normální" rodině, nespočetně párů děti týrá, zneužívá, tolik dětí je v ústavech, domovech atp., pokud to dítě má vše co potřebuje, lásku, péči, výchovu, není snad problém ne? Dělají, jak kdyby dětem nešlo nic vysvětlit. A myslím si, že homo. páry si dětí váží mnohdy víc, jelikož to pro ně není taková samozřejmost jako pro normální páry (ale to je jen můj pohled).

Názory protistrany bych shrnul na "Tradiční vztahy takhle fungují už staletí, tak proč to měnit? Všechno nové je totiž špatné....pokud to není zrovna moje nové auto, mobil, nebo dům a neschvaluji to, protože se mi to nelíbí a v televizi říkají něco jiného...a Bůh taky. 25, 19, 38, 46 ..tyhle čísla dokazují, že jste promiskuitní, tečka (a zajímalo by mne, když Bůh všechno stvořil, proč ten věřící tak opovrhuje dílem božím :D)
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload