Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Zženštilost u gayů je normální. Nebo ne?

V gay komunitě se již nějakou dobu objevuje pojem „zženštilost“. Co to vlastně je? Znamená to pro vás, že si kluk vezme šaty a jde vystupovat na podium? Pokud ano, jedná se o drag queen. Znamená to pro vás, že kluk trpí ve svém těle a chtěl by být ženou? Ano, bavíme se o transsexuálech. Pokud to pro vás znamená, že si kluk občas houpne zadkem, maluje se atd., jste na tomto článku správně, i když s pojmem zženštilost jste také vedle. V takovém případě se daný člověk nazývá transgender, ale dejme tomu, že pro tento článek to nazveme zženštilostí.

Proč se někteří kluci chovají zženštile?

Je těžké na tuto otázku odpovědět, ale za léta už jsem si našel odpověď. Je to stejné, jako když si holka vezme kalhoty, protože se v sukni necítí dobře. Říkáte snad o takové holce, že je „mužatka“? Je to také stejné, jako že si někdo nechá narůst vousy, strniště nebo si holí tvář každý den. Je to prostě o tom, co je vám příjemné. Jde o to, že někdo má radši rifle a někdo si radši vezme kalhoty z jiného materiálu. Někomu vadí tričko s potiskem, protože mu prostě není příjemné. Odsuzujeme takové muže? A vrátím se k ženám, odsuzujeme ženy, co si vezmou kalhoty a vzepřou se tím společenskému stereotypu? Podle mě většina odpovědí zní: „Ne.“

Podle společenských měřítek jsem „zženštilý“

Rád se namaluji, tak jak je mi to příjemné a pohodlné. Rád si vezmu legíny. Nesnáším fotbal. Sám ale pojem zženštilost nerad používám, podle mě je to jen další zbytečné stereotypní škatulkování používané pouze k urážkám

Je to tedy normální?

Každý na to může mít specifický názor, ale já tuhle otázku zahraju do outu a možná řeknu něco, co byste nečekali. Ne, není to normální, ale co dnes normální je? Každý se dnes určitým způsobem vymykáme normálu. Pokud si ale tuto otázku položíme jinak: „Je to normální, podle toho, jak se dnes chovají lidé?“ Zde je odpověď: „Ano.“ Ubližuje zženštilý člověk někomu? Odpovězte si každý sám.

Vadí vám zženštilost u kluka? Napište nám do komentářů.

Titulní foto: © Depositphotos.com/iulianvalentin

Autor článku je kontroverzní osobnost svého regionu, snaží se naťuknout v každém člověku představivost a zamyšlení se nad daným tématem.
Onload

33 názorů ke článku

27. 11. 2014 v 17:40On-line Klucinek  (33/176/75)
O tomto článku lze napsat pouze...jaký pán, takový krám...
Souhlasím - 22   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
27. 11. 2014 v 17:48Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Není a snad nikdy nebude. Zženštilí gayové mi nevadí, pokud nemají potřebu se projevovat všude možně. Pak si totiž odpovím na tu otázku, jestli takový člověk někomu ubližuje - ano, ubližuje ostatním gayúm, kteří se snaží, aby je společnost brala jako ostatní.
Souhlasím - 43   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:10Off-line BeCrazy  (28/186/-)
ThomPrag: Je rozdíl jestli se člověk snaží vystupovat jako "gay" nebo jako jedinečná osobnost.... ale to už je podle mého trochu pokročilá psychologie

klucinek: Neni radno soudit pána, když pána neznám ;)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 13  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:18Off-line GverGraen  (33/-/-)
No... co na to jen říct... Přece jen vývoj nošení kalhot u žen má poněkud delší vývoj, řekl bych že nejvíce tomu vděčíme druhé světové válce kdy ženy museli zastat role mužů ve výrobě, čemuž byla jednat přizpůsobeno jejich oblékání a také se tím v očích mužů dotáhli na jejich úroveň. To je ale doba 70 let zpátky... To že se z některých chlapů stávají zkřehlý vývrtky, co se oblékají jako ženy... Těžko říct jak je tomu dlouho co jsme to začali vídat častěji ale 70 let to nejspíše nebude :) Vycházím z klasického modelu muže jak je vnímán už staletí. Pro mne má být muž tím lovcem, odvážným a čestným ale také zručným a pracovitým. Muž je pro mne člověk co když vidí že ženě zdechlo auto, tak ji z čiré galantnosti odtlačí na parkoviště. Muž by se neměl bát že mu u toho popraská lak na nehty a zašpiní si legíny se svítivou blůzkou :) Dle hesla In omnia paratus - připraveni na vše. Chlap oblečený jako žena, je maximálně připravený na nějakou extravagantní módní přehlídku v Miláně.

Toliko k myšlence. Pokud však jde o obsah má ten stejný problém jako většina článků zde. Je až tristně neobsáhlý, vždyť jen jedna jeho třetina je úvod. Tohle by bylo daleko vhodnější téma pro článek uvedený formou rozhovoru s nějakou takovou modelkou, tohle je poměrně nudné a nic neříkající asi jako výkřik do tmy na zdi facebookového profilu.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:24Off-line Km891996  (26/175/63)
Mě přijde že si zženštilej autor chtěl jen vylít srdíčko :-DJen prázdné keci a článej je absolutně o ničem...
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:26Off-line BeCrazy  (28/186/-)
GverGraen: Děkuji za k***iku, pokusím se napravit ;) Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, to je skoro na další článek :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:26Off-line Km891996  (26/175/63)
Jen to ne:-D
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 11. 2014 v 18:27Off-line Ryen  (34/173/67)
No stručně řečeno - je to jejich věc, takže si jich nevšímám, ale se zženštilým bych nikdy nebyl. ;) A to, že nám dělají "blbý jméno", to je jenom z poloviny jejich vina - druhou polovinu nesou ti, co škatulkujou. :)
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 19:32Off-line MonsterP  (29/170/68)
Příjde mi, že většina gayů tak nějak bojuje proti nesnášenlivosti, ale přitom nedokáži tolerovat ostatní... Když se mi něco nelíbí, tak to neřeším, ne? Pokud se podíváte, tak i dost hetero kluků je dnes zženštilá, ale móda a trendy takovým směrem směřují, tak se toho drží... A že to hǎže špatně světlo na ostatní? Kdyby si každej hleděl svýho, a neřešil ostatní, tak je to každému jedno :)
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 19:41Off-line GverGraen  (33/-/-)
MonsterP: Je jedno že se tak obléká čím dál tím víc kluků bez rozdílu orientace. Děsivé je to čím se pro chlapy obecně stává móda. Ještě jsem nezažil nikoho takového kdo by byl všestranně použitelný v běžném životě. Většinou jsou to prostě neschopné bábovky.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 19:50Off-line MonsterP  (29/170/68)
GverGraen: vsadím se, že pár let zpátky by byla většina chlapů zděšená i z toho, jak se dnes obléká "normální chlap" :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 11. 2014 v 19:52Off-line GverGraen  (33/-/-)
MonsterP: nemluvím o oblékání ale o tom že většina těch co projevuje nějaký větší zájem o módu jsou úplně k ničemu.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 11. 2014 v 20:01Off-line MonsterP  (29/170/68)
nevim jak ty, nebo ostatni, ale pro za me je kazdej clovek na neco dobrej, nepovazuju lidi za "k nicemu" Ale to je fuk, "k nicemu" jsou oni, kdyz rikas... At si kazdej je, jaky chce
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 11. 2014 v 20:06On-line Klucinek  (33/176/75)
Všechno je na hovno, jen včely sou na med...a i ten je na hovno....
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 20:10Off-line Inteligentni_lvicek  (33/175/75)
Když bude chtít nějaký gay nosit sukni nebo se malovat atd., tak tím neškodí ostatním, škodí ostatním ti, co odmítají připustit, že co se líbí jednomu gayovi se nemusí líbit jinému a co soudí lidi za to, co ostatním neubližuje, jako například, že nosí sukni místo kalhot. Když se někomu nebude líbit, že někteří kluci chodí s klukama, tak budete říkat, že gayové, co chodí s kluky, poškozují obraz gayů? Proč by měl mít člověk právo chodit s osobou stejného pohlaví, ale neměl by mít právo se oblékat, jak se mu líbí (samozřejmě s určitými výjimkami, např. chirurg nemůže operovat, v čem ho napadne).
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 11. 2014 v 20:14Off-line Tomik.P  (28/174/69)
MonsterP: Souhlasím s tebou ;) až se budou všichni navzájem tolerovat, bude klid ;)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2014 v 20:31Off-line Jaromir1987  (35/173/71)
Článek je děsně trapnej díky těmto vytočením kabelkam nás osuzují je to děs nemoch bych ani vedle sebe mít vytočenou buznu co chodí z kabelkou a maluje se
Jednou kurna máme pero tak jsme chlapy ne a ne trapni vytočený k***y
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
27. 11. 2014 v 21:06Off-line MonsterP  (29/170/68)
Pokud vim, tak lidi odsuzuji gaye kvuli tomu, ze jsou na stejne pohlavi. Jeste jsem nevidel, aby si nekdo rekl "od ted nenavidim gaye kvuli tomu, jak se oblekaji, no a co, ze chodi s klukama, hlavne to obleceni!!!"... Ja bych vedle sebe treba nemohl mit nekoho, kdo neovlada cestinu....
27. 11. 2014 v 21:08On-line Klucinek  (33/176/75)
A proto pises bez hacku a carek, ze?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 11. 2014 v 21:13Off-line MonsterP  (29/170/68)
Nepatri to sem, ale jelikoz mi stranky na tabletu blbnou, tak fakt nemam naladu jeste vsude cpat hacky a carky... Myslim, ze jinak je to v poho, nezamenuju s/z, i/y, h/ch.....
27. 11. 2014 v 21:15Off-line Koprda.fukyna  (31/185/86)
Naopak musím říci, že dnešní doba vyniká tím, že jsou lidi neobyčejní a proto jsou odsuzovaní. Každý se převážně obléká tak, jak mu doba říká, že se oblékat má, anebo jak se projevovat má. Když se podívám na celeb***y, každý si v nich najde, co se jim líbí anebo co se jim nelíbí, dle mého ve společnosti, ve které žijeme je to dost podobné. Ano, uznávám, je doba možností a nových způsobů a je toho najednou mnoho, a lidi si nikdy nezvyknou na extravaganci, když to tak nazvu, dokud lidi nezačnou tolerovat už jakýkoliv způsob života ostatních lidí.
27. 11. 2014 v 21:22Off-line Koprda.fukyna  (31/185/86)
A pokud se mám vyjádřit k článku, myslím si, že je to projevením jen názoru, pro toto ještě neexistují přesná určení, ale zženštilost je jedna z nich, neřekl bych urážka, ale jenom označení skupiny lidí, kteří mají prvky žen. A k vymykání normálu, lehce souhlasím s tím, co dnes je normální? Ale na druhou stránku, ale normální je to, na co jsme zvyklý, co nás rodina a společnost učila, na základu, na kterém jsme vychováni. :-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 11. 2014 v 00:48Off-line Tarkan84  (39/199/85)
Jsem opravdu přesvědčen, že jde spíš o škatulkování.. pokud někomu pošlu svou fotografii z 80% mne odsoudí že jsem zženštilí už jen díky ostřejším křivkám v obličeji..! Pokud se semnou vidí osobně začne měnit názor..
Tím že preferuji příjemný, hladký a čistý vzhled neznamená že jsem vykroucený gay mluvící jemným hláskem. Ale to jsou již aspekty které nejsou na fotografii vidět, jenže o to už se nikdo nezajímá a škatulkuje.
Jsou prostě jemné, drsné, přírodní, exotické a extravagantní typy lidí..
pohled na ně každý soudí po svém. myslím si že článek je z větší části pravda. Spousty lidí neumí rozeznávat různá viduální zaměření.. což je škoda..:-(
28. 11. 2014 v 10:25Off-line Josh.o  (31/-/-)
"Být jedinečná osobnost" je podle mě u spoustu lidí záštita toho, být výstřední, snažit se pobuřovat nebo mít nedostatek vkusu. Žzenštilost mi nevadí, a kdyby ano, byl bych pokrytec, vzhledem k tomu, že sám jsem poměrně zženštilý. Na druhou stranu bych zženštilého přítele nikdy nechtěl, přitahují mě protiklady a věřím, že zženštilost v některých případech patří do role submisivních gayů.. Ale co mi přijde nechutné je ten typ zženštilosti, kdy se kluk stylizuje do vzhledu promiskuitních žen nebo hodně levných prostitutek.
28. 11. 2014 v 14:54Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Tarkan84: To je chyba fotek. Zkus oslovit někoho ve tvém okolí, kdo umí fotit, ať ti udělá pořádný fotky. Podle mě zženštilý nejsi, ale uznávám, že ty fotky k tomu mohou směřovat. Lidi si často neuvědomují, jak fotky zkreslují.
28. 11. 2014 v 18:56Off-line Prcek1994  (30/175/69)
Když někdo chce být zženštilý, tak ať si je. Myslím, že každému z nás někdy něco ujede. Ale já bych s zženštilým či tzv. "vykrouceným" klukem být nemohl. Jednou je to kluk, tak ať se chová jako kluk.
PS: Nikomu to neberu, nikoho nek***izuju. Prezentoval jsem jen svůj názor.
29. 11. 2014 v 00:18Off-line Tarkan84  (39/199/85)
ThomPrag: díky, mno znám celkem dost fotografú ale žádný není dostatečně dobrý, nebo nefotí portrétové fotky.. přijde mi to složité.. fotit spousty fotek tak aby to vypadalo že jsem normální kluk.. na druhou stranu je to poslední že bych chtěl přesvědšovat kluky o tom že nejsem princezna.. prostě to tak je a je mi fuk kdo si co říká.. i když mne to také mrzí..:-( ale to škatulkování a odsuzování opravdu příjemné není.. nejsem člověk který má nouzi o kluky to opravdu ne ale občasné názory mne opravdu zaskakují..:-) na druhou stranu si říkám buh ví kdo sedí na druhé straně compu..:-D
29. 11. 2014 v 10:32Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Tak já jsem toho názoru, že normalita neexistuje. Normalita rovná se průměr. A takovéto chování z toho průměru vyčnívá. Ale je to jen osobní věc daného člověka. Neodsuzuju ho, ale také mě někdo nemusí přesvědčovat, že je "normální"... :-) Ostatně proto se našemu hnutí přezdívá barevné (směsice všeho) nebo LGBT - je tam i to trans. ;-)
29. 11. 2014 v 13:17Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Keshik: Oblíbený je mýtus o tom, že gayové jsou velmi tolerantní ke všemu a ke všem a právě proto, že jsou sami utiskovaná menšina. Několikrát to tady už zaznělo, takže jen zopakuju - JE TO NESMYSL. Gayové (a lesby pochopitelně taky) jsou skupina lidí, kteří mají jedno společné - sexuální orientaci na stejné pohlaví. Jsou mezi námi liberálové, radikálové, militaristi, pacifisti, dělníci, intelektuálové, katolíci, židi i bez náboženského vyznání... prostě různí lidé. Je proto zcela nesmyslné, že budeme všichni tolerantní, sluníčkoví, mírumilovní a budeme každého chápat...jenom proto, že jsme gayové.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 11. 2014 v 22:42Off-line Ozabik008  (28/-/-)
Já se například považuji za zženštilého, ale ne vizuálně, rozumím, každému to nemusí být příjemné. Pro mě jsou nepříjemné zase takovéhle věty, že jsme v životě "k ničemu". To nepopírám, nejsem technicky zručný, ale opravdu si k ničemu nepřipadám. Je spousta věcí, které jsou na člověku pěkné. Všímat si positiv je v životě důležité. A nikdo na světě samozřejmě není stejný. Proto je dle mého nesmysl zařazovat lidi do takovýchto skupin. Každý se chová jinak...
01. 06. 2015 v 01:24Off-line Iglw  (48/172/77)
Nemám rád zženštilé osoby,ale i takové se vyskytují.Já je nevyhledávám,ani oni mne.Chlap musí být pořádným chlapem i mezi nohama a výzorem i mluvou!
11. 12. 2016 v 01:46Off-line Plemenik  (48/183/98)
Je to běžné že u gay kluků v pubertě je snaha se zkrášlovat, vystávat hodiny před zrcadlem, zkrátka upoutat pozornost. Zkrášlování je častější u inteligentních hochů, nejen gay ale i straight. Většinou to přejde do 25 roku věku.
Samozřejmě, že normální gay kluci to nedělají, protože mají potřebu být normální tak moc, že chtějí splynout s davem, nevyčnívat z průměru. Normální gayové nám nemůžou být vzorem, protože z našeho pohledu jsou to ofce. Někomu se může tato schopnost přizpůsobení zdát jako úžasný dar. Ale není o co stát. Normální lidé prožijí normální, průměrný život jako kolečko v soukolí a to i dost trpký a nešťastný život.
20. 03. 2021 v 13:55Off-line Adal82  (75/173/80)
Byl jsem ženatý, mám dvě děti a 7 vnoučat. Rozvedl jsem se, když jsem se zamiloval do může ve svých 25 letech. Žena umřela a s dětmi se do nynějška stýkám v pohodě a vědí, že jsem gay. Nikdy jsem nikde tím problémy neměl. Prostě se chovám jak muž. Jsem zručný a nebojím se ušpinit prací. V soukromí a v naší společnosti mi tkzv. zženštilí kluci nevadí. Bavím se s nimi dobře. Ale mimo tohle prostředí to nemusím a ve vztahu je také nemusím a ani nemám. Neškatulkuji, ale vím, že v současnosti to prostě dělá problémy. To je můj názor.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload