Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Mladí gay kluci nechtějí s rodiči mluvit o svojí sexualitě. „Mohou se obrátit na nás“, říká operátorka z Linky bezpečí

Mladým klukům se některá témata s blízkými osobami těžko řeší. Jedním z takových nekomfortních témat je bohužel i otázka sexuality. „Pokud kluk řeší svoji homosexualitu a potřebuje si to uspořádat, nemusí s tím jít hned za rodiči,“ říká v pořadu StandaShow Kateřina Lišková, operátorka Linky bezpečí.

Děti často nechtějí rodiče zatěžovat a vycítí, že pro ně může být jednodušší, když se svěří někomu jinému – častokrát se obrací právě na Linku bezpečí.

„Nevím, jak mám našim říct, že jsem homosexuál. Bojím se, že je zklamu, že mě odvrhnou, táta bude asi řvát… já už jsem s tím smířený, svého přítele miluju, jen se to bojím přiznat rodičům a klukům ve škole…“ svěřují se často volající.

Jestli si chcete bez zábran a tajností popovídat o tom, co vás v souvislosti s homosexualitou potkalo, můžete kdykoliv zavolat nebo napsat na Linku bezpečí. Nemusíte se obávat předsudků. Operátoři i operátorky na Lince bezpečí totiž považují homosexualitu za normální a nikdo z nich se ti nebude vysmívat.

Děti, mládež a studenti do 26 let mohou využít bezplatnou Linku bezpečí na telefonním čísle 116 111. Linka je k dispozici anonymně a nonstop.

Kdy je nejlepší udělat coming out? Youtuber Lukefry se svým bývalým přítelem Matějem Čížkem odpovídají v podcastu „Etcetera“

Titulní foto: © Depositphotos.com/pressmaster

Onload

22 názorů ke článku

07. 06. 2020 v 04:49Off-line Steve.D  (49/185/129)
A pak že je v této zemi všechno s právy komunity LGBT v pořádku.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
07. 06. 2020 v 13:49Off-line Bweepo  (24/175/60)
Vjenceslav, ta souvislost není přímá, ale existuje. Pokud stát plně neuznává homosexuály jako rovné občany, jak pak můžeme od občanů očekávat že se budou chovat jinak? To, že jako společnost neuznáváme nějaká práva homosexuálů, bude zákonitě vychovávat další lidi v přesvědčení že gayové nejsou plnohodnotní občané.
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
07. 06. 2020 v 18:34Off-line Invictus  (23/182/100)
Vjaceslav: A co jsou větší práva než standardní? Je to rovnost před zákonem, že.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:23Off-line Edvin  (33/186/95)
Steve.D a i Bweepo
Tohle nemá nic společného se státem ale že lidé cítí averzi vůči lidem kteří mají něco jinak. Ale to není jen o orientaci, můžeš bát buzna, tlustý, velké uši nebo třeba brýle. Nebo rád vyšíváš a někdo v práci se tomu směje. Vždy v životě a na různých pracovních pozicích, nebo sociální skupině... vždy budeš někomu vadit a někdo bude protestovat... je to normální, nejsme ve světě kde jednorožci žerou duhu a serou fialky. Každý z nás je někdy za něco dehonestován, je jen o síle charakteru jednotlivce jestli se s tím srovná.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:25Off-line Edvin  (33/186/95)
Vjaceslav
Moc nechápu proč tady teoretizuješ nad preferencemi redakce...
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:37Off-line Steve.D  (49/185/129)
Takže vlastně žádná práva nepotřebujeme, že? Vystačíme si silou jedince. Nezlobte se, ale tohle vám z toho vyplývá.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:39Off-line Edvin  (33/186/95)
Steve.D
Práva máme jako kdokoliv jiný, i nás hájí zákony v případě diskriminace. Co PŘESNĚ se vám nezdá?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:54Off-line Steve.D  (49/185/129)
Jestli je právo pro gaye manželství se ženou, tak pěkně děkuju. A takových nenaplněných práv je mnoho. Přečtěte si stránky Jsme fér, tam je to docela pěkně sděleno i když ani tam to není vyčerpávající.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
07. 06. 2020 v 19:57Off-line Bweepo  (24/175/60)
Homosexuální páry nemůžou uzavírat manželství.
A ten argument, že se vždy kvůli něčemu bude diskriminovat je nepravdivý. Je snad otec zklamaný ze svého syna protože má zelené oči nebo zrzavé vlasy? Ne, není a ani by ho takové věci nenapadly. Ale z homosexuality zklamaný bude. Čím to je způsobeno? Tradicí. Je to tím že naše tradiční západní kultura neuznává homosexualitu, přitom je to vlastnost stejně neovlivnitelná jako barva očí nebo vlasů. Diskriminace skončí až tehdy, kdy se na tyto tradice zapomene a k tomu stát svým diskriminačním přístupem rozhodně nepomáhá.
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
07. 06. 2020 v 20:13Off-line Edvin  (33/186/95)
Aha, takže chápu... hledat problém tam kde není je vždy snažší než chtít něco po sobě.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
07. 06. 2020 v 20:27Off-line Bweepo  (24/175/60)
Aha, takže chápu... převést téma na něco jiného, protože nedokážu odpovědět na ucelený argument. Chtělo by to asi vymyslet nějakou lepší odpověď než "nemáš pravdu"
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 06. 2020 v 20:27Off-line Steve.D  (49/185/129)
No jasně, tak běž třeba do Čečenska a sázej na sílu jednotlivce. To je tak p***ažené za vlasy, až to bolí. Síla jednotlivce vše nezvládne, to snad chápeš.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 06. 2020 v 21:11Off-line Invictus  (23/182/100)
Edvin: Zákon garantuje lidem práva a dává povinnosti. Povinností je i dodržovat zákon jako takový a spolu s ním práva. Taky se dostáváme k tomu, že práva platí pro všechny svéprávné stejně.

Když jsi tlustý a přijdeš do posilovny, mohou se reakce lidí lišit, někdo se nemusí ani podívat, někdo může fyzicky zaútočit. Majitel tě může vyhodit. Ale před zákonem si jsou všichni rovni, ať zabere jednu nebo tři židle. S vhodným protějškem může vytvořit manželství.
Ale jak tady přirovnáváš homosexualitu k tělesným rysům, umožňuje ti homosexualita vytvořit manželství? Ne? Pak je teda něco v tvém argumentu něco špatně a buďto homosexualita není podobná tělesným rysům nebo je to opravdu nějaký předsudek. Oboje možnosti jsou možné.
07. 06. 2020 v 21:30Off-line Bweepo  (24/175/60)
Některým lidem tady asi nedochází že práva se neomezují jen na jednotlivce, ale jsou i práva skupin. Dejme tomu, že Česko by zakázalo všechna náboženství kromě Římskokatolické církve. Vyznavači ostatních náboženství by se nemohli scházet. Někteří lidé zde by řekli, že je to v pořádku, protože všichni mají stejná práva, ale je jasně vidět jak je ten argument demagogický, protože vyznavači ostatních církví by byli jasně diskriminování. A to samé platí i na poli sňatků, to musí přece vidět každý rozumný člověk.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 06. 2020 v 22:16Off-line Invictus  (23/182/100)
SkoroVoják: A ty posloucháš nějakou neziskovku jen když se ti to hodí?
08. 06. 2020 v 08:35Off-line Hrabuvka  (40/180/75)
A to chtějí adopce dětí? Nikdy!!! Myslím si že od toho jsou dětští psychologové takže tato služba mi přijde fakt dost ujetá.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
09. 06. 2020 v 18:34On-line I8051  (53/184/97)
Steve.D, uz si konecne najdi chlapa. Furt tu fnukas, ze se nemuzes ochlapit a p***om ani nemas s kym, kdo by taky chtel vecne ufnukanyho pepika-teoretika :-)
10. 06. 2020 v 05:36Off-line Steve.D  (49/185/129)
Samozřejmě, že by dětským psychologům by nikdo práci při schválení stejnopohlavních adopcí a surogátního mateřství pro stejnopohlavní páry nevzal.

Mnoho leseb a gayů má mnohaleté vztahy, stejně jako heterosexuálové.

A nemusíš mít o mne strach, já jsem ve vztahu se svým přítelem už několik let, ty si konečně někoho najdi, ať nemusíš vypouštět takovéhle lži.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 06. 2020 v 04:11Off-line Asgeashi  (102/183/68)
Podle mě by hetero rodiče měli evolučně ,,dospět,, a vychovávat svoje potomky tak, aby další generace vnímala homosexualitu jako něco běžného a nepodstatného. Jenom tak bude vnímána na úrovni něčeho standartního, jako např. volba šatů, či auta.

Druhá věc je adopce. Stojnopohlavní páry se nedokáží reprodukovat, a tak by to mělo i zůstat.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 06. 2020 v 05:11Off-line Steve.D  (49/185/129)
Podle této logiky všechny páry, které se nedokáží reprodukovat, by neměly mít děti. Tedy i heterosexuální, které se nedokáží reprodukovat ze zdravotních důvodů. U gayů a leseb to nejsou dokonce ani zdravotní důvody, pouze sexuální orientace, proč se nedokáží reprodukovat. A gayové a lesby se nedokáží reprodukovat pouze se svým partnerem, s opačným pohlavím mimo tento vztah to lze bez zdravotních komplikací, které naopak hrozí u bezdětných heterosexuálů. Navíc kromě adopcí je možno surogátní mateřství, které dává šanci na šťastný život i dětem, které by se jinak nenarodily. Gayové a lesby vychovávají děti od nepaměti, ovšem chápu, že homofobům, náboženským fanatikům a v neposlední řadě politikům, kteří homofobie a náboženského fanatismu zneužívají, to nehraje do karet.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
02. 06. 2022 v 07:34Off-line Rogi22  (48/170/75)
Najlepšia linka pomoci su starši gayovia , ktori maju skusenosti . Ja osobne pomaham gay teenegerom ohladne orientacie. A kedykolvek sa mozu obratit na mna rad im pomozem .
02. 06. 2022 v 10:21On-line I8051  (53/184/97)
Jojo Rogi22, ty jim pomuzes ... :-)


Hledám: pravidelný sex, kamarádství
Ve věku: od 15 do 25 let
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload