Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Máme gaydar: 5 znaků, jak poznat gaye

Míjíte spoustu hezkých kluků. V duchu si říkáte „ten je“ (myšleno gay) nebo „ten by mohl být“. Naproti tomu babička mluví se svým milovaným vnukem, který je „jasný“ gay a přitom ji to ani nenapadne. Hledáme gaye všude okolo, žijeme v tom, nebo prostě máme gaydar? Podle vědců máme větší schopnost poznat gaye.

Gayům pomáhá gaydar

Když se mluví o gaydaru, spousta lidí neví, co to vlastně znamená. Je to přitom docela vtipné hovorové spojení slov „gay“ a „radar“.

Mnoho gayů věří, že rozeznají ostatní gaye od „heteráků“ – nazývají to „gaydarem“. Dokazuje to i studie Dr. Lorenze Colzata z univerzity v Leidenu (Nizozemí), podle které mají homosexuálové větší schopnost rozeznat homosexuála než heterosexuálové.

Foto: antichrist, Flickr, Creative Commons

Vědci po celém světě se snaží najít a popsat rysy homosexuálů, aby se dala sexuální orientace určit na základě předem daných pravidel:

1. Podle prstů poznáš gaye

A není tím zrovna myšleno, že by gayové dbali o své čisté a ostříhané nehty. Původně ruská studie odhalila, že délka prstů na ruce se liší dle pohlaví a sexuální orientace. Později přispěli i vědci z Kalifornské univerzity.

Výzkum říká:

  • Heterosexuální muži mají prsteník delší než ukazovák
  • Heterosexuální ženy mají naopak delší ukazovák než prsteník (nebo oba stejně dlouhé)

Podívali jste se už na svoji ruku? Zajímavé právě je, že homosexuálně orientovaní jedinci mají ruku jako opačné pohlaví – tedy gayové by měli mít delší ukazovák než prsteník (jako ženy).

2. Řeč

Podle mluvy a výšky hlasu lze mnohdy bezpečně poznat gaye. Není to ale výmysl skupinky gayů, tvrdí to i studie z osmdesátých let minulého stolení.

Jedna studie hovoří o tom, že už v útlém dětství se může u chlapců objevovat femininní řeč. Podle studie to přitom byli chlapci, kteří se později přiznali k homosexualitě. Zajímavé na tom je, že se řeč může projevovat ještě dříve, než se vytvoří samotná gay identifikace jedince.

Jiná studie říká, že hlas se změní až po tom, co si člověk připustí homosexuální orientaci.

3. Pohyb

Někteří gayové se vyznačují „zženštilými“ pohyby, většinou je součástí mluva a znatelná výška hlasu. Může to znít až zvláštně, ale podle studií (zdroj) následující pohyby napovídají, že se může jednat o gaye:

  • Natažený ukazováček cvrnká do ucha.
  • Ruka zlehka poklepe na zátylek.
  • Ukazováček a palec vytváří kroužek kolem špičky nosu. Kroužkem aktér točí střídavě zleva doprava a zprava doleva snažíc se do něj zasunout hlouběji nos.
  • Dlaň položená na hřbet druhé ruky, pohyby palců napodobují mávání křídel.
  • Jedna ruka plácne druhou přes uvolněné zápěstí.
  • Ruka mírně natažena před tělem, dlaní k zemi, se střídavě naklání zprava doleva.
  • A nakonec snad častá poloha: Paže ruky podél těla, předloktí v pravém uhlů k paži (směřují dopředu od těla) a zápěstí svěšené dolů.

Zpozorovali jste na sobě, že děláte některé zmíněné pohyby?

Foto: gpaumier, Flickr, Creative Commons

4. Obličej

Někteří gayové si také myslí, že poznají stejně orientované kluky podle rysů a charakteristiky obličeje. Je to ale určitě složitější, než předchozí body.

5. Oblečení a styl

Když na klukovi uvidíte uplé růžové tričko, vyžehlené, načesané vlasy a do toho „malou tašku“ přes rameno, asi nebudete mít příliš pochyb o jeho orientaci.

Nelze to ale brát jako fyziologické pravidlo. Je to pouze móda, zvyk, póza, zkrátka člověk ovlivněný svým okolím. Je to něco, co zde dnes je, ale za pár let být nemusí – což se o předchozích pěti pravidlech říci asi nedá.

Co si o gaydaru myslíte vy? Poznáte gaye?

Foto: gpaumier, Flickr, Creative Commons, codeproject.com

Onload

117 názorů ke článku

15. 09. 2011 v 16:06Off-line 18xxx20  (35/177/69)
Gaye v radikální většině případů poznám... Ale z uvedených 5 věcí nesplňuju ani jednu (možná ten obličej, ale o tom pochybuju...)
Souhlasím - 100   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
15. 09. 2011 v 18:10Off-line Rinoa  (35/182/83)
podle prstů jsem teda heterosexuál, jinak gay gaye pozná téměř vždy, ... pře ce ;))
Souhlasím - 110   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
15. 09. 2011 v 22:38Off-line Whitelies2  (31/183/64)
takze ja jsem hetero? no prima =D ani jeden bod jsem nenasel, ktery by na me sedel.
Souhlasím - 40   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 09. 2011 v 22:15Off-line Liveles  (31/177/74)
řeknu vám, taky podle těch prstů jsem totální heteráč, no ale co už. Holky prostě ne!!!:D
18. 09. 2011 v 18:28Off-line Fanicek  (46/-/-)
Mě teda bezpochyby odhaluje ton hlasu a pohyby ..a prsty..to sedí...SEM JASNEJ :-)
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 10. 2011 v 21:07Off-line 18xxx20  (35/177/69)
Tom: asi jsi bi :P :DDDDD
26. 11. 2011 v 08:22Off-line Orlovice123  (28/165/56)
tak to je dobry ani jedna věc mi nesedí
09. 12. 2011 v 17:20Off-line Petr.musil21  (38/185/65)
No podle prstů jsem heterák no fuuuuj to je hnus
12. 12. 2011 v 19:17Off-line Lunik17  (31/155/56)
no podle těch prstů sem hetero.... no zajímavá studie
14. 12. 2011 v 12:27Off-line Salvatore  (49/178/80)
podle prstú jsem taky hetero :-DD a nic na mě nesedí a z tím že poznat na někom jestli je nebo ne?? mno u nás v práci jsou dva kluci jeden se obléká a chová jako typická pravá buzna ale zarputile tvrdí že NE!!! sice pořád si myslím že je jelikož každej vztah z holkou mu stroskota ale to spíše tím že je ve svých 22 letech ještě děcko |.-)) ale druhý kluk mluví jako buzna chodí jako buzna vytočená a má vztah z holkou tak je nebo ne??:-DDD
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2011 v 12:00Off-line Shock  (31/178/80)
Nemyslím, že je to zrovna o tomhle. Mám kamarády heteráky, kteří splňují znaky, jsou nechutně ženský, ale stejně... Jsou to pořád jenom heteráci.
Přítel třeba vypadá jako hetero a je homo.
19. 12. 2011 v 20:51Off-line KapitanOVES  (32/186/70)
Gay gaye pozná-blbost.
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
20. 12. 2011 v 00:23Off-line Waranek  (34/-/-)
a není to všechno tak trochu absurdní?
22. 12. 2011 v 18:05Off-line Iximamamia  (45/206/96)
ja poznam hned :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
04. 01. 2012 v 16:52Off-line Tristan  (31/-/-)
Totální keci.. :D Zase se někdo nudil. To, že se někdo zajímá o módu a oblečení neznamená, že hned musí být gay.. to samé u toho prsteníčku. :)
04. 01. 2012 v 18:32Off-line Petr.musil21  (38/185/65)
Jj dobrý názor
05. 01. 2012 v 16:06Off-line Tristan  (31/-/-)
Jednoduše.. Pokud chcete vědět jestli někdo je na kluky, tak se ho zeptejte.. ;)
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
10. 01. 2012 v 18:34Off-line Lotus94  (29/169/54)
Tak podle prstů bych měl být,,údajně,,hetero ale holki né...nechci
11. 01. 2012 v 20:14Off-line Belamipetr  (55/188/96)
podle sebe soudím tebe-bylo zřejmě prapůvodní téma tohoto gaydaru autora...dle tohoto jsem teda heterouš,což je pitomost,protože jsem teplejší než žehlička
18. 01. 2012 v 20:36Off-line Edward18  (30/165/51)
no podle prstu jsem heterák tak nevim ale par vět je spravnych to musim přiznat :)
20. 01. 2012 v 23:29Off-line Mat  (31/183/62)
podle těch prstů my vychází že sem hetero to bude můj ale koukat :)
25. 01. 2012 v 00:12Off-line Ivan0000  (32/175/58)
nic nesedi ... a ze gay gaye vzdycky pozna s tim taky nesouhlasim :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 02. 2012 v 21:58Off-line Ali  (39/190/85)
to us bysem musel bejt heterak jako poleno a to nejsem toje pravda ze to nesedy keci a znovu keci
06. 02. 2012 v 00:05Off-line Jeason  (30/170/60)
já jsem 100% podle prstu ale nic jiného jsem nezpozoroval možná ten hlas trochu
25. 03. 2012 v 22:31Off-line WSF  (27/-/-)
Hovadina ;)
17. 04. 2012 v 20:37Off-line A.l.e.x  (34/185/74)
Na ty vykrouceniny na fotkách doplňujících článek není třeba radar, na nich je to vidět na první pohled. O čem ten článek jako je?
12. 07. 2012 v 18:14Off-line Tesak75  (52/165/60)
členej je do je gay a ne heteraci
12. 07. 2012 v 18:21Off-line Tesak75  (52/165/60)
i tu muse j byt lesbi
12. 07. 2012 v 18:24Off-line Tesak75  (52/165/60)
je tu do mám rad holki i kluci
12. 07. 2012 v 18:25Off-line Tesak75  (52/165/60)
komuto vadi a jsem nehodi
12. 07. 2012 v 19:23Off-line Patrick.ArtHur  (28/185/60)
urcite to u mna neplati v prstoch
12. 07. 2012 v 19:25Off-line Patrick.ArtHur  (28/185/60)
myslim, ze sa "gaydar" neda podkladat takymito "faktami",ktore aj tak poriadne u nikoho neplati, proste to vicitime ak chceme a naplno si uvedomujeme kto sme
13. 07. 2012 v 16:47Off-line Viktorr  (27/180/60)
Tak na mě sedí všechno kromě hlasu.. :)
16. 07. 2012 v 07:02Off-line Pavekk  (51/171/98)
I mě ty prsty nesouhlasí... :-) ale jinak pár věcí jistě... a gaye poznám tak na 90% taky na dálku :-)
16. 07. 2012 v 19:35Off-line Baleke  (29/183/68)
Rekl bych ze buzerant muze zustat buzerantem i bez noseni vysokych podpadku. ;)
19. 07. 2012 v 07:04Off-line Peta_87  (36/172/75)
Já si myslím, že je to úplně jedno, i zarputilý heterák se někdy chová jako gay a moje hláška zní, že nikdo není 100% heterák. Tahle studie nic nedokazuje u mě by se trefila max do rozdílu prstů, možná nějakých pohybů. Je zajímavé, že holky to na mě poznají hned, ale "hetero" kluci, těm to někdy trvá, o to je to větší legrace. Už se těším na další studie :-))
19. 07. 2012 v 12:54Off-line Svejk  (33/185/85)
Není to jedno ,většina čechů posuzuje lidi podle toho jakou sexuální orientaci mají,jak vypadají,co dělají,co nosí a taakový hovadiny -člověk má být takovej jakej si myslí že má bejt Toto je můj názor
19. 07. 2012 v 16:20Off-line Power  (23/180/65)
Na mne nepasuje žádný z 5ti uvedených znaků.
19. 07. 2012 v 22:48Off-line Kufiii  (29/184/80)
podle prstů jsem heterák :D
23. 07. 2012 v 11:37Off-line Ardaj  (24/-/-)
podle prstů heterák a to ostatní se mi taky nějak vymyká, asi jsem celej hetero v tom případě :DD
06. 08. 2012 v 18:44Off-line Michal18  (29/176/95)
Podle všech těch bodů jsem 100% heterák... :D No, tak kde je chyba, když se mi líbí kluci.
07. 08. 2012 v 11:00Off-line Orlovice123  (28/165/56)
je to vymyšlený :-)
14. 08. 2012 v 10:52Off-line Mano  (30/164/57)
To bysom si dal poriane
14. 08. 2012 v 17:19Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Hmmm, takže podle ruky jsem heterák a z toho zbytku nesplňuju ani jedno. To jsou ale kraviny :-)
25. 08. 2012 v 22:53Off-line Patrick88  (35/176/66)
Ja som podľa ľavej ruky gay a pravej heterák :DD
28. 08. 2012 v 10:24Off-line Satanek  (32/185/65)
tož já jsem hetero tak co tady dělám? :D :D
16. 09. 2012 v 20:22Off-line Patriceek  (27/165/54)
Podle prstů mi to nějak nesedí.. :DDDDDDDDDDDD
24. 09. 2012 v 20:39Off-line Salkim  (43/182/70)
ty vole to jsou zas nesmysly...:-)))
10. 10. 2012 v 17:16Off-line Grapiko123  (29/175/60)
Ak sú tieto drísty pravda, tak potom som gay len na pätinu ^_^ :D. Teda ...obidva prsteníky mám menšie ako ukazováky :P. Zvyšok je nejaký divný :D ;).
10. 10. 2012 v 17:21Off-line Grapiko123  (29/175/60)
Mám kamoša, ktorý by podľa hlasu bol gay...aj si to bohužiaľ o ňom niekto myslí, ale nie je.... Takže gay môže byť úplne ale úplne normálny chalan a ani to nemusíte spoznať :P
22. 10. 2012 v 15:14Off-line Zvedavy.heterak  (48/-/-)
Nějaký Pražák s gaydarem? Aby na mě kouknul a viděl? ;-)
02. 12. 2012 v 20:17Off-line Wampirr  (41/184/62)
blbost
02. 12. 2012 v 20:19Off-line Wampirr  (41/184/62)
Derias - treba ja
20. 12. 2012 v 16:36Off-line Patrick33  (41/179/80)
Nevim jak ostani ale umne dost lidi rika ze by to na mne nepoznali ze jsem gay ale na druhou stranu kde ziju jsem videl jednoho kluka a rikal jsem si o nem ten musi bejt a pak schodou nahod jsem zjistil ze on opravdu je ale tvrdit ze odhanu kdo je opravdu gay a kdo neni je mi prijde troufale
28. 12. 2012 v 16:04Off-line Janda007  (43/-/-)
No tak jsem hetrosedual a ne gay
30. 12. 2012 v 15:16Off-line Tirumu  (30/-/-)
S tými prstami je to trochu popletene lebo sa tam jedna o hladinu mužských a ženských hormónov a nie o sexuálnu orientáciu, ale aj keď nevieme ako gaydar funguje tak to nevadí ...
02. 01. 2013 v 20:39Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Na mě seděj akorát ty prsty a eště se to dá voblbnout natočením prstů směrem od palce :D a zvíšenej hlas mám akorát, když sem nervní :D jinak nic.

A něak zapoměli na dávání kolen k sobě a nohy přitom na stranu (nepočítám, když je zima) a pokládání jedný ruky do klína k břichu hřbetem dolů. - to je moje maximální "zženštilost"
07. 03. 2013 v 23:02Off-line Pav  (63/-/-)
tady to s těmi prsty to autoři spletli. Kdysi jsem četl nějakou studii - myslím, že zrovna Rusové na to přišli a je to přesně naopak. ten delší prsteník než ukazovák platí na gaye a nikoli na heteráky.
15. 03. 2013 v 22:38Off-line Marek_15  (26/-/-)
Ja mám na jednej ruke prsteník dlhší a na druhej kratší :D
19. 03. 2013 v 19:27Off-line DjLuko1996  (27/175/-)
ja to vicitim ked je nietko ... :D :D a zvetsa sa prezradi recickami a veciach ktore ja poznam
06. 04. 2013 v 19:59Off-line Xx-Patrik-xX  (94/-/-)
mne to pripada hrozne ubohe, aby niekto takto ojebaval ludi :D a podla prstov som fakt velky heterak... este ze som v zivote nedrzal zenske prsia, vaginu a nikdy som nemal s nimi ziadny pomer :D :D a to akoze moj heterak kamos ked bude mat vyzehlene vlasy, tak bude gay? :D smiesne, blbe a trapne:) :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 04. 2013 v 23:57Off-line Pav  (63/-/-)
ahoj - jak jsem psal už výše. Autoři zřejmě odněkud převzali ten článek o délce prstů a zcela jistě to při překladu spletli. Je to s těmi prsty - jejich délkou - přesně naopak. Takže podle prstů jsi opravdu gay.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 04. 2013 v 13:50Off-line Lotus94  (29/169/54)
Tak to jsou teda nějaké kecy za 1, nesplnuji ani jeden bod a za 2 gay gaye pozná? také kecý mám kámoše s kterým se kamarádím už od 6 let a až včera to přiznal a já za celou tu dobu nic nepoznal.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 09:06Off-line Goldlove476  (30/-/-)
Blbost, Hmmmmmmm ale Jó, ikdyž Já ten ukazováček delší mám. A mně je to jedno, když by se mně někdo rovnou zeptal, jestli jsem či ne. Tak mu to řeknu, ale jen pokud bude mít nějaké sympatie.
19. 05. 2013 v 14:34Off-line Nikdonevi  (40/165/70)
Chudák mr. Burns ze Simpsonů... poslední bod na něj skvěle sedí :-D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 05. 2013 v 22:35Off-line MilankoLeo  (28/179/62)
Na mne sedí akurát obličej,nic jiného xDDD
29. 05. 2013 v 16:38Off-line Jentakten  (28/180/-)
Právě nám kalifornští vědci rozpustili skupinu gayů a dokázali, že jsou všichni heteráci (podle prstů) :D myslím, že ti vědci by si pár těch prstů zasloužili zezadu :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
08. 06. 2013 v 12:10Off-line Plemenik  (48/183/98)
Vypadá to, že jsou 2 druhy gayů, jedni víc chlapi a druzí zženštilejší. Samozřejmě že to souvisí i s osobností. Emocionálnější kluci působí zženštileji. Expresivní kluci to více dávají najevo (vystavují na odiv) než vážní introverti.

Ten afektovaný hlas je známá věc. Dost gayů už v pubertě je si toho vědomo a víceméně úspěšně se jim daří napodobovat heterosexuální muže. Ale třeba když se opijou tak ztratí zábrany a je to vidět.

I obličej poznáte, někdo to má výraznější. V pornofilmech často hraje jeden gay a jeden normál, aby to bylo zajímavější. 2 normálové by působili odtažitě a málo vášnivě (jako že to dělají z povinnosti). 2 gayové moc teple. A vy vždy poznáte, který z nich je gay.
05. 07. 2013 v 02:02Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
Myslím, že to jsou kecy...
Kdyby gay gaye poznal, proč se teda ostýchají ho na ulici oslovit? Proč se teda neseznamujeme rovnou na ulici??
Podle mě jen silácké řeči ;).
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
05. 07. 2013 v 02:30Off-line Plemenik  (48/183/98)
Jasně, že se to dá seznamovat na ulici. To si stoupneš třeba na ulici Na příkopě doprostřed a když jde pěkný gay, tak mu zastoupíš cestu s širokým úsměvem. Takže se zastaví přímo před tebou. Zeptáš se, jak je na tom s časem a jestli by čirou náhodou neměl chuť se stavit v cukrárně. Nebo, že máš v boční ulici auto a mohl bys ho svézt. Kam? to už ti napoví jeho pohled směrem ...
05. 07. 2013 v 13:43Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
No ne, tak každý se tu ohání, jak bezpečně pozná gaye, ale ve skutečnosti to je jen tlachání a vytahování se jako v první třídě na ZŠ...
Já teda žádnej radar nemám a jednoduše když mi někdo přijde sympatický, tak se ho třebas zeptám na nějakou věc a vidím, jestli se chytne. Ale rozhodně nepoznám gaye jen proto, že se to říká apod.....
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
02. 08. 2013 v 12:48Off-line Merglo  (44/-/-)
Keď tak pozerám fotky niektorých gayov, mnohí majú ako ozdobu ruženec. Všimol som si to na viacerých. Aj to by mohol byť spoznávací znak.
Potom podľa tetovania hetero má tetovanie esteticky nevkusné, gay naopak vkusné - viac mu záleží na kráse svojho tela
Raz po mne jeden chlapec hodil zaľúbený pohľad - bolo vidieť, že som ho priťahoval. Neskôr som si všimol veľmi vkusné tetovanie - mne osobne to bolo jasné
Na mňa by asi nikto neprišiel, že som gay, avšak v poslednom čase som mal skúsenosti, že ich dosť priťahujem
04. 09. 2013 v 21:15Off-line Lukiv12  (25/158/56)
Ja gaye poznam podle toho ze mi zacne stat
04. 09. 2013 v 21:17Off-line Goldlove476  (30/-/-)
Fakt nebo je to další fór?
23. 09. 2013 v 21:08Off-line Dandelion  (30/180/95)
to musí bejt FAKE
16. 10. 2013 v 12:20Off-line Uz_vim_kdo_jsem  (40/-/-)
Kraviny
16. 10. 2013 v 14:17Off-line Ligerisek  (36/172/62)
eště sem zapoměl dávání ruky v bok, to taky často dělávám...co se dá označit za homo znak
10. 11. 2013 v 20:28Off-line Forever.single  (25/170/55)
Ja teda poznam gaye když ho vidim smějícího se v kroužku holek se zvlaštnim volnym držením rukou a těla :D
20. 11. 2013 v 17:54Off-line Eli79  (44/180/56)
a jsem v hajzlu, podle gaydaru jsem hetero .... pane bože proč, proč zrovná já, ne fuj já nechci ženskou :))
07. 12. 2013 v 07:23Off-line Colombo  (102/192/90)
Tak jsem čistokrevný heterák, neboť nesplňuji ani jeden z výše popsaných znaků...
13. 12. 2013 v 19:10Off-line Colombo  (102/192/90)
ricardosexy: Tak se seznamuj a neobtěžuj ostatní :-)
14. 02. 2014 v 08:58Off-line Mirec5  (50/178/75)
totálne kraviny
15. 02. 2014 v 16:55Off-line Bertanecek  (47/177/67)
Větší blbost jsem neviděl a neslyšel.
11. 03. 2014 v 16:14Off-line Fogacer  (55/172/61)
to je totální blbost. Už jsem v minulosti četl podobnejch článků o tom jak gay pozná gaye a málokdy to fungovalo. jasně vykrouceninu když idíte tak to asi bude dané, ale jak se vyvýjí společnost,trendy a styl tak se ty znaky zmenšují. Kdo chodí do fitka? To kdyby majitele řekli, gayum vstup zakázán měli by tam prázdno. Horší je to s mluvou. podle té spíš poznáte kdo kam patří. např. můj ex tak čučel po jiných klucích až to bylo trapný a furt říkal "toto je jistě gay" ale bylo to spíše jen jeho přání než fakt. A mimochodem křiklavé barvy často vidíte u mnoha chlapů a jsou to heteráci na tvrdo. Hold každý máme svůj styl.jinak gay s taštičkou přes rameno jsem viděl snad jen 2x? A ten jeden případ byl můj ex. :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 03. 2014 v 15:22Off-line Fogacer  (55/172/61)
Dominiku, že ty tajně zpíváš ve farním sboru? A prsteník máš delší od sklenky s vínem :-) nebo jen moc píšeš. Horší varianta je, že jej strkáš kam nemáš :-D
16. 03. 2014 v 16:21Off-line Fogacer  (55/172/61)
Dominiku znáš mne, trocha srandy či ironie nikoho nezabije, jen mne zaujalo to jak píšeš o hlase.
16. 03. 2014 v 22:51Off-line Meda_69  (28/180/60)
Mám stejně prstenik delší než ukazovak a jsem gay :-D
17. 03. 2014 v 00:21Off-line Pav  (63/-/-)
Méďo buď v klidu, co se týká těch prstů, tak to špatně přeložili. Opravdu je to tu naopak a delší prsteník signalizuje spíše to, že je člověk gay, než když má delší ukazovák. Četl jsem kdysi opravdu hodně dobrý článek o tom a bylo to jinak než je uvedeno tady v tomto.
22. 04. 2014 v 14:01Off-line Gorthaur  (28/197/73)
Z tých "charakteristických" znakov som sa našiel iba pri prstoch, mám ich rovnaké, ale neberiem to nejak vážne, nemyslím si že to je len o týchto spomenutých bodoch...Každopádne, mne podľa všetkého gaydar nefunguje, som schopný byť len podozrievavý že "možno je gay, ale asi nie...alebo áno? nie nie je...či???" ale aby som vedel jednoznačne to vycítiť, to nedokážem.
25. 09. 2014 v 07:56Off-line Bowie.Igor  (29/193/80)
Tak niečo pre zasmiatie :D Ja som gay čo je asi jasné keďže som na nakluky.cz ale o inom som chcel. Keď som bol v istom nemenovanom Bratislavskom podniku a snažil sa niekoho zbaliť tak mi hovorili že či si z nich robím srandu, že nech idem za ženou :D 2x sa mi stal tento od*eb. Hlas mám nižší a nikdy nevyskakuje až tam do nebies. Pohyby, tak to neviem pretože sa nevidím zo strany ale je možné že mám jeden z tých buznovských pohybov. Prsty: Tak to je ďalší parameter ktorý neprejdem :D No tak ja už neviem. Ani pekný ako gay nie som :D Však nevadí, nie všetci sme Alain Delon :)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2014 v 10:41Off-line Sid_6  (36/182/66)
Já teda bezpečně gaye nepoznám. Sám se tak snad nechovám a nevypadám, ale prsty mám hrozně uzký, jak kostra. Co s tím mám dělat? Mám se vykrmit? Mám si je uříznout?
15. 01. 2015 v 09:10Off-line Mazlicek11  (48/-/-)
trochu šikovnej to pozná hlavně že se máme rádi a sme si verní
10. 02. 2015 v 00:58Off-line AnonymKralik  (28/189/132)
No, ani jeden z bodů na mě neplatí.. :-/
01. 04. 2015 v 15:54Off-line Jacob01  (28/187/53)
si jsem vadnej, ale žádný z uvedených bodů na mě nesedí... prsteník a ukazovák mám STEJNĚ dlouhý, přes ruku se neplácám, v pravém úhlu a svěšené dlaně též ne, vysoký hlas už vůbec ne... asi nejsem gay. asi jen hetero, kterej má rád chlapy. f**k this sytem XD
05. 01. 2016 v 14:53Off-line Dykv  (60/-/-)
já mám delší prsteník a jsem určitě gay i když jsem léta ženatý což mi mrzí, kdybych byl mladší nikdy bych nechtěl mít ženu
05. 01. 2016 v 14:55Off-line Dykv  (60/-/-)
moc se mi líbí herec Cina ale pro mě je bohužel tabu, jsem do něj zamilovaný
03. 04. 2016 v 19:24Off-line Garisen  (28/183/60)
Já nevím, ale myslel jsem, že prsteník je z čisté evoluce nejdelší prst na ruce. :-D
09. 08. 2016 v 08:12Off-line Hustop  (45/179/65)
Jako pro pobavení je to určitě dobrý článek, ale nelze jej brát vážně.

To se totiž CÍTÍ SRDCEM, NEJDE TO VYKALKULOVAT!
Možná odhadnout podle gestikulace, ale určitě ne podle prstů :D
20. 09. 2016 v 20:47Off-line Alexi_K  (25/172/57)
Podle tohohle článku jsem zřejmně heterosexuál...ach bože bože, kam to spěje....
23. 12. 2016 v 16:42Off-line Plemenik  (48/183/98)
Gaye poznáš je oni se dívají po chlapech. I na tebe se podívají přímo do očí. A když tam nikdo lepší není, tak se dívají i na mě. Hned se musíš bezelstně usmát, ne si říkat: Ježíš, co to je za buznu?!. A abys ho nevylekal, tak ještě naklonit hlavu na pravou stranu. Pak se s ním můžeš dát do řeči. Ale když odvrátí hlavu o 45° až 90°, tak to znamená, že kontakt je u konce. A podobně potichu byste měli traktovat i nabídky zde na seznamce. Když se dívá skrz tebe a do stran, tak to znamená, že tě nechce, jen neví, jak se tě zbavit.
14. 06. 2017 v 19:40Off-line Beem82  (42/152/59)
slyšel jsem plno rádoby "POMŮCEK" ale větší kraviny jsem ještě neslyšel. a ani neviděl.
16. 06. 2017 v 20:41Off-line Str8boy  (103/-/-)
To jsou nesmysly... Sexuální orientace probíhá v naši hlavě, se vzhledem to nemá nic společného.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
26. 06. 2017 v 02:01Off-line Rody111  (48/-/-)
Tak to je fakt blbost na entú.... podľa prstov som asi Bi, keďže mám oba rovnaké, žiaden z bodov na mňa nesedí, tak já už neviem. Zrejme preto nemám šťastie si nájsť partnera. Kolegyne v práci mi dohadzujú kámošky, veď je na čase mať babu, no ja mám z toho hrôzu. Ale pravdou je, že keď sa dám do reči s chlapom čo sa mi páči, tak sa mi roztrasie hlas.... Aj modrý náramok nosím, to by malo byť asi hlavným poznávacím znamením. No videl som to aj na ženatom chlapovi, tak kurňa hoši, dajme si nálepku na čelo.... a lovu zdar
03. 09. 2017 v 16:25Off-line KiirtaP  (102/-/-)
Mě to taky nějak nesedí ty prsty, spíš se mi zdá že mám ukázováček a prsteníček stejně :D
16. 09. 2017 v 01:41Off-line Buzerant  (60/-/-)
Většinou brzy gaye rozeznám a taktéž většinou poznám , že jsem byl jiným gayem rozpoznán...
28. 02. 2018 v 08:33Off-line Alda29  (35/192/90)
To jsou ale 3,14čoviny. OMG. Podle prstů bych byl heterák, nad ostatním ani nemá cenu přemýšlet.
27. 05. 2018 v 07:36Off-line Hanz79  (44/-/-)
jenom podle prstů,hlavně když i je strká do zadku,neboti je strka do rozkroku
13. 10. 2018 v 23:48Off-line Meda74  (49/172/92)
No, nevím, nevím. Už jen když se dívám na svoje prsty, měl bych být heterák. :D
24. 11. 2018 v 17:20Off-line Good9  (33/170/70)
no skvely takze sem heterak celej muj zivot je lež :D :D
20. 03. 2019 v 12:14Off-line Metak  (22/-/-)
Já se vyznačují v řeči , měl sem teplý hlas a když sem začal mutovat tak zmizel. A co teprve ten krivý mazlíček. Nikdy bych to do sebe narekl ale sem Bi už 7 měsíců
06. 01. 2020 v 16:51Off-line Captain_Mark  (26/-/-)
V tom případě asi gay nejsem, no... Vážně, tohle musel psát vážně neskutečně povrchní i***t...
19. 08. 2021 v 18:20Off-line Rondo  (93/170/70)
Pokud je kluk vykroucenej chová se jako holka poznám že je gay.
02. 04. 2022 v 11:28Off-line PaulBrian  (51/180/72)
Hlúposti gay ma na čele napísané že je gay???? Dá sa poznať podľa hlasu oblečenia, gestikulacie ale nie podľa prstov. Ja mam HETERO prsty ale som šťastný ze som gay
17. 07. 2022 v 23:12Off-line Lamous  (19/181/-)
Takže jsem jediný kdo ten radar nemá? Protože já to prostě nepoznám
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 09. 2023 v 00:34Off-line HledamMladyPero  (58/184/70)
Ano, super článek jak poznt echtovní buznu. Ale autorovi a jiným gejům v sociální bublině uzavřeným jaksi uniklo, že obvykle nejlepší sex je s heterákem. Protože čím je to pro toho kluka větší dobrodružství a extrém, tím víc bude asi vzrušenej. Takže když vidím tajemně blouznivě krásnýho chlapce, říkám si to je fakt krásná buznička jako obrázek, ale š***t jí fakt nechci.
07. 09. 2023 v 01:44Off-line HledamMladyPero  (58/184/70)
a Jak praví klasik Marcel Proust, homosexuál neche druhého homosexuála, on che skuečného muže, a ten ho zase nechce.
01. 12. 2023 v 16:10Off-line New1970new  (53/175/83)
Blbost. Tady si autor plete transky a metrosexuály s gay.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload