Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Šikana mladého gaye! Videoklip Gay Goth Scene od The Hidden Cameras

Kanadská indie-popová kapela The Hidden Cameras vydala úžasný videoklip k singlu „Gay Goth Scene“. Video sleduje příběh mladého gaye, který vyznačuje styl goth. Bydlí na předměstí a ve škole se musí potýkat se šikanou od svých vrstevníků.

Musí odevzdávat své peníze a snášet různé urážky. Přes zjevný problém učitelé tuto šikanu ignorují. Zdálo by se, že v jednom spolužákovi svitne naděje. Avšak ten nechce vyčnívat z davu a okolí ho donutí na šikanovaného chlapce hodit balónek naplněný červenou tekutinou.

Na závěr je šikanovaný gay viděn v zasněžené krajině s prášky v ruce, jak prohrává svůj boj. Konec si každý může domyslet sám, protože záběry začátku klipu nám ukazují úplný konec. Hlavní zpěvák z kapely Joel Gibb tak přináší pocit bezmoci a beznaděje, který pociťují oběti homofobie.

Co je homofobie? Zastavme homofobní chování!

Titulní foto: youtube.com

Onload

60 názorů ke článku

30. 10. 2013 v 08:36Off-line Numberfour  (26/187/-)
Hodně luxusní
Souhlasím - 26   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
30. 10. 2013 v 09:30Off-line Blackio  (32/189/84)
tyvoe me uplne busi srdce :D :o
Souhlasím - 20   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
30. 10. 2013 v 10:00Off-line Pavekk  (51/171/98)
hm je to dost dobře natočené a jsem rád že jsem to nikdy nezažil...
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 10. 2013 v 10:30Off-line Sexybo  (26/178/67)
subík no
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 19  Nahlásit
30. 10. 2013 v 12:07Off-line Mecio  (30/189/72)
Tohle bohužel málo kdy dobře končí, když nepomůžu učitelé, ale ani rodiče... natož pak nějací kamarádi, když žádní nejsou.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 10. 2013 v 12:26Off-line SyTOM  (25/-/-)
si řekněte že se to i stává doopravdy.. :/
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 10. 2013 v 13:41Off-line Reck7  (30/188/66)
Ten klip je naozaj dosť kvalitný a autentický, keďže niečím podobným som si prešiel aj ja... Viem sa vcítiť do toho chalana a aj ostatných, ale nikdy som si nesiahol na život, pretože tí, ktorí šikanujú si to nezaslúžia. Neľutujem to, že sa mi to stalo, urobilo to zo mňa pevnejšieho človeka, aj keď je dosť smutné, že sa to stále deje. Klip aj song 10/10 :-)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 10. 2013 v 16:16Off-line Mino  (38/174/85)
Super video jen se to nedít kolem denně
30. 10. 2013 v 21:40Off-line Tomicek93  (30/-/-)
No, hodně autentické a celkem drsné :( doteď ještě mám v živé paměti urážky a zesměšňování na adresu mého vzrůstu a zevnějšku z dob základky... už nikdy více...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 10. 2013 v 22:35Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Špatně. Takovéhle klipy by se neměly točit. Proč ukazovat slabocha, kterýmu nikdo nepomůže, a proto se radši zabije? Aby se vyvolal dojem, že je potřeba gaye litovat? Toho už maj lidi dost. Ten klip měl mít scénář, kde by naopak se našel někdo, kdo není ovce a nejde s davem, někdo, kdo se gaye zastane, ideálně heterák. A tím ukázat lidem cestu, jakou mají jít. Myslím si, že je to mnohem lepší cesta než pokus o vyvolání soucitu.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
31. 10. 2013 v 00:31Off-line Fildas123  (30/180/67)
Mráz po zádech mám ... chudák kluk :(
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 10. 2013 v 12:37Off-line Toy  (100/178/70)
Zrovna včera večer jsem tu měl podobnýho kámoše na návštěvě a jen tak mimo řeč se mi svěřil že měl skoro identickou zkušenost ze školy jako byla tato. Jen konec toho jeho příběhu byl o něco "veselejší". Neviděl ale tento klip. No, nemáme to lehký dnes.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 10. 2013 v 17:48Off-line Igy  (38/173/81)
Musím souhlasit s ThomPrag a DanielNajmon, lepší efekt by měl dobrý konec - kdyby se ho ten kamarád naopak zastal a hodil balónek po těch šikanujících. Aby to bylo pro lidi příkladem, že se tomu mají postavit. Bohužel bez tohoto "návodu" většinu napadne řešení zakázat chodit jako emo, aby neprovokovali. Vždyť to vidíme všude, že řešením proti homofobii je podle masy neprovokovat.
Jinak mi to příliš připomíná krátký film Imagine A World Where Being "Gay" The Norm & Being "Straight" Would Be The Mino***y! (http://www.youtube.com/watch?…), ale takových příběhů a klipů je asi hodně...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 10. 2013 v 21:13Off-line Sonicboom  (61/173/-)
Ten klucina se rozhodl spatne a doplatil na to..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 10. 2013 v 23:52Off-line Zdenekjasmin  (40/198/90)
S psychologického hlediska ho k tomu rozhodnutí někdo svým chováním donutil. Lidé nejsou stejní a psychicky ne vždy silní.
01. 11. 2013 v 05:40Off-line Tondapraha  (70/-/-)
Veimi emotivní a smutné.
01. 11. 2013 v 23:41Off-line Pepinolam  (28/182/70)
to je krutý a hodně špatný :(
03. 11. 2013 v 22:26Off-line GverGraen  (33/-/-)
Moc hezky zpracované... ale vše se dá řešit, jen ne každý má dost síly na to..
06. 11. 2013 v 16:54Off-line Peto1617  (28/180/75)
strašne silný klip! milujem ho
14. 11. 2013 v 21:03Off-line Jam  (30/170/64)
celá moje základka + další horší věci. tkže celkem chápu ...
26. 11. 2013 v 03:15Off-line GverGraen  (33/-/-)
Odkdy jsou teploušové vlastní lidi? Jen proto že má někdo stejnou orientaci mi musí být nějak bližší?
26. 11. 2013 v 10:00Off-line Ligerisek  (36/172/62)
GverGraen: vzhledem k tomu, že na vědšině světa vládne homofobie, tak v tomhle smyslu ano
26. 11. 2013 v 14:51Off-line GverGraen  (33/-/-)
V práci pracuji s lidmi se kterými vykonáváme to samé. Děláme to co nás baví a zároveň nám to přináší ty stejné útrapy ale i radost. Dřeme spolu a sdílíme víc času než s našimi rodinami. Spojuje nás láska k řemeslu, společné zážitky a to že stojíme jeden za druhým a vždy se podržíme když má jeden z nás problém, což se přenáší z placu do života. Téměř všichni jsme voliči pravice se zničenými klouby. Máme poměrně hodně společného. Moji kolegové jsou moji vlastní lidi a lidé mne blízcí. Ne někdo kdo je též na kluky, přitom je třeba absolutně línej, hloupej a volí KSČM... to je prostě absolutně zcestná myšlenka ;)
26. 11. 2013 v 15:13Off-line Ligerisek  (36/172/62)
ne není, protože až na to dojde, tak tě postaví ke zdi vedle něho, ale tvoje hetero kolegy ne... ;-)
26. 11. 2013 v 15:21Off-line GverGraen  (33/-/-)
Postaví ke zdi? :D A tuhle vtipnou myšlenku máš odkud? Nevím jak ty ale já jsem úplně obyčejný chlap, jen spím s kluky. Neměl jsem nikdy problém kvůli svojí orientaci i když o mne všichni vědí že jsem gay. Mám spoustu přátel a to i z řad pravicových extrémistů, katolíků. Lidi mne hodnotí podle toho jaký jsem a co dělám, ne podle toho koho si tahám do postele. Za celý život na mne nikdo neřekl půl slova, protože ze své orientace nedělám podstatnou věc. Není to hlavní stránka mé osobnosti. ;)
26. 11. 2013 v 15:27Off-line Ligerisek  (36/172/62)
od tenshinhikaru, ale to je jedno, protože je to fakt. teroristům je taky jedno, jestli je to zlej, nebo dobrej američan, je to prostě američam a musí zemřít, stejně tak rasistům je jedno jakou má ten negr povahu... ;-)
26. 11. 2013 v 15:28Off-line Ligerisek  (36/172/62)
nebo nacisté vs. židé, to je totéž a mohl bych pokračovat...
26. 11. 2013 v 15:30Off-line Ligerisek  (36/172/62)
a extrémisté jsou zbabělci, kteří si na člověka dovolí jedině v přesile, takže je jasné, že to spolknou a budou s tebou spolupracovat
26. 11. 2013 v 15:37Off-line GverGraen  (33/-/-)
Kolik extrémistů osobně znáš? ;) Jestli jsi ušlápnutá chudinka co se div nebojí vlastního stínu, daleko s tím v životě nedojdeš.
26. 11. 2013 v 15:45Off-line Ligerisek  (36/172/62)
myslíš, že ti pomůže mě urážet? extrémistů sem poznal dost, abych si mohl udělat obrázek
26. 11. 2013 v 15:47Off-line GverGraen  (33/-/-)
To není urážení, to že se krčíš před světem a čekáš od něj jen to zlé, to je holý fakt. Mimochodem to že ti někdo někdy dal po čumáku neznamená že ho znáš ;) To znamená maximálně to že by jsi měl jít na policii.
26. 11. 2013 v 15:49Off-line Ligerisek  (36/172/62)
myslíš, že ti zbabělci by si dovolili na někoho s taky zlym kukučem jako mám já ?! :-D nebojím se jich, tihleti zamindrákovanci mi narozdíl od ostatních teploušů nemůžou niak ublížit ;-)
26. 11. 2013 v 15:52Off-line GverGraen  (33/-/-)
Zlým kukučem? :D No dobře, zkusím se kouknout na tvoje fotky za tmy :D Proč by ti měli ublížit zrovna teplouši? Co je tolik významného že jsme všichni na kluky? Nijak se to netýká naší osobnosti, nijak jsme si to nezvolili ale narodili jsme se s tím... Měli by snad takhle při sobě držet všichni lidi co mají krev A-?? :D :D
26. 11. 2013 v 16:00Off-line Ligerisek  (36/172/62)
proč se to snažíš vysvětlovat mě?! já se ti snažím vysvětlit, že homofobům je tohleto všechno ale jedno!!! jim je ukradený, jestli seš jako matka Tereza, nebo deviant, prostě seš teplej a tak musíš chcípnout! ale je vidět, že stále nechápeš, že homofobie je druh rasizmu
26. 11. 2013 v 16:03Off-line GverGraen  (33/-/-)
Inu, nechme této zbytečné diskuse. ;)
26. 11. 2013 v 16:09Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Židé živící se poctivou prací, žili taky desítky let spokojený život se skvělími německými sousedy, byli spolu nejlepšími přáteli a ženili se mezi sebou ... pak jednoho dne přišli nacisti a všechny začali vraždit jenom proto, že to byli Židi - rozum to sice nebere, ale prostě je to tak
26. 11. 2013 v 16:12Off-line GverGraen  (33/-/-)
Lidi se vždy zabíjeli kvůli nejrůznějším odlišnostem, takže tohle mne příliš z míry nevyvede ;) Že by se v následujících desetiletích v této zemi perzekuovali gayové zákonnou cestou, to nám nehrozí a výlevům různých civilních skupin/jednotlivců se holt člověk musí bránit. Ale to pořád neznamená že by pro kohokoliv byli gayové vlastní lidi. Je spousta gayů které mám rád a spousta které ne. Ať si nás klidně ostatní vidí jako celek, to je mi fuk ale pro mne není žádný gay o nic bližší než kterýkoliv jiný člověk.
26. 11. 2013 v 16:23Off-line Ligerisek  (36/172/62)
jenže když sem byl puberťák, tak sem to viděl jinak, když sem se přiznal (15), myslel sem si, že GLBT mě přijme jako jedna velká rodina a pak přišlo velké zklamání, hrůza a beznaděj... teď tohle to označení použiju spíš okrajově, jako pro perzekuovanou skupinu; jinak bych plnohodnotným výrazem "moji lidé" označil Emaře :-)))
26. 11. 2013 v 20:08Off-line DarkTony  (30/182/68)
já se nikdy nepozastavuji nad tím, jestli mě někdo bere nebo nebere... jsem gothic a je mu úplně fuk, co si myslí ostatní :D člověk nesmí tolik lpět na tom, jak ho která komunita přijme, jelikož můžeš být v 50 komunitách a přitom zůstaneš stejně nakonec sám... takže člověk by se měl naučit žít sám se sebou, protože nemůžeme spoléhat na to, že nás každý přijme. Navíc záleží na tom, jak se kdo chová... člověk si musí najít své přátele a nespoléhat, že je najde na straně gayů, když je nenašel v jiných komunitách či hetero společnosti... zatím jsem se ale nesetkal s žádným odmítáním kvůli své orientaci, ani kvůli svému stylu a to mám hodně přátel hetero. Je to o chování a přístupu člověka...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 11. 2013 v 21:02Off-line Jam  (30/170/64)
Není to jen o chování a přístupu člověka ,je to o důležitých věcech to je tolerance a benevolence vůči společnosti.... Dejme tomu že oni tolerujou to že mi chodíme s klukem za ruku a zas já budu tolerovat když holka chodí za ruku s klukem ...To že tu bylo a jako první Heterosexualita... neznamená že je to slovo " normální" a úplně miluju když mi někdo začně říkat si dobrý ale nejsi normální protože chodíš s klukem...Závěr : pouze tehdy až společnost dospěje k tomu že na nás nebude koukat některá společnost skrz prsty tak pak teprve vše bude v pořádku ;).... Nicméně dám krátký příklad ...Jsem kluk z vesnice kde 101% vím že tu jsem Gay sám, kdybych šel ven za ruku celá vesnice si začne špitat a okolní vesnice taktéž ... Když to když pujdu po Václaváku s přítelem nikdo nebude nic namítat...ano nějaký 13 bieber-panny ale tak to mi je opravdu ukradený ...
27. 11. 2013 v 21:12Off-line Ligerisek  (36/172/62)
jam: i tam u vás sou, jenom to tajej, to mi věř ;-)
04. 12. 2013 v 21:25Off-line JsemRadZeJsemNaKluky  (26/-/-)
Jsem rád že se mi tohle ještě nestalo... ikdyž u mě ve třídě to je celkem nahnutý.. tak tohle snad nepřijde..
05. 12. 2013 v 06:55Off-line Toy  (100/178/70)
Boží nik! :D
05. 01. 2014 v 13:16Off-line Phi_ll  (31/180/85)
:)
29. 01. 2014 v 22:05Off-line LubkoKlubko  (23/-/-)
#f**kworld! ... Tohle nejsou lidi, ale s***ě ... a ty se musí střílet ! ^^ Každý má právo být tím, čím chce... !:3
15. 03. 2014 v 00:47Off-line Fogacer  (55/172/61)
igy: to video jsem viděl nedávno, a dost mne pžřekvapilo , ale byl to jaksi opak. jednalo se o "heterofobii". Ale princip šikany je obdobný. Dost dobrý short film. Na netu je filmu o šikane gayů je celkem dost a každý má něco do sebe.
13. 07. 2014 v 22:53Off-line Sexy-iam  (25/186/75)
Tím piercem si moc nepomohl :D
05. 09. 2014 v 22:23Off-line S.david  (43/190/92)
teď jsem to viděl, a překvapilo mě, že mě to nějak neoslovilo. Přitom já vořvu všechno. Co vím je, že mě moc mrzí když si tímhle musel někdo projít.
30. 03. 2015 v 13:27Off-line Littlemonsterforevr  (33/170/45)
Proč mě ten videoklip popisuje?..
08. 04. 2015 v 03:11Off-line Toy  (100/178/70)
nefandi si! :D
25. 01. 2016 v 21:15Off-line AdoprosteAdko  (103/-/-)
troska inu hudbu do toho a bolo by to super
26. 06. 2016 v 00:37Off-line Arcada  (23/171/58)
Mě se třeba ta hudba líbí... Je fakt pěkná - zpěvák dobrý, smyčce vytvářející polyfonii.. Doprovod... Všechno krasně klapalo.
30. 10. 2016 v 23:26Off-line Harpli  (39/175/75)
Takových písní by mělo být více a některé i v češtině. Tak by jste mohly sem dát texty a kolem jsou zpěváci, třeba váš text se jím zalíbí.
31. 10. 2016 v 18:13Off-line Zemi10  (35/170/58)
spis ten konec je hroznej a je to psychice jednotlivce někdo to vydrzi a někdo to ve finale neunese a zblazni se.......nase generace není na tohle uplne pripravena .......hlavne to chce zastavit homofoby ..
31. 10. 2016 v 18:16Off-line Zemi10  (35/170/58)
meila mam na ohlasy
24. 02. 2017 v 15:18Off-line PavelKalvoda  (56/186/80)
Ve filmu "Elephant" od Gus Van Sant to skončí opačně - takový dva podobní buzíci se po neustálé šikaně naštvou a vystřílí půl školy... taky nářez, ze kterého mrazí !
15. 03. 2017 v 00:19Off-line Laska13  (25/178/55)
Wau nemam slov.
03. 05. 2017 v 19:44Off-line Pepous  (23/-/-)
proč si brát život? Mě to teda přijde hrozně bezohledný a sobecký vůči rodičům, kamarádům a ostatním, kterým na tom člověku záleží. Když už tak se v tom neutápím a nějak to řeším, třeba zajdu za rodiči, těm to povím, s rodiči jdu za kantorem a pokud ten šikanu smete ze stolu a dál to odmítá řešit, tak změním školu. Vždycky je nějaké řešení. Každý má něco o co se může opřít. :)
07. 02. 2019 v 12:35Off-line Daniel19l  (26/175/55)
Ještě že já nejsem šikanovány a jsem rád že mě kluci ve škole berou takového jaký jsem
02. 09. 2023 v 06:22On-line Minor  (68/-/-)
Sexybo: co je na tom špatného že je submisivní? Ne každý je dominantní. Není třeba odsuzovat. Jsme jací jsme, ... Přeji hezké dny všem. Minor
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload